Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا که به تازگی با حکم رئیس جمهور به این سمت برگزیده شده، به تشریح مصوبات جدید ستاد پرداخت.

به گزارش «تابناک»، دکتر علیرضا رئیسی، معاون «بهداشت» وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  و سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در تشریح مصوبات امروز این ستاد گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا، از این به بعد تصمیمات کرونایی استان تهران شامل استان البرز نیز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: علاوه بر محدودیت‌های کرونایی در ۴۳ شهرستان که به مدت ۱۰ روز تمدید شد، ۴۶ شهرستان دیگر نیز شامل محدودیت‌های کرونایی شدند.

رئیسی گفت: اعمال محدودیت‌های جدید در ۴۶ شهرستان فعلاً برای یک هفته خواهد بود که از چهارشنبه آغاز می‌شود.

معاون بهداشت وزارت بهداشت، افزود: در مجموع ۸۹ شهرستان شامل محدودیت‌ها شده اند.

رئیسی با اعلام اینکه محدودیت‌ها شامل گروه‌های شغلی دو، سه و چهار در ۴۶ شهرستان جدید خواهد بود، گفت: محدودیت گروه دو شامل پاساژها، مراکز تجاری، مال‌ها و…، خواهد بود که سفت و سخت نظارت می‌شود.

سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، افزود: یکی دیگر از مصوبات ستاد، الزام مراکز خصوصی، عمومی و عمومی غیر دولتی به ارسال اطلاعات بیماران کرونایی به وزارت بهداشت بود.

تکمیل می‌شود...

منبع: تابناک

کلیدواژه: علائم کرونا دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن زلزله ازمیر هولوکاست ستاد ملی مبارزه با کرونا رئیسی البرز تهران علائم کرونا دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن زلزله ازمیر هولوکاست ستاد ملی مبارزه با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۵۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد صبح امروز در دومین جلسه‌ی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال‌جاری گفت: در سال ۱۴۰۲ با برگزاری ۹۶ جلسه‌ی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و به همت دولت مردمی و انقلابی ایران قوی یک‌هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی در بخش‌های مختلف از مصوبات این ستاد برخوردار شدند و بیش از ۹۰ درصد مصوبات نیز تاکنون به مرحله اجرا رسیده است.

وی ادامه داد: در دومین جلسه‌ی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سه پرونده مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

قاسمی‌فرزاد افزود: دو پرونده درخواست امهال در پرداخت بدهی تسهیلات بانکی را داشتند که مقرر شد در فرصت مناسب بدهی بانکی را تسویه کنند.

وی گفت: یک پرونده مربوط به بازبینی فنی و تعمیرات اساسی واحد تولیدی اسید بود که برای این اقدام نیاز به سوخت جایگزین داشت و مصوب گردید سوخت جایگزین تحویل این واحد تولیدی گردد.

استاندار همدان بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ۹۶ جلسه شامل ۴۵ جلسه‌ی اصلی و ۵۱ جلسه فرعی برگزار شد.

کد خبر 6086310

دیگر خبرها

  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • مصوبات شورای مسکن در شهرجدید مهستان، گره نهضت ملی مسکن در این شهر را باز کرد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد