Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-23@07:57:26 GMT

حمله هشت قلاده گرگ به گوسفندان در پلدختر

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۵۷۶۸

حمله هشت قلاده گرگ به گوسفندان در پلدختر

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین و به نقل از  خبرگزاری ایرنا، سردار حاجی‌محمد مهدیان نسب روز شنبه با اعلام این خبر افزود:‌ در پی اعلام مرکز پلیس ۱۱۰ مبنی بر حمله گرگ ها به گوسفندان یک مرد روستایی در اطراف پلدختر، ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند.  
وی گفت: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد در ارتفاعات سخت گذر روستای"چشمه کبود" این شهرستان، چوپان فاصله زیادی با گله داشته است که ناگهان  هشت قلاده گرگ به احشام وی حمله، هشت راس را تلف و هفت راس را زخمی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: فرمانده انتظامی شهرستان پلدختر محمد مهدیان نسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۵۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنده‌گیری یک قلاده کفتار وحشی در شیراز

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از زنده‌گیری یک قلاده کفتار وحشی در شهرک صنعتی شیراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، در ساعت ۱۲:۲۴ ظهر جمعه سی‌ویکم فروردین، گیر افتادن یک قلاده کفتار در گودال واقع در شهرک صنعتی شیراز به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی گزارش و تیم عملیاتی و حیات وحش ایستگاه‌های ۱۶ و ۷ به محل اعزام شد.

تیم‌های عملیاتی پس از بررسی دقیق مشاهده کردند که یک قلاده کفتار وحشی درون گودال گیر افتاده است که با استفاده از تجهیزات تخصصی با تلاش تیم عملیاتی اقدام به دام انداختن این حیوان وحشی کردند.

این حیوان پس از به دام افتادن توسط آتش‌نشانان، به طبیعت و زیستگاه امن خود باز گردانده شد.

کد خبر 746180

دیگر خبرها

  • (ویدیو) مشاهده یک قلاده پلنگ در دماوند
  • حضور یک قلاده پلنگ در دماوند + ویدئو
  • پشم چینی گوسفندان، سنت دیرینه عشایر+فیلم
  • شماری از شهرک نشینان اسرائیلی محل نگه‌داری دام و گوسفندان متعلق به ساکنان کرانه باختری در «برقه» شرق رام‌الله را آتش زدند (فیلم)
  • تخریب آغل گوسفندان در زیستگاه یوزپلنگ ایرانی
  • گشت و گذار ۴ قلاده خرس قهوه‌ای در لرستان (فیلم)
  • اجرای طرح زراعت چوب در تنگ فنی پلدختر
  • زنده‌گیری یک قلاده کفتار وحشی
  • زنده‌گیری یک قلاده کفتار وحشی در یک شهرک صنعتی
  • زنده‌گیری یک قلاده کفتار وحشی در شیراز