Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نامه سرپرست سازمان لیگ فوتبال به باشگاه‌ها و هیئت‌های فوتبال سراسر کشور آمده حضور بازیکنان محروم و مصدوم و نیز مسئولان شهری در مسابقات لیگ برتر ممنوع است.

به گزارش مشرق، حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ در نامه‌ای به باشگاه‌ها و هیئت‌های فوتبال، دستورالعمل بهداشتی جهت برگزاری مسابقات لیگ را ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نامه بهاروند آمده است:

با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرروت به حداقل رساندن تعداد افراد حاضر در ورزشگاه‌ها، تا اطلاع ثانوی دستور فرمایید نسبت به انجام موارد ذیل، همکاری لازم صورت گیرد:

1- تنها بازیکنان اصلی و ذخیره به همراه کادرفنی که در لیست بوده و شرایط حضور در زمین مسابقه را دارند، مجاز به ورود به ورزشگاه بوده و بازیکنان خارج از فهرست از جمله بازیکنان محروم و مصدوم حق همراهی با تیم و حضور در سکوها را ندارند.

2 - با هدف کاهش ریسک شیوع ویروس کرونا، حضور مسئولین عالی‌رتبه باشگاه طبق روال فصل پیش (4 نفر  همراه تیم میهمان و 6 نفره همراه تیم میزبان) تنها با داشتن آی‌دی کارت و هماهنگی با مسئول برگزاری مسابقه امکان‌پذیر بوده و از حضور سایر افراد میهمان و همراهان  فاقد آی‌دی کارت به ورزشگاه معذور می‌باشیم.

بیشتر بخوانید:

مشکلی برای شروع لیگ فوتبال وجود ندارد

3- همکاران مسئول در روز برگزاری مسابقه از سوی هیئت فوتبال استان یا شهرستان تأیید و تأمین می‌گردد (از جمله عوامل برانکارد، توپ‌جمع‌کن‌ها و سایر عوامل اجرایی روز مسابقه) باید در حداقل تعداد مجاز بوده و توجه بر رعایت الزامات پروتکل‌های بهداشتی از جانب ایشان در تعهد میزبان است.

4- مکرراً یادآوری می‌گردد از آنجا که کلیه مسابقات تا اطلاع ثانوی بدون حضور تماشاگر است، بنابراین به جهت حمایت از نظام سلامت کشور و انجام پروتکل‌های صادره از سوی وزارت بهداشت، حضور افراد مختلف در کلیه فضای ورزشگاه و همچنین استقرار مهمانان و مسئول شهری در فضاهای مختلف مانند جایگاه VIP، سکوها و کنار زمین اکیداً ممنوع بوده و مسئول برگزاری مسابقات تا زمان حضور ایشان، از برگزاری مسابقه منع می‌گردد.

5- تأمین 6 نفر توپ‌جمع‌کن و 4 نفر از عوامل برانکارد، با نظر هیئت فوتبال استان بوده و انجام معاینات پزشکی و ارائه آموزش‌های لازم به ایشان، بر عهده هیئت محترم استان و یا شهرستان میزبان است.

6- نظارت بر انجام صحیح دستورالعمل‌های بهداشتی صادره از جمله ضد عفونی و پلمپ رختکن‌ها و فضاهای اجرایی، ضد عفونی توپ‌ها، تأمین پَد بهداشتی و ضدعفونی کفش‌ها در ورودی زمین مسابقه، نصف لامپ‌های UV، ایجاد فاصله بهداشتی روی نیمکت‌ها و تعبیه مسیر استقرار بازیکنان و کادرفنی روی سکوها و... بر عهده هیئت فوتبال و باشگاه میزبان است.

ضمن تشکر از تمامی باشگاه‌ها و هیئت‌های فوتبال استان امید است با رعایت هرچه بهتر پروتکل‌های بهداشتی بتوانیم الگوی مناسبی برای فوتبال کشور در امر رعایت بهداشت و انجام مسابقات باشیم.

منبع: سایت سازمان لیگ

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ حیدر بهاروند لیگ برتر فوتبال سازمان لیگ باشگاه ها و هیئت های فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۵۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ دستورالعمل واردات ماشین‌آلات معدنی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ وزارت صنعت، معدن و تجارت جزئیات دستورالعمل واردات ماشین آلات معدنی مجاز با سال ساخت حداکثر ۱۰ سال را ابلاغ و تاکید کرد: مفاد این بخشنامه مشمول تأمین ماشین آلات ذیل آیین نامه اجرایی قانون معادن است.

پیوست ۱۱ - بخشنامه تأمین ماشین آلات معدنی به این شرح است:
ماده ۱- کلیه دارندگان مجوز عملیات معدنکاری اعم از دارندگان پروانه بهره برداری اکتشاف، واحد‌های فرآوری معدنی، صنایع معدنی و دارندگان مجوز برداشت مشمول این بخشنامه میشوند. در خصوص دارندگان پروانه بهره برداری مشروط بر اینکه ۱) نسبت به تعیین تکلیف بدهی حقوق دولتی خود اقدام کرده باشند و ۲) در فرآیند سلب صلاحیت از پروانه بهره برداری نباشند و همچنین وفق ماده (۴۵) آیین نامه اجرایی قانون معادن، بیش از ۱۸ ماه از اعتبار پروانه بهره برداری آنها باقی مانده یا در موعد مقرر نسبت به انجام فرآیند تمدید اقدام نموده باشند.

مفاد این بخشنامه مشمول تأمین ماشین آلات ذیل آیین نامه اجرایی قانون معادن هستند. درخصوص دارندگان پروانه اکتشاف، واحد‌های فرآوری معدنی، صنایع معدنی و دارندگان مجوز برداشت و دارندگان پروانه‌های بهره برداری با اعتبار اولیه زمانی کمتر از ضوابط تمدید ذیل ماده ۴۵ آیین نامه اجرایی قانون معادن معتبر بودن پروانه (یا مجوز صادر شده) و فعال بودن واحد ملاک عمل است.

تبصره ۱ - پیمانکاران طرف قرارداد با دارندگان پروانه‌های بهره برداری و اکتشاف مشروط به رعایت این موارد و ثبت اطلاعات پیمانکار توسط دارنده پروانه در سامانه کاداستر می‌توانند با معرفی دارنده پروانه برای گرفتن مجوز واردات ماشین آلات اقدام کنند.

تبصره ۲ - شرکت‌های دارای شبکه خدمات پس از فروش مشروط به تأیید توسط معاونت تخصصی صنعت، معدن و تجارت درصورت انعقاد قرارداد تأمین ماشین آلات و ارائه خدمات پس از فروش با دارندگان شرایط ماده ۱ می‌توانند با معرفی دارنده پروانه برای گرفتن مجوز واردات ماشین آلات اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • معاینه رایگان سالمندان کم توان در هفته سلامت
  • ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگهداری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی
  • شورای رقابت قیمت گذار خودرو نیست
  • ابلاغ دستورالعمل نحوه تدوین مقررات محیط کسب‌وکار
  • شورای رقابت قیمت گذار خودرو نیست/ ثبت ۲ هزار شکایت از خودروسازان
  • رسیدگی به ۲ هزار شکایت از خودروسازان در شورای رقابت
  • ابلاغ دستورالعمل تدوین پیش‌نویس مقررات مرتبط با کسب و کار
  • ابلاغ دستورالعمل واردات ماشین‌آلات معدنی
  • ابلاغ وزارت ورزش به فدراسیون درباره فیرپلی مالی