Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی انتشار خبری در سرمقاله یکی از روزنامه ها، اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در اطلاعیه روابط عمومی این شورا آمده است: در سرمقاله یکی از روزنامه‌ها به تاریخ ۱۳۹۹/۸/۸ با ادعای کذب و کاملاً خلاف واقع، اصرار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به برگزاری راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در سراسر کشور و مخالفت شدید ستاد ملی مقابله با کرونا به آن تأکید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام غیر اخلاقی مسئولین ذیربط در این روزنامه که مواضع این چنینی آن مسبوق به سابقه می‌باشد در حالی انجام گرفته است که اساساً از ماه‌ها قبل در جلسات مرتبط با موضوع و نشست خبری روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۸/۶ با حضور اصحاب رسانه که به وضوح در خبرگزاری‌ها منعکس و مکرر از بخش‌های خبری رسانه ملی نیز به زیبایی اطلاع رسانی شد، بدواً و راساً از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار نشدن راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و تجمعات متراکم سنواتی به دلیل شرایط خاص کرونایی، اعلام شده است.

بدیهی است وقتی متولی قانونی مراسم عمومی، ایام الله و راهپیمایی‌ها با واقع بینی و تصمیم خردمندانه، برگزار نشدن راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان را اطلاع رسانی نموده است، انتشار این نوع اخبار کذب در روزنامه یاد شده قابل تأمل و تعقیب قضائی به جرم نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی می‌باشد.

کد خبر 452732

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی راهپیمایی 13 آبان 13 آبان مراسم 13 آبان ستاد ملی مقابله با کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۵۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، سیدهادی طباطبایی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران و در خصوص جزئیات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان افزود: ۲ نفر که حائز بیشترین آرا مردم در شهرهای مشهد و کلات بودند روز ۲۱ اردیبهشت‌ماه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا سهمیه پنجم این حوزه انتخابیه برای ورود به مجلس شورای اسلامی مشخص شود.

وی بیان کرد: از ۱۳ اردیبهشت‌ماه تبلیغات دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی شروع خواهد شد که در این زمینه مناظرات و تبلیغات شخصی افراد در حال ضبط است.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی ادامه داد: افرادی که در فاصله بین اسفند و اردیبهشت‌ماه به سن رای دادن رسیده‌اند و فقط افرادی که در این حوزه انتخابیه در دور قبل رای داده باشند و یا اصلا رای نداده باشند می‌توانند رای بدهند.

وی گفت: با توجه به بررسی انجام شده از شعب اخذ رای، تعدادی از شعب که با استقبال کمتری روبرو بود را ادغام کردیم لذا برای شهر مشهد هزارو ۲۰ شعبه و برای کلات تعداد ۴۴ شعب اخذ رای تدارک دیده شده که در حال آماده شدن است.

طباطبایی افزود: در این دور از انتخابات مجلس شورای اسلامی بیش از ۱۸ هزار عوامل اجرایی که آموزش آن‌ها شروع شده است، به فرآیند برگزاری انتخابات کمک خواهند کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898681

دیگر خبرها

  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد
  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • اصل کار شورای هماهنگی اجرای مراسم بر مبنای حکومت است