Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود ملکی روز شنبه در شورای اداری شهرستان بروجن که در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا در فرهنگ‌سرای بروجن برگزار شد، تاکید کرد: در این مدت فعالیت تمامی گروه‌های شغلی ۲، سه و چهار ممنوع است و  با متخلفان برخورد جدی و نسبت به پلمب محل فعالیت و کسب آنان اقدام می‌شود.

ملکی تصریح کرد: اولویت کنونی مسوولان، مقابله با گسترش ویروس کرونا، اقناع افکار عمومی و تقویت همکاری بین مردم و مسوولان برای ریشه‌کنی این ویروس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: تاکنون نظارتی بر روند فعالیت ستاد مقابله با ویروس کرونا وجود نداشته است، اما برای نظارت در اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید گروه‌هایی با مسوولیت مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو شورای اداری مشخص شده است.

رییس شورای اداری بروجن اظهار داشت: هیچ‌گونه کوتاهی و سهل‌انگاری در حوزه مقابله با ویروس کرونا از هیچ‌کس پذیرفته نیست و با متخلفان احتمالی در این بخش برخورد می‌شود.

وی گفت: علاوه بر تلاش‌های انجام شده در حوزه مقابله با ویروس کرونا اما جدی نگرفتن توصیه‌های بهداشتی باعث گستردگی شیوع این ویروس در شهرستان بروجن شد.

ملکی تاکید کرد: شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی تمامی شهرها شهرستان بروجن موظفند تا نسبت به مقابله با ویروس کرونا و اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید به‌طور جدی همکاری کنند.

وی افزود: در این مدت برگزاری هرگونه تجمع و مراسم عروسی، عزاداری، تودیع و معارفه ممنوع است.

فرماندار بروجن تصریح کرد: بازاریان این شهرستان از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا و همزمان با اوج بازار فروش نوروز، به ‌صورت خودجوش نسبت به تعطیلی بازار اقدام کردند.

وی یادآور شد: قرارگاه مقابله با ویروس کرونا از همین روز شنبه در شهرستان بروجن تشکیل و فعال و دبیرخانه آن در فرمانداری مستقر می‌شود و این قرارگاه بازدید مستمر به ‌منظور اطمینان از تعطیلی گروه‌های شغلی دو، سه و چهار در شهرستان بروجن را به‌صورت جدی پیگیری و از هرگونه برگزاری مراسم اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، مذهبی، عروسی و عزاداری به‌مدت دو هفته جلوگیری می‌کند.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا که منجر به بیماری نوپدید کووید ۱۹ شده است، بسیاری از کشورهای جهان درگیر کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله ۲ متری از یکدیگر، شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و حضور در اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا بروجن چهارمحال وبختیاری پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بروجن چهارمحال وبختیاری ویروس کرونا بروجن چهارمحال وبختیاری اخبار کنکور مقابله با ویروس کرونا شهرستان بروجن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۵۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه محدودیت های ترافیکی در تردد موتورسیکلت اعمال شده است گفت:  تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۵ اردیبهشت الی ساعت ۶ صبح روز شنبه مورخ ۸ اردیبهشت از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع  است .   وی افزود:  در محور کندوان محدودیت تردد در خودروهای سواری اعمال شده و از ساعت  ۱۴ الی ۲۴ روز جمعه در دستور کار قرار گرفته است به طوری که از ساعت ۱۴ آزادراه تهران - شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرور‌های به مقصد چالوس انجام می‌شود و از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد به صورت کامل اجرایی می شود.   محرابی نیا اظهار کرد:  از ساعت ۱۷ از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه اجرا می‌ شود واز  از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود. همچنین تردد از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد است.   او بیان کرد:  تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.   وی گفت: در محور هراز در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روز جمعه مورخ ۷ اردیبهشت به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام خواهد شد.   وی افزود:  تردد تمامی کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۵ اردیبهشت و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه مورخ‌های ۶ و ۷ اردیبهشت از محور هراز ممنوع است. باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • فیلم| محیط بان اعمال قانون کرد؛ متخلفان ماشین اورا آتش زدند!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین