Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@14:47:29 GMT

بازداشت ۴ ساعته داماد در یکی از روستاهای سلطانیه

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۵۱۹۰

بازداشت ۴ ساعته داماد در یکی از روستاهای سلطانیه

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین رحمانی‌هزاررود، با بیان اینکه با توجه به شیوع مجدد بیماری کرونا و به جهت پیشگیری بیشتر این ویروس کشنده، برگزاری هرگونه تجمع و مجالس عروسی و عزا تا اطلاع ثانوی در این شهرستان ممنوع است، افزود: در صورت برگزاری مجلس، با برگزارکنندگان جلسات به جرم تهدید علیه سلامت جامعه طبق قانون برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از بازداشت ۴ ساعته دامادی در یکی از روستاهای شهرستان به دلیل برگزاری مراسم جشن عروسی در بحران کرونا و آزادی وی پس از اخذ تعهد خبر داد و گفت: این داماد به علت سرپیچی و بی‌توجهی به توصیه‌های ستاد مقابله با کرونا و برگزاری مراسم جشن عروسی، بر اساس ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی طبق دستور مقام قضایی دستگیر و روانه بازداشتگاه شد.

فرماندار سلطانیه، با اشاره به اینکه سرعت انتشار و انتقال ویروس کرونا، ۱۰ برابر شده است و باید این وضعیت نگران‌کننده را به نحوی مدیریت کرد که به بحران و فاجعه انسانی تبدیل نشود، افزود: از مردم شهرستان سلطانیه درخواست داریم از برگزاری هرگونه مراسم عروسی و عزا خودداری کرده و از حضور در این مراسم‌ها به منظور حفظ سلامتی خود و جامعه خودداری کنند.

رحمانی هزاررود مراسم‌های ختم و عروسی را از مهم‌ترین عوامل انتقال ویروس کرونا دانست و اظهار کرد: هرگونه غفلت در زمینه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تبعات سنگین در پی خواهد داشت؛ اینرو با برگزارکنندگان مراسم ختم و عروسی برخورد قاطع می‌شود.

فرماندار سلطانیه، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را، عامل مقابله با کرونا معرفی کرد و افزود: باید حساسیت‌ها در این مورد بیشتر و دستورالعمل‌ها و نکات بهداشتی به طور صحیح و کامل برای حفظ سلامت جامعه انجام شود.

رحمانی‌هزاررود ضمن اشاره به راه‌اندازی همیاران سلامت در همه ادارات و روستاهای شهرستان، ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا گام‌های مثبت در شهرستان برنامه‌ریزی و برداشته شده که این روند با تلاش مضاعف پیگیری می‌شود.

فرماندار سلطانیه با بیان اینکه در زمینه کرونا قاطعانه عمل خواهیم کرد، بیان کرد: نظارت بر واحدهای صنفی تشدید خواهد شد و با هر واحد صنفی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکند، برخورد خواهد شد.

فرماندار سلطانیه، ارائه محتوای فرهنگی برای اقناع افکار عمومی در رعایت مسائل بهداشتی را ضروری دانست و گفت: رسانه‌ها و بزرگان و کسانیکه نفوذ کلام دارند می‌توانند مردم را به همراهی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ترغیب کنند، لذا از این افراد درخواست داریم که وارد میدان شوند و به کمک ستاد مقابله با کرونا بیایند.

فرماندار سلطانیه با بیان اینکه رکن اصل مقابله با کرونا، همراهی مردم است، اظهارکرد: براساس مصوبه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا، استفاده از ماسک در همه مراکز عمومی و پرجمعیت و همچنین ادارات و بانک‌های شهرستان توسط کارکنان و اربابرجوع الزامی است.

کد خبر 5060563

منبع: مهر

کلیدواژه: شهر سلطانیه شیوع کرونا حسین رحمانی ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر توهین به پیامبر شهرکرد گرگان کرمانشاه نیروی انتظامی هفته وحدت مواد مخدر پدافند غیرعامل ستاد ملی مقابله با کرونا فرماندار سلطانیه مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۵۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۳۴ هزار میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده در قزوین

سیدمحمود موسوی صانع مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین گفت: برابر مقررات ماده ۳۹ قانون ارزش افزوده، چهار درصد از ارزش افزوده وصول شده از سوی سازمان امور مالیاتی کشور بنابر شاخص جمعیت، بین ساکنان مناطق شهری، روستایی و عشایری تقسیم می شود و از این مبلغ نیز درصدی برای ورزش همگانی و یک درصد هم برای بهداشت و درمان به این سازمان ها واریز می شود.

وی افزود: در همین راستا، سال گذشته و به غیر از سهم ورزش و ورزش همگانی، ۳۴ هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال از این محل بین شهرداری، جمعیت عشایری و دهیاری های این استان توزیع شد.

موسوی صانع با اشاره به میزان توزیع اعتبارات ارزش افزوده در شهرستان قزوین، تاکید کرد: سهم شهرداری قزوین ۱۰ هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال، معلم کلایه با ۵۹ میلیارد ریال، رازمیان با ۳۳ میلیارد ریال، سیردان ۲۱ میلیارد ریال، اقبالیه یک هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال، محمود آباد ۵۹۰ میلیارد ریال و کوهین ۳۷ میلیارد ریال بود.

وی ادامه داد: مجموع اعتبارات تخصیص داده شده به دهیاری های شهرستان قزوین نیز ۲ هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال و مجموع روستاهای فاقد دهیاری که باید ارقام آن به حساب فرمانداری ها واریز می شد هم ۱۵۰ میلیارد ریال و جمعیت عشایر شهرستان قزوین نیز ۳۵ میلیارد ریال از این محل دریافت کردند.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین به توزیع اعتبارات ارزش افزود به شهرداری های شهرستان تاکستان اشاره کرد و افزود: شهرداری های تاکستان ۲ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال، نرجه ۱۵۰ میلیارد ریال، ضیا آباد ۲۲۱ میلیارد ریال، خرمدشت ۱۷۶ میلیارد ریال و شهرداری اسفرورین ۳۳۲ میلیارد ریال از محل ارزش افزوده دریافت کردند و به حساب دهیاری های آن نیز یک هزار و ۵۷۶ میلیارد ریال و روستاهای فاقد دهیاری هم ۲۲ میلیارد ریال واریز شد.

موسوی صانع یادآور شد: شهرداری های شهرستان بویین زهرا نیز به ترتیب به شهرداری بویین زهرا ۵۶۰ میلیارد ریال، سگز آباد ۱۴۷ میلیارد ریال، دانسفهان ۲۵۳ میلیارد ریال، شال ۴۱۰ میلیارد ریال، ارداق ۱۳۵ میلیارد ریال، عصمت آباد ۸۰ میلیارد ریال و همچنین به دهیاری های این شهرستان یک هزار و ۶۸۷ میلیارد ریال، روستاهای فاقد دهیاری نیز ۳۰ میلیارد ریال و عشایر این شهرستان نیز ۸۶۰ میلیون ریال پرداخت شد.

به گفته موسوی صانع، شهرداری های آوج و آبگرم نیز به ترتیب ۱۳۸ و ۱۷۰ میلیارد ریال، دهیاری ها بالغ بر ۸۴۷ میلیارد ریال و روستاهای فاقد دهیاری هم ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان آوج از محل منابع ارزش افزوده دریافت کردند.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین ادامه داد: در شهرستان البرز نیز شهرداری های الوند ۲ هزار و ۱۰۹ میلیارد ریال، بیدستان ۴۸۵ میلیارد ریال، محمدیه ۲ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال و شریفیه ۵۴۶ میلیارد ریال، دهیاری های این شهرستان ۹۴۱ میلیارد ریال و روستاهای فاقد دهیاری نیز ۹ میلیارد ریال سال گذشته دریافت کردند.

موسوی صانع اضافه کرد: این در حالی است که به شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان ۱۵ میلیارد ریال از این محل پرداخت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تشکیل شورای اقامه نماز در روستاهای همدان
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • عکس/ مراسم عروسی در چادرهای آوارگان در دیرالبلح
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • دستگیری باند جویندگان گنج در رودبار
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در لاهیجان
  • تعمیر خط انتقال روستاهای عسگرآباد و حیدرآباد شهرستان خوی
  • رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی و عزا برچیده شود
  • اجرای ۸ پروژه آبرسانی در سلطانیه
  • توزیع بیش از ۳۴ هزار میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده در قزوین