Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اعلام کرد ایران آماده ارائه هر گونه کمک احتمالی به زلزله زدگان شهر ازمیر ترکیه است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سعید خطیب زاده در صفحه توئیتر خود نوشت: پس از زلزله دلخراش در ترکیه، ما با دوستانمان در ترکیه در تماس نزدیک هستیم و آماده ارائه هر گونه کمک احتمالی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: در «روز جهانی شهرها»، برای ازمیر آرزوی بهبودی کامل داریم و با همه ساکنان آن از صمیم قلب ابراز همدردی می کنیم.

در نتیجه زلزله 6.6 ریشتری که روز گذشته در منطقه صفری حصار ازمیر رخ داد تاکنون 25 نفر جان خود را از دست داده‌اند و 804 نفر نیز مجروح شده‌اند.

همچنین 100 نفر از زیر آوار نجات یافته‌اند.

آخرین اخبار از زلزله ازمیر/ 25 جان‌باخته و 804 مجروحابراز همدردی ایران با دولت و ملت ترکیه در پی وقوع زلزله در ازمیرزمین لرزه 6.6 ریشتری در ازمیر ترکیه/ 4 کشته و 152 زخمی+ فیلم و عکس


انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۵۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خسارت زلزله ۵.۶ ریشتری در شمال ترکیه

رسانه‌های ترکیه از وقوع زلزله ۵.۶ ریشتری در منطقه «سولو سارای» استان «توکات» در شمال این کشور خبر دادند که به گفته این رسانه ها خانه‌های روستایی در این زلزله آسیب دیده‌اند.

دریافت 9 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ خسارت زلزله ۵.۶ ریشتری در شمال ترکیه
  • اگر ترمز خودرو برید این گونه متوقفش کنید (فیلم)
  • خسارت زلزله ۵.۶ ریشتری در شمال ترکیه + فیلم
  • تصاویری از خسارت شدید به روستاها در زلزله جدید ترکیه
  • سفیر ایران در سوریه: اگر رژیم صهیونیستی خطا کنند، زلزله متوقف نخواهد شد
  • واکنش سردار حاجی زاده به سوالی درباره واکنش به حمله احتمالی اسرائیل: بزند 100 درصد می زنیم (فیلم)
  • واکنش سردار حاجی زاده به سوالی درباره واکنش به حمله احتمالی: بزند 100 درصد می زنیم (فیلم)
  • دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران‌ در ترکیه با امیرعبداللهیان
  • خطیب‌زاده: نتانیاهو برای ماندن در قدرت هرکاری می‌کند
  • خطیب زاده: ایران هم توان و هم ظرفیت دفاع از خود را دارد