Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@00:15:22 GMT

وبینار منطقه ای «پاکستان» برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۵۲۲۸

وبینار منطقه ای «پاکستان» برگزار می شود

وبینار منطقه ای «پاکستان» در سی و چهارمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، وبینار منطقه ای «پاکستان» سی و چهارمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی برگزار می شود. در این نشست فرصت های پیش رو در جهان اسلام برای وحدت اسلامی در شرایط بیماری های جهان گیر بررسی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، دکتر سید ثاقب اکبر رییس موسسه البصیره، مولانا عبدالحق هاشمی امیر جماعت اسلامی بلوچستان، صاحبزاده پیرنقیب الرحمان روحانی و صوفی برجسته اهل سنت، دکتر قبله ایاز رئیس شورای ایدئولوژیک پاکستان، سیدعقیل انجم قادری رئیس حزب جمعیت علمای پاکستان، سید منظرنقوی سردبیر روزنامه و فعال رسانه، خانم سمیعا راحیل قاضی رئیس بخش بانوان جماعت اسلامی، دکتر عبدالباسط مجاهد استاد گروه تاریخ دانشگاه علامه اقبال اسلام آباد، مولانا قاری عبدالرحمان نورزای خطیب مسجد جامع سفیر کویته، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی توسلی رئیس هیات امنای مدارس علمیه فاطمه الزهرا(س) کویته، علامه حیدر علوی روحانی برجسته اهل سنت، پیرشفاعت رسول نماینده پیران و امام بارگاه ها و حجت الاسلام والمسلمین علامه سید جواد نقوی رئیس حوزه علمیه عروه الوثقی لاهور سخنرانی خواهند کرد. دکتر عبدالرحمن هم دبیر وبینار می باشد.

وبینار منطقه ای «پاکستان» روز شنبه 10 آبان ماه سال 1399 ساعت 14(به وقت ایران) برگزار می شود. پخش زنده : http://iuc.taqrib.ir/fa/live

 

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: سی و چهارمین کنفرانس وحدت اسلامی کنفرانس وحدت کنفرانس وحدت اسلامی وبینار منطقه ای برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۵۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب شعر و شاهنامه به همت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد شب شعر، شاهنامه و آواز عشایر به همراه تجلیل از هنرمندان بخش سرفاریاب شهرستان چرام پنجشنبه شب برگزار شد.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در این ویژه برنامه ضمن تقدیر از هنرمندان شهرستان چرام و بخش سرفاریاب گفت: منطقه چرام و سرفاریاب به نسبت جمعیت بیشترین هنرمند را دارند و شاید این نشأت گرفته از تاریخ کهن این منطقه و فرهنگ اصیل مردمانی است که در این منطقه زندگی می‌کنند.

شریف اسلامی ادامه داد: همه باید قدردان این هویت و اصالت عشایری خود باشیم و برای حفظ آن تلاش کنیم، چرا که هیچ کشوری پیشرفت نکرده مگر اینکه بر پایه هویت خود رشد کرده باشد.

وی به دو تن از هنرمندان پیشکسوت این منطقه سید محمد دژند و موسی عباسی اشاره کرد و گفت: این دو هنرمند با آوا، نوا و اشعار خود بار هویت فرهنگی عشایر این منطقه را به دوش می کشند و پلی هستند که گذشته فرهنگی این دیار را به آینده وصل می‌کنند.

رئیس حوزه هنری استان با اشاره به تاریخ کهن شهرستان چرام و منطقه سرفاریاب «به ویژه دلی یاسیر» از عموم مردم و مسئولین خواست که قدردان زحمات و استعداد هنرمندان این منطقه بوده تا شاهد درخشش ادامه دار آنها در ادامه‌ی مسیر خود باشیم.

در پایان با حضور رئیس حوزه هنری استان از هنرمندان و پیشکسوتان فرهنگی و هنری شهرستان چرام با اهدای لوح و جایزه نقدی تجلیل شد.

کد خبر 6082272

دیگر خبرها

  • ترور یکی از افراد نزدیک به رئیس طالبان در پاکستان
  • شب شعر و شاهنامه به همت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شمسی فر
  • رئیسی هفته آینده عازم پاکستان می‌شود
  • تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت دکتر پرویز داودی
  • رییس‌جمهور هفته آینده عازم پاکستان می‌شود
  • رییس‌جمهور ۳ اردیبهشت عازم پاکستان می‌شود
  • رییسی ۳ اردیبهشت به پاکستان می‌رود
  • دیدار رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر ولایتی
  • علامه صادق جعفری: ویرانی قبرستان بقیع، ضربه ای بر قلب امت اسلامی بود