Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی طهماسبی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری فردی مسلح در پیشوا خبر داد و اظهار داشت: شب گذشته فردی در شهرستان پیشوا اقدام به تیراندازی کرده بود که مورد شناسایی قرار گرفت.

طهماسبی با بیان اینکه فرد مسلح در کمتر از ۶ ساعت مورد دستگیری قرار گرفته است گفت: خوشبختانه در این حادثه هیچ کسی آسیب ندیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان پیشوا بیان داشت: با توجه به اینکه اخلال در نظم عمومی از خط قرمزهای برقراری نظم و امنیت محسوب می‌شود به محض اطلاع از این جرم، موضوع در دستور کار قرار گرفت و با هماهنگی‌های لازم این جوان مسلح دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه فرد مسلح سابقه کیفری نداشته است، عنوان داشت: درگیری مذکور گویا به دلایل اختلافات مالی بوده و فرد اخلالگر از فرط خشم و عصبانیت مبادرت به این عمل کرده و اظهار ندامت از این عمل دارد.

کد خبر 5060566

منبع: مهر

کلیدواژه: پیشوا دادستانی تهران تیراندازی ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر توهین به پیامبر شهرکرد گرگان کرمانشاه نیروی انتظامی مواد مخدر هفته وحدت پدافند غیرعامل ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۵۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت

 رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری سنندج گفت:به محض تماس با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در آساوله، دو اکیپ ۵ نفره از نیرو‌های ایستگاه‌های ۱ و ۲ آتش‌نشانی رای پشتیبانی به محل اعزام شدند.

آزاد طهماسبی در توضیح این حادثه افزود: نشت گاز ال‌پی‌جی و وجود شعله روشن همزمان در کارگاه عامل اصلی وقوع این آتش‌سوزی بوده است.

وی از مصدومیت یک نفر در این آتش سوزی خبر داد و گفت: در این حادثه دو مغازه نیز دچار خسارت جدی شدند و به دو باب منزل مسکونی در روبروی این کارگاه خسارت جزئی وارد شد.

طهماسبی با بیان اینکه نیرو‌های آتش‌نشانی با حضور به موقع آتش را در کوتاه‌ترین زمان مهار کردند، گفت: متاسفانه حریق به یک مغازه گاز پرکنی سرایت کرده بود که آتش این مغازه نیز مهار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • دستگیری شرور مسلح در خانی‌آباد
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • دو پایگاه آمریکا در شرق سوریه در کمتر از یک ساعت هدف حمله قرار گرفت
  • دومین پایگاه آمریکا در سوریه طی کمتر از یک ساعت هدف قرار گرفت
  • دستگیری فامیل قلابی یکی از مسئولان قضایی استان
  • دستگیری فامیل قلابی یک از مسئولان قضایی استان گلستان