Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - حجت بهاری فر مدیرعامل بیمه “ما” از اهدای ماسک و مواد ضدعفونی کننده به موسسه درمان و توانبخشی ماژین مهر هشتگرد خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، حجت بهاری فر مدیرعامل بیمه “ما” از اهدای ماسک و مواد ضدعفونی کننده به موسسه  درمان و توانبخشی ماژین مهر هشتگرد خبر داد.
به گزارش روابط عمومی بیمه “ما”  حجت بهاری فر گفت: برای مقابله با ویروس کرونا و کمک به سلامت بیماران این موسسه، تعدادی  ماسک و  مواد ضد عفونی کننده توسط شرکت سهامی بیمه “ما” به موسسه  درمان و توانبخشی ماژین مهر هشتگرد اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش موسسه  درمان و توانبخشی ماژین مهر هشتگرد با ظرفیت ۳۰۰ نفر و ۲۴۵ بیمار شامل افراد فاقد سرپرست و مجهول الهویه مرد بالای ۱۸ سال که دچار عوارض روان مانند اسکیزوفرنی، اختلالات خلقی، وسواس فکری و عملی، دوقطبی می باشد و به صورت شبانه روزی مشغول فعالیت است.

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۵۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب‌العلاج در استان یزد

مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد گفت: پس از معرفی ۱۰۷ بیماری به عنوان بیماری صعب‌العلاج، ۱۸ میلیارد تومان در زمینه این بیماری‌ها پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی بیمه تأمین اجتماعی یزد، حامد هاتفی با اشاره به ارائه خدمات درمانی رایگان در راستای ایجاد عدالت اظهار کرد: در شهر یزد یک مرکز بستری به نام بیمارستان شهدای کارگر داریم که این بیمارستان خدمات بستری کاملاً رایگان به بیماران ارائه می‌دهد.

وی افزود: بیمه شدگان تأمین اجتماعی در شهرستان‌ها هم اگر به مراکز دولتی و دانشگاهی مراجعه کنند تمام خدمات برای آنان رایگان خواهد بود.

هاتفی در خصوص بیماری‌های صعب‌العلاج اظهار داشت: ۱۰۷ بیماری به عنوان بیماری‌های صعب‌العلاج معرفی شد که در سال ۱۴۰۲، ۱۸ میلیارد تومان در خصوص بیماری‌های صعب‌العلاج پرداخت شده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان یزد تصریح کرد: ۹۰ درصد هزینه‌های درمان ناباروری تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفت.

وی ادامه داد: جزو ۵ استان اول کشور هستیم که کلینیک دندانپزشکی مستقل داریم و در این کلینیک خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه می‌شود.

کد خبر 747042

دیگر خبرها

  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • توسعه امکانات پزشکی در استان ایلام استمرار داشته باشد
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان
  • پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب‌العلاج در استان یزد
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • آکسفورد موسسه تحت حمایت ایلان ماسک را تعطیل کرد
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری‌های صعب العلاج
  • پزشک مصری بازگشته؛ از وضعیت اسفناک غزه گفت
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری های صعب العلاج