Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@05:01:16 GMT

با برگزاری هرگونه تجمعی در ۱۳ آبان مخالف هستیم

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۵۲۰۰

ایسنا/کرمان ستاد استانی مقابله با کرونا در استان کرمان برگزار شد.

دکتر "محمدصادق بصیری" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان ظهر امروز دهم آبان ماه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به محدودیت های اعمالی در استان کرمان گفت: باید تعداد مراجعین در ادارات را کم کنیم و دورکاری باید به گونه‌ای باشد که باعث ترغیب کارکنان به سفر نشود لذا طبق بخشنامه های اجرایی به دستگاه های اجرایی استان، دورکاری کارمندان در استان به صورت یک روز در میان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر "حمیدرضا رشیدی‌نژاد" رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه با برگزاری هرگونه تجمعی در  ۱۳ آبان ماه (روز دانش آموز) مخالف هستیم، تاکید کرد: هیچ یک از جلسات ادارات و دستگاه های اجرایی نباید با بیش از ۱۵ نفر به صورت حضوری برگزار شود و به دلیل آنکه نمی‌توان جلسات امنیتی را به صورت مجازی برگزار کرد، لذا تنها برگزاری این نوع جلسات به صورت حضوری مجوز داشته و مستثنی می باشد.

ادامه دارد

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کرمان استانی اجتماعی اخبار اجتماعی کرمان راهپیمایی 13 آبان کروناویروس همه باهم علیه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۵۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگاه های برخط گامی برای شفاف سازی است

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس پوریانی اظهار کرد: پرونده‌ای با موضوع اعتراض ثالث به عملیات اجرایی به صورت بر خط به همت معاونت فناوری اطلاعات وبرنامه ریزی دادگستری استان مازندران در شعبه سوم حقوقی دادگستری شهرستان ساری برگزار شد.

پوریانی اظهار کرد: برگزاری دادگاه‌های علنی برخط یکی از گام‌های مهم در راستای اجرای سند تحول قضائی است که به منظور افزایش آگاهی عمومی و ترویج فرهنگ حقوقی، شفاف سازی و آگاهی بخشی به عموم مردم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در دادرسی الکترونیک مشکلات ناشی از مسافت‌های طولانی از بین می‌رود و این امکان برای افراد فراهم می‌شود که از هر منطقه، مکان و هر کشوری در جلسات دادرسی به صورت مجازی و الکترونیک حضور یابند.
وی افزود: تسریع در خدمت رسانی قضائی، صرفه‌جویی در وقت و هزینه شهروندان ازنتایج برگزاری دادگاه‌های برخط است.

رئیس کل دادگستری استان مازندران در پایان در مورد شیوه مشاهده این دادگاه گفت: علاقه مندان می‌توانند به عنوان مهمان از طریق لینک وارد شده و دادگاه را مشاهده کنند.

کد خبر 6086648

دیگر خبرها

  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • فرمانداران استان کرمان آماده هرگونه حادثه احتمالی باشند
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • رویداد بین‌المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور برگزار می‌شود
  • دادگاه های برخط گامی برای شفاف سازی است
  • آمادگی دستگاههای اجرایی پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • برخورد قضایی با هرگونه برداشت گیاهان دارویی در استان کرمان