Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@22:07:12 GMT

اعمال محدودیت‌ها در ۸۹ شهرستان بحرانی کرونا +اسامی

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۵۳۹۰

اعمال محدودیت‌ها در ۸۹ شهرستان بحرانی کرونا +اسامی

خبرگزاری ایسنا: دکتر علیرضا رییسی درباره چهل و دومین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که با حضور ییس جمهور و دیگر اعضا تشکیل شد، گفت: در این جلسه رییس جمهور بر مباحث مطرح شده در جلسه‌ای که با حضور مقام معظم رهبری برگزار شد و همچنین رهنمود‌های ایشان، مروری داشتند. در این جلسه گزارش‌های مختلفی ارایه شد. آخرین وضعیت کرونا و اقدامات انجام شده نیز مطرح شد و روسای کمیته‌ها گزارش‌هایی ارایه دادند و در ارتباط با تشکیل قرارگاه عملیاتی ستاد ملی نیز بحث شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره مصوبات جلسه امروز گفت: مصوبات مهمی امروز به تصویب رسید. هفته گذشته ۴۳ شهرستان در وضعیت بحرانی بودند که در گروه‌های شغلی دو، سه و چهار محدودیت ایجاد شده بود. این محدودیت‌ها به مدت یک هفته دیگر در این شهرستان‌ها تمدید شد.

رییسی گفت: با توجه به اینکه الگوی بیماری در استان تهران و البرز شبیه هم است و مراوادات زیادی بین این دو استان صورت می‌گیرد، مقرر شد مصوبات در ارتباط با استان تهران، در ارتباط با استان البرز هم وضع شود و این موضوع تصویب شد.

وی افزود: همچنین بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در جلسه امروز، ۴۶ شهرستان جدید نیز به مدت یک هفته شامل محدودیت‌های گروه شغلی دو، سه و چهار شدند و این محدودیت‌ها با توجه به شرایط استان‌ها قابل تمدید است. در مجموع ۸۹ شهرستان فعلا دچار محدودیت در رده‌های شغلی دو، سه و چهار هستند.

اسامی ۲۵ استانی که محدودیت‌های جدید از روز چهارشنبه به مدت ۱۰ روز در آنها اعمال می‌شود

کد ویدیو دانلود الفيلم الأصلي

اسامی ۴۶ شهرستان جدید که به مدت یک هفته شامل محدودیت های گروه شغلی ۲، ۳ و ۴ خواهند بود

کد ویدیو دانلود الفيلم الأصلي

منبع: فردا

کلیدواژه: محدودیت های ضد کرونا شهرستان بحرانی محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۵۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد با هماهنگی‌های انجام شده ، محدودیت عملیاتی اعمال شده در برخی فرودگاه‌های کشور برطرف شده است.

جعفر یازرلو اظهار داشت؛ ضمن عرض پوزش از مسافران محترم به دلیل مشکلات ناشی از ابطال و یا تاخیر برخی پروازها، به اطلاع می رساند با هماهنگی های انجام شده محدودیت عملیاتی اعمال شده در فرودگاهها برطرف و شرکتهای هواپیمایی مجاز به انجام پروازهای برنامه ریزی شده می باشند.

مسافران محترم می توانند جهت آگاهی از زمان دقیق پرواز خود با اطلاعات پرواز فرودگاه مبدا پرواز در تماس بوده و یا به پیامک های ارسالی از شرکت هواپیمایی توجه نمایند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896925

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور | هیچ محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده است
  • تردد روان در تمام محورهای مواصلاتی کشور | محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده
  • محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • خبر سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت‌ ترافیکی پایان هفته در محورهای شمالی
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال