Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@22:55:37 GMT

حمله هشت قلاده گرگ به گوسفندان در چشمه کبود پلدختر

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۵۳۰۲

حمله هشت قلاده گرگ به گوسفندان در چشمه کبود پلدختر

سردار حاجی‌محمد مهدیان نسب روز شنبه با اعلام این خبر افزود:‌ در پی اعلام مرکز پلیس ۱۱۰ مبنی بر حمله گرگ ها به گوسفندان یک مرد روستایی در اطراف پلدختر، ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی گفت: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد در ارتفاعات سخت گذر روستای"چشمه کبود" این شهرستان، چوپان فاصله زیادی با گله داشته که ناگهان  هشت قلاده گرگ به احشام وی حمله، هشت راس را تلف و هفت راس را زخمی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب‌ها پلدختر انتظامی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلدختر انتظامی لرستان پلدختر انتظامی لرستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۵۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک قلاده شیر از خانه یک متخلف در ساری

مأموران یگان حفاظت محیط زیست ساری یک قلاده توله شیر را از خانه باغ یک متخلف کشف و ضبط کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان، مأموران یگان حفاظت محیط زیست ساری در پی انتشار تصاویری از یک توله شیر در فضای مجازی، اقدام به شناسایی متخلف کرده و با همکاری مأموران نیروی انتظامی و با داشتن حکم قضائی یک قلاده توله شیر را که به‌صورت غیر مجاز در خانه باغ (مخفیگاه) متخلف نگهداری می‌شد، کشف و ضبط کردند.

براساس این گزارش این متخلف به جرم نگهداری غیر قانونی حیوانات وحشی به مراجع قضائی معرفی و حیوان نیز به صورت موقت به پناهگاه حیات وحش سمسکنده انتقال داده شد تا به یکی از مراکز مجاز باغ وحش تحویل داده شود؛ نامبرده در حوزه شکار و صید سابقه‌دار بوده که در سنوات گذشته از باب خرید و فروش و نگهداری حیوانات وحشی، محکومیت کیفری داشته است.

کد خبر 747007

دیگر خبرها

  • مشکل ساز شدن حوضچه برای گوسفندان در حوالی آرمگاه ویس نازار + فیلم
  • آخرین خبرها از ۲ ایستگاه پمپاژ آب پلدختر
  • (ویدیو) مشاهده یک قلاده پلنگ در دماوند
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • حضور یک قلاده پلنگ در دماوند + ویدئو
  • کشف یک قلاده شیر از خانه یک متخلف در ساری
  • پشم چینی گوسفندان، سنت دیرینه عشایر+فیلم
  • تخریب آغل گوسفندان در زیستگاه یوزپلنگ ایرانی
  • آزرده خاطر شدن اهالی روستای یل چشمه سفلی از نابودی جنگل + تصاویر
  • ماجرای شکستگی لوله و هدر رفت آب این بار در روستای مله کبود + فیلم