Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-16@20:10:53 GMT

محدودیت های جدید کرونایی در 25 استان کشور

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۵۵۵۲

علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا جزئیات تصمیمات جدید ستاد مقابله با کرونا را اعلام کرد.

وی در خصوص جلسه امروز اظهار داشت: در این جلسه گزارش های مختلفی درباره آخرین وضعیت بیماری کرونا و اقدامات انجام شده و ارزیابی رعایت دستورالعمل بهداشتی ارائه شد و در ارتباط با تشکیل قرارگاه و ستادی که قرار است به عنوان قرارگاه عملیاتی کرونا تشکیل شود بحث شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیسی اظهار داشت: هفته گذشته ۴۳ شهرستان در وضعیت بحرانی قرار داشتند و در این شهرستان‌ها برای فعالیت گروه‌های شغلی دو و سه چهار برای یک هفته محدودیت ایجاد شد که محدودیت‌های این شهرها برای یک هفته دیگرتمدید شد.

وی گفت: با تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونا از روز چهارشنبه به مدت 10 روز محدودیت های تازه ای در مراکز 25 استان و 46 شهرستان کشور اعمال خواهد شد. این محدودیت‌ها شامل محدودیتهای گروه شغلی دو سه و چهار شدند و این محدودیتها با توجه به شرایط استانها قابل تمدید است. در مجموع ۸۹ شهرستان فعلا دچار محدودیت در رده های شغلی دو، سه و چهار هستند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: با توجه به اینکه الگوی بیماری در استان تهران و البرز به یکدیگر شباهت دارد از این پس مقرر شد مصوباتی که در استان تهران وجود دارد در استان البرز نیز اجرایی شود که این موضوع در جلسه امروز تصویب شد.

 

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: آخرین وضعیت بیماری کرونا کرون آخرین وضعیت بیماری کرونا محدودیت های جدید کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۵۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در بمپور سیستان و بلوچستان تشکیل شد

مصطفی محمودزاده گفت: در قالب گشت مشترک نظارتی با حضور بازرسان و نمایندگان اداره صنعت، معدن و تجارت، فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی ذیربط تعدادی از واحد‌های صنفی در بمپور مورد بازرسی قرار گرفتند.

وی افزود: در بازدید‌های انجام شده برای تعدادی از واحد‌های صنفی تعداد چهار پرونده با تخلفات گرانفروشی و عدم درج قیمت برکالا تشکیل شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بمپور ادامه داد: پرونده‌های تشکیل شده جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و اقتصادی باید مراتب را جهت رسیدگی از طریق تماس با مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی اداره کل صمت استان به شماره ۱۲۴ گزارش دهند.

بمپور از شهرستان‌های تابعه استان سیستان و بلوچستان و مرکز آن شهر بمپور است که تا پیش از سال ۱۳۹۷ به عنوان یکی از بخش‌های تابعه ایرانشهر محسوب می‌شد، اما از سال ۱۳۹۷ از شهرستان ایرانشهر جدا و مستقل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مدارس چهار شهرستان شرقی کرمان چهارشنبه تعطیل شد
  • توزیع بیش از چهار هزار و ۴۰۰ تن کود یارانه ای در شهرستان سلماس
  • معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکرمازندران
  • چهار پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در بمپور سیستان و بلوچستان تشکیل شد
  • لغو محدودیت پروازی فرودگاه شهیدکاوه بیرجند/انجام ۲۴ پرواز در هفته
  • زنجان بارانی می‌شود
  • توزیع چهار هزار و ۴۲۰ تن کود یارانه ای در شهرستان سلماس
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان الیگودرز
  • دستگیری قاتل فراری در حمیدیه پس از چهار سال
  • ذخیره چهار میلیون متر مکعب آب در بند‌های خاکی گنبدکاووس