Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس، گفت: هشتمین مرحله واریز سهمیه اعتباری وانت بارهای بنزینی درون شهری که ساماندهی شده و برای هر جابجایی بار اقدام به ثبت بار برگ می‌نمایند، صبح امروز واریز شد.

حسین اخلاقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه تنها به ناوگان دارای پروانه فعالیت سوخت تخصیص داده می‌شود، خاطر نشان کرد: ناوگانی که از طریق معاونت بار و کالای سازمان پروانه فعالیت دریافت کرده اند، با مراجعه به سامانه www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

utcms.ir (سامانه مدیریت مرکزی حمل و نقل درون شهری و حومه‌ای) و ثبت نام، در صورت داشتن شرایط مشمول دریافت سهمیه سوخت ماهانه به صورت اعتبار ریالی خواهند بود.

اخلاقی با اشاره به الزام دریافت باربرگ برای رانندگان وانت بارهای شهری جهت هر جابجایی بار و فعالیت خود در سطح شهر، خاطر نشان کرد: سهمیه اعتباری سوخت در صورت صدور باربرگ تا سقف مشخص قابل افزایش است.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری بندرعباس، تصریح کرد: سهمیه‌های اعتباری مهر ۹۹ وانت بارهای ثبت نام شده در سامانه www.utcms.ir، برای وانت بارهای تک سوز پرمصرف ۳۰۰ هزار تومان، و دوگانه سوز پر مصرف ۱۹۵ هزار تومان می‌باشد.

اخلاقی ادامه داد: همچنین برای وانت بارهای تک سوز کم مصرف مبلغ ۲۲۵ هزار تومان، و تک سوز پر مصرف مبلغ ۱۳۵ هزار تومان سهمیه اعتباری در نظر گرفته شده و به کارت‌های اعتباری مالکان خودرو وانت واریز شده است.

این مسئول تاکید کرد: رانندگان برای استفاده از سهمیه اعتباری بنزین فقط از دستگاه مخصوص پرداخت قرمز رنگ داخل جایگاه‌ها ی سوخت استفاده کنند.

اخلاقی با بیان اینکه کارت بانکی ثبت شده جهت واریز سهمیه ریالی بنزین باید به نام مالک ناوگان باشد، یادآور شد: برداشت این سهمیه اعتباری از طریق کارت‌های بانک ملی، رفاه و کشاورزی برای مالکان وانت بار مشمول دریافت سهمیه اعتباری سوخت امکان پذیر نمی‌باشد.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری بندرعباس، تصریح کرد: از امروز بخش مشاهده سهمیه اعتباری در «اپلیکیشن موبایل باربرگ» فعال شده است و مالکان ناوگان باری سنگین و نیمه سنگین می‌توانند، با نصب و یا بروزرسانی اپلیکیشن موبایل باربرگ و با وارد کردن ماه، سال و کدملی سهمیه اعتباری تخصیص داده شده به خودروی مورد نظر را مشاهده کنند.

کد خبر 452743

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر شهر مصرف سوخت وانت بار بندر عباس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سهمیه اعتباری وانت بارهای هزار تومان حمل و نقل وانت بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۵۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، عباس حسین نژاد دبیر جشنواره با اشاره به استقبال خوب در این دوره به خبرنگار ما گفت : ۱۱۲۹ اثر در پنج بخش به جشنواره رسیده است .
این جشنواره ۱۱ اردیبهشت در فومن برگزار می شود و آثار رسیده  به این جشنواره در بخش های داستان ،شعر طنز ، چند رسانه ای ، نثر طنز و کاریکاتور است؛ که در هر بخش ۴ اثر برگزیده خواهند شد.
دبیر جشنواره ، اصلاح گری اجتماعی را هدف طنز بیان کرد و گفت : بیشترین آثار رسیده برای تهران ، اصفهان ،فارس ،قم و خراسان رضوی است.

دیگر خبرها

  • ازبکستان 2 - 1 ویتنام، چهارمین سهمیه جام جهانی
  • ازبکستان امید سه کشور را ناامید نکرد!
  • عراق، قرقیز و افغانستان در انتظار برد ازبک‌ها
  • ◄ 6 ماشین هیبریدی در ایران؛ از سدان تا شاسی بلند
  • باید به سهمیه المپیک برسیم
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود