Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@20:11:31 GMT

۱۸ درصد خودروهای تولیدی، ناقص است+جدول

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۵۵۹۹

۱۸ درصد خودروهای تولیدی، ناقص است+جدول

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، از ابتدای امسال تا 9 آبان ماه 287 هزار و 131 دستگاه خودرو توسط گروه صنعتی ایران خودرو تولید شد که 240 هزار و 950 دستگاه از آن به مشتریان تحویل داده شده است. در حال حاضر موجودی خودروهای تجاری در پارکینگ فروش ایران خودرو صفر بوده و تعداد خودروهای ناقص این گروه خودروسازی معادل 56 هزار و 519 دستگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد گروه خودروسازی سایپا هم باید به تولید 241 هزار و 520 دستگاه خودرو از ابتدای سال تا 7 آبان ماه اشاره کنیم که 208 هزار و 284 دستگاه از آن به مشتریان تحویل داده شده است.

در عین حال، موجودی خودروهای تجاری در پارکینگ فروش سایپا 6 هزار و 102 دستگاه است و هم اکنون 40 هزار و 546 دستگاه از تولیدات سایپا ناقص هستند.

به گزارش فارس، برخی کاربران سامانه «فارس من» با ثبت سوژه ای با عنوان «لزوم پیگیری تحویل خودرو به مشتریان» خواستار پیگیری این موضوع شده بودند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: سایپا خودروسازی ایران خودرو خودروهای تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۵۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایپا چطور صدرنشین را زمین‌گیر کرد

به گزارش "ورزش‌سه"، سایپا در حساس‌ترین مسابقه لیگ دسته اول در ورزشگاه خانگی خود به مصاف خیبرخرم آباد رفت و در پایان موفق شد با تک گل انفرادی طاها طباطبایی که عضو تیم المپیک ایران هم بود و به نظر می‌رسد یکی از ستاره‌های آینده‌دار فوتبال ایران باشد، به برتری دست یافت.
مجتبی سرآسیایی که در حال پوست‌اندازی سایپا برای حضور در فصل پیش روی مسابقات لیگ دسته اول است، با دفاع فشرده تیمش را وارد زمین کرد و توانست نیمه اول را با همین شیوه با تساوی بدون گل به پایان برساند.

سایپا در نیمه اول هم چشم به ضدحملات برای باز کردن درواز خیبر بسته بود، اما استراتژی کادر فنی سایپا در نیمه دوم بود که جواب داد و آنها موفق شدند در دقیقه 54 در حالی که خیبر در سودای گلزنی بود روی یک ضدحمله سریع به گل اول مسابقه که البته تنها گل بازی تا سوت پایان بود دست پیدا کنند.
پس از این گل حملات خیبر پردامنه‌تر ادامه پیدا کرد و آنها در روزی که بازی به دلایل مختلف چندین مرتبه قطع شد و شاهد اعلام وقت اضافی زیادی بودیم، چند موقعیت خطرناک ایجاد کردند که با واکنش بهتر مدافعین و سنگربان سایپا و بی دقتی مهاجمین خودی این موقعیت‌ها از دست رفتند. 

نکته قابل توجه این بود که مجتبی سرآسیایی سرمربی سایپا هم در کنفرانس خبری لب به تمجید تیم خیبر گشود و آنها را تیمی خوب و منسجم عنوان کرد که به همین دلیل از دفاع فشرده مقابل آنها استفاده کرده و توانسته به هدف خود دست پیدا کند. 
خیبر اما با وجود شکست در بازی مهم برابر سایپا همچنان صدرنشین جدول لیگ دسته اول و فاصله 5 امتیازی با تیم دوم جدول رده بندی دارد که چادرملو است. سایپا هم با 41 امتیاز رتبه پنجم جدول رده بندی را در اختیار گرفته است.

دیگر خبرها

  • جنجال‌ها بر سر افزایش قیمت پژو پارس؛ حق با چه کسی است؟
  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۲۹ فروردین + جدول
  • سایپا چطور صدرنشین را زمین‌گیر کرد
  • اهداف ايران خودرو در سال جهاد اقتصادي
  • خودرو برقی ایستاد، نفت برگشت!
  • افزایش ۵ تا ۵۰ میلیون تومانی قیمت برخی خودروها دربازار؛ کوئیک،دنا، تارا و انواع پژو چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۲۸ فروردین +جدول