Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  ۱۳۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امضاء بیانیه‌ای از وزارت امور خارجه درخواست کردند تا در پاسخ به اظهارات اخیر دولتمردان فرانسه، سفیر این کشور را احضار کند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بار دیگر جهان اسلام شاهد بروز افکاری پلید و منحوس از شیاطین انسان نما شده است و بیش از گذشته با شرارت و فکری و عقیدتی خود، تحت لوای آزادی بیان شراره‌های متعفن اذهان خود را منتشر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهان اسلام بارها شاهد عمق این جهالت و رذالت از سوی برخی افراد مزدور فرهنگی و سیاسی بوده است. که قطعا و یقیناً موحدین و مومنین عالم در هر دین و آیینی به این امر معترض خواهند بود.

انتظار می رود این بازی کثیف اهانت‌های پی در پی  به ساحت پیامبر مهربانی حضرت محمد مصطفی(ص) که هدفمند و بر اساس سیاست‌های رذیلانه صهیونیسم جهانی پیش می‌رود، توسط تمامی موحدین عالم اعم از مسلمان، مسیحی و کلیمی محکوم شود که اگر این اقدام صورت نگیرد بعد از اهانت به پیامبر اکرم (ص)  جرأت توهین به مسیح ذبیح الله و موسی کلیم الله و ابراهیم خلیل الله را به خود خواهند داد.

هدف این شیاطین که در  دل غرب جا خوش کرداند زدودن چهره یکتاپرستی و توحید از میان تمامی بندگان خدا و تسلط بر اذهان و قلوب آنها است. تمامی انبیاء الهی دریای معرفت، مهربانی و درستی  هستند.

ما نمایندگان ملت بزرگ ایران اسلامی اعم از مسلمان، مسیحی و آشوری ضمن شرم آور توصیف کردن این اقدام سخیف و شیطانی به دولتمردان فرانسه تذکر می‌دهیم که ضمن ابراز ندامت صریح از این اقدام شنیع و غیر انسانی از تمامی ملت‌های مسلمان جهان دلجویی و عذرخواهی نمایند که در غیر این‌صورت خشم جامعه مسلمانان جهان و تمامی موحدین جهان مومنین الهی را نسبت به سیاست‌های اتخاذی و کفر آمیز خود متوجه خواهند ساخت.

همچنین نمایندگان بسیجی مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از آحاد ملت شریف و بزرگ ایران حمایت قاطع و همه جانبه خود را از موضع گیری‌های انقلابی جامعه حقوقدان کشور در خصوص وقایع اخیر تقدیر و از سازمان بسیج حقوقدانان کشور در خصوص برگزاری بیش از ۴۰ نشست و بیانیه در محکومیت این اقدام مهم و شرم آور قدردانی می‌نماید.

همچنین وزارت امور خارجه خواستاریم هرچه سریعتر نسبت به واکنش و احضار سفیر کشور فرانسه اقدام و مراتب اعتراض اینجانبان را  به ایشان اعلام نماید.

کد خبر 561453 برچسب‌ها پیامبر اعظم فرانسه مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پیامبر اعظم فرانسه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۵۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار سفرای ایران در چند کشور اروپایی

آفتاب‌‌نیوز :

وزارت خارجه بلژیک اعلام کرد که سفیر ایران در این کشور را برای پاسخ ایران به اسرائیل احضار کرده است.

«حجه لهبیب» وزیر امور خارجه بلژیک در بیانیه ای مدعی شد که این حمله ثبات منطقه و مردم را به مخاطره می اندازد.

وزارت خارجه جمهوری چک نیز امروزاعلام کرد که سفیر ایران را در خصوص حمله این کشور به رژیم صهیونیستی احضار کرده است.

پیش از این نیز انگلیس، فرانسه، آلمان و اردن سفرای ایران را احضار کرده بودند.

ایران نیز در روزهای اخیر سفرای برخی کشورهای غربی را احضار کرده بود.

دیگر خبرها

  • بعد از «وعده صادق» سفیر سوییس برای نخستین بار به سپاه احضار شد
  • سفیر سوییس بعد از «وعده صادق» برای نخستین بار به سپاه احضار شد
  • احضار سفرای ایران در چند کشور اروپایی
  • اختلاف شدید میان اعضای کابینه نتانیاهو درباره حمله ایران/ هشدار مهم آمریکا به اسرائیل درباره پاسخ به ایران/ گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا انگلیس و آلمان درباره اوضاع خاورمیانه/ احضار سفیر و کاردار ایران از سوی وزارت خارجه فرانسه و انگلیس
  • اختلاف شدید میان اعضای کابینه نتانیاهو درباره حمله ایران/ هشدار مهم آمریکا به اسرائیل درباره پاسخ به ایران/ گفتگوی وزرای خارجه آمریکا انگلیس و آلمان درباره اوضاع خاورمیانه/ احضار سفیر و کاردار ایران از سوی وزارت خارجه فرانسه و انگلیس
  • فرانسه و انگلیس سفیر ایران را احضار کردند
  • فرانسه و انگلیس سفیر و کاردار ایران را احضار کردند
  • این کشور عربی و همسایه اسرائیل سفیر ایران را احضار کرد
  • جمهوری اسلامی هیمنه اسرائیل را در جهان شکست
  • احضار سفرای کشورهای انگلیس، فرانسه و آلمان در تهران به وزارت امور خارجه