Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزای فارس، اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان از امروز (شنبه 10 آبان ماه) در کمپ تیم‌های ملی با شرایط قرنطینه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مدت ۴۰ روز آغاز شد.

با توجه به اجرای پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامتی وزنه‌برداران و کادر فنی، از نفرات دعوت شده به این اردو، صبح امروز آزمایش کرونا گرفته شد تا نفراتی که نتیجه تست آن‌ها منفی بود از فردا (یکشنبه 11 بهمن ماه) و به صورت قرنطینه اردوی خود را برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حافظ قشقایی، حسین سلطانی، محمد زارعی، علی میری، صالح چراغی، کیانوش رستمی، سهراب مرادی، رسول معتمدی، سیدایوب موسوی، علی هاشمی، کیا قدمی و علی داودی نفرات دعوت شده به تیم ملی هستند.

دعوت شدگان به تیم ملی با انجام تست‌های کرونا در محل فضای باز فدراسیون حضور پیدا کردند و مورد استقبال باقری نائب رئیس و محسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه‌برداری قرار گرفتند.

در این جلسه باقری با یادآوری نکات بهداشتی و تاکید بر رعایت آن توسط ورزشکاران ابراز امیدواری کرد تا این اردو بدون مشکل برگزار شود و فدراسیون نیز تمام امکانات را برای وزنه‌برداران فراهم کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزنه برداری اردوی تیم ملی وزنه برداری فدراسیون وزنه برداری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۵۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مشاور فنی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان گفت: در کوتاه مدت دنبال این هستیم تا پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی جوانان و نوجوانان در بیستم اردیبهشت در همدان، ۲ مرحله اردو در اقامتگاه تیم‌های ملی برگزار کنیم.

کوروش باقری افزود: مسابقات مختلفی را در پیش داریم که نخستین آن نوجوانان جهان در پرو و دومین رویداد در اواخر شهریور مسابقات جوانان جهان در اسپانیا است

او همچنین گفت: مسابقات جام دوستی روسیه و قهرمانی جهان در بحرین و رقابت‌های دیگری را در پیش داریم.

دیگر خبرها

  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • وزنه‌بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فراخوانده شد
  • راگبی‌بازان بجنوردی به اردوی تیم ملی دعوت شدند
  • آیا تا به حال خرچنگی را در حال وزنه‌برداری دیده‌اید؟ (فیلم)
  • میزبان و زمان برگزاری مسابقات وزنه‌برداری کارگری مشخص شد
  • دعوت وزنه‌بردار جوان خوزستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت وزنه‌‎بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی
  • اهواز، میزبان مسابقات وزنه‌برداری کارگری قهرمانی ایران
  • دعوت وزنه‌‎بردار ‌خوزستانی‌ به اردوی تیم‌ملی