Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد شریفی عنوان کرد پرسپولیس بهترین تیم آسیا است و سرخ پوشان به دنبال پنجمین قهرمانی متوالی خواهند بود

محمد شریفی خرید جدید پرسپولیس درباره پیوستن اش به جمع سرخپوشان پایتخت صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، محمد شریفی در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، درباره عقد قرارداد با باشگاه و حضور رسمی در تیم گفت:

خوشحالم که به پرسپولیس آمدم و بدون اغراق باید بگویم این افتخاری است که نصیب من شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قول می ‌دهم که با همه توان تلاش کنم تا به سربلندی پرسپولیس کمک کرده باشم. به پرسپولیس آمدم تا بتوانم بیشتر از قبل پیشرفت کرده و به اهداف بزرگی که مد نظر دارم برسم.

شریفی در مورد اینکه جوان ‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر گفت:

علاوه بر اینکه جوان ‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر ایران هستم باید بگویم جوان ‌ترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان آسیا هم هستم و کسی هنوز به این رکورد دست پیدا نکرده است. من بیش از 50 بازی لیگ برتری دارم و خوشحالم که آقای گل ‌محمدی روی من نظر مثبت و مساعد داشت.

شریفی افزود:

روزی که از طرف آقای گل محمدی با من تماس گرفتند تا به پرسپولیس بیایم واقعا روی هوا بودم. نمی ‌دانید که چه لحظات شیرینی داشتم. منتظر روزهای خوب با پرسپولیس هستم و می ‌خواهم اینجا زیر نظر کادر فنی و همراه با سایر بازیکنان به موفقیت‌ های بیشتر برسم.

بازیکن جوان پرسپولیس درباره پیش بینی‌ اش از روزهای آینده همراه با سرخپوشان ادامه داد:

به هر حال تیمی که به فینال لیگ قهرمانان آسیا رفته باید اهداف بزرگتر از این هم داشته باشد. پرسپولیس بهترین تیم آسیاست و مطمئنا ما به دنبال پنجمین قهرمانی متوالی خواهیم بود تا یک افتخار بزرگ را تکرار کنیم. فکر می‌ کنم خودم در فینال لیگ قهرمانان غایب باشم اما مطمئن هستم که این پرسپولیس می‌ تواند قهرمان آسیا شود و دل هواداران را شاد کند.

 

همچنین بخوانید:

محمد شریفی: تمام وجودم را برای پرسپولیس می‌ گذارم

محمد شریفی به پرسپولیس پیوست / رسمی

محمد شریفی وارد باشگاه پرسپولیس شد

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ترین بازیکن تاریخ لیگ لیگ قهرمانان محمد شریفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۵۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!

آفتاب‌‌نیوز :

العین امارات با وجود شکست ۲-۱ مقابل الهلال در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، موفق شد به فینال صعود کند. العین که چند سالی بود در لیگ قهرمانان آسیا توفیق زیادی نداشت، با هدایت هرنان کرسپوی آرژانتینی موفق شد بعد از سال‌ها به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

در مورد فینالیست شدن العین نکته جالبی وجود دارد و آن هم نقش ِویژه پرسپولیس در این صعود است. پرسپولیس که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الدحیل، النصر و استقلال تاجیکستان همگروه بود، در آخر نتوانست به دور حذفی صعود کند و در همان مرحله گروهی حذف شد. با این حال تیم گل‌محمدی بعد از شکست الدحیل در قطر زمینه‌ساز اخراج هرنان کرسپو از الدحیل شد و این مربی از این تیم قطری اخراج شد. اخراجی که البته برای بازیکن سابق پارما، لاتزیو، اینتر، میلان و چلسی خوش یمن شد و کرسپو بلافاصله هدایت العین را برعهده گرفت.

کرسپو با العین برخلاف الدحیل عالی نتیجه گرفت و موفق شد با شکست دادن النصر و الهلال دو غول پرستاره فوتبال عربستان راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود. اگر پرسپولیس مقابل الدحیل به برتری نمی‌رسید، شاید کرسپو به کارش در الدحیل ادامه می‌داد و برکنار نمی‌شد. العین هم به سراغ مربی دیگری می‌رفت و شرایط به کلی تغییر می‌کرد. در واقع پرسپولیس نقش ویژه‌ای در صعود العین به فینال آسیا داشته و هواداران این تیم اماراتی می‌تواند از نماینده ایران ممنون باشد!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه