Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید عبدالله حسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سومین دوره رقابت های دارت مجازی کارگران کشور به طور همزمان و به مدت یک روز در تمامی استان ها برگزار شد. 

وی افزود: فدراسیون ورزش کارگری و انجمن دارت جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری این  رقابت ها با یکدیگر همکاری داشتند. 

رییس انجمن دارت هیأت کارگری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۷۲ مرد و ۴۲ زن از تمامی استان های کشور در این رقابت ها شرکت داشته  و در ۱۶ گروه به مصاف یکدیگر رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسینی عنوان کرد: ۲ نفر برتر هر گروه در بخش های مردان و زنان به مرحله حذفی این رقابت ها صعود کردند. 

وی ابراز داشت: در بخش زنان این رقابت ها آذر شاکریان از چهارمحال و بختیاری، محبوبه کارگر از یزد ، مهتاب صادقی از کهکیلویه و بویراحمد و بنت الزهرا گریوانی از خراسان شمالی راهی مرحله نیمه نهایی شدند. 

حسینی گفت: مهتاب صادقی از کهگیلویه و بویراحمد در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها محبوبه کارگر از یزد را شکست داد و بنت الزهرا  گریوانی از خراسان شمالی نیز بر آذر شاکریان از چهارمحال و بختیاری غلبه کرد. 

وی اظهار داشت: در دیدار پایانی این رقابت ها مهتاب صادقی از کهگیلویه و بویراحمد مقابل بنت الزهرا گریوانی از خراسان شمالی پیروز شد و  به مقام قهرمانی دست یافت. 

افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند. 

برچسب‌ها ورزش کارگری تیم ملی دارت کهگیلویه وبویراحمد وزارت ورزش و جوانان یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش کارگری تیم ملی دارت کهگیلویه وبویراحمد وزارت ورزش و جوانان یاسوج ورزش کارگری تیم ملی دارت کهگیلویه وبویراحمد وزارت ورزش و جوانان یاسوج اخبار کنکور کهگیلویه و بویراحمد رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۵۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۰ مدرسه در سراسر کشور بهسازی و زیباسازی می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا عامریان، ظهر سه شنبه در نشست مشترک با سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، افزود: سهم استان کهگیلویه و بویراحمد از این میزان اعتبار، یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای بهسازی و زیباسازی ۸۰ مدرسه است.

وی بیان داشت: تا شهریورماه سال گذشته، ۳۳ هزار مدرسه با اجرای طرح شهید عجمیان بهسازی، زیباسازی و شاداب سازی شدند.

عامریان اظهار داشت: ۶۸ هزار کلاس درس در این تعداد مدرسه بهسازی و زیباسازی شد.

وی با بیان اینکه سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، ۷۰ کلاس در استان کهگیلویه و بویراحمد نصب، تجهیز و تعمیر شد، گفت: برای نصب، تجهیز و تعمیر سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی به ازای هر کدام از این تعداد کلاس درس در این استان مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان اختصاص یافته و به استان ابلاغ اعتبار شد.

عامریان، افزود: یکی از اولویت‌های کاری سال جاری در قرارگاه عدالت تربیتی کشور، شناسایی و احصاء جامع اطلاعات مدارس نیازمند در مناطق محروم هر استان است.

وی تصریح کرد: هر استان باید تمام اطلاعات مدارس نیازمند در ۵ منطقه محروم خود شامل مدارس دارای کمبود فضای فیزیکی، مدارسی که تجهیزات آموزشی و آزمایشگاهی و سرویس بهداشتی نداشته یا نیازمند تعمیر بوده و یا نیاز به بهسازی، زیباسازی بوده را احصاء و تا خردادماه به دبیرخانه این قرارگاه گزارش و ارسال کند.

عامریان با بیان اینکه بخشی از مشکلات پیش روی این واحدهای آموزشی باید تا پیش از شروع سال تحصیلی جدید مرتفع شود، گفت: هدف از انجام این کار، برقراری عدالت آموزشی، ارتقا کیفیت فضای فیزیکی، تجهیزات، فضاهای ورزشی و پرورشی و در نهایت ارتقا کیفیت آموزشی در مناطق محروم و دورافتاده است.

کد خبر 6079965

دیگر خبرها

  • ۷۰۰ مدرسه در سراسر کشور بهسازی و زیباسازی می شوند
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد
  • والیبال ساحلی‌ ایران در تایلند نایب قهرمان شد
  • سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت
  • مستندهای زندگی شهدای کهگیلویه و بویراحمد در حال تولید است
  • رقابت ۲۵ هزار دانش‌آموز بویراحمدی در مسابقات قرآنی
  • برتری ورزشکار کهگیلویه‌ و بویراحمدی در مسابقات تیراندازی منطقه‌ای
  • سر زدن کوچکترین خطا از اسرائیل مساوی با نابودی این رژیم است
  • رقابت ۲۵ هزار دانش آموز بویراحمدی در مسابقات قرآن