Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@05:25:22 GMT

اجرایی شدن طرح یک طرفه شدن خیابان شهرداری تهران

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۵۸۷۵

اجرایی شدن طرح یک طرفه شدن خیابان شهرداری تهران

به گزارش افکارنیوز،

سید حمید موسوی شهردار منطقه یک درباره طرح یک طرفه شدن خیابان شهرداری در شمال تهران اظهارداشت: در جلسه ای که با حضور مصطفی کاظمی، مشاور عالی و مدیر کل دفتر شهردار تهران، عبدالرضا گلپایگانی، معاون شهرسازی و معماری و سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و سردار محمد حسین حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ برگزار شد، طرح یک طرفه شدن خیابان شهرداری حد فاصل میدان تجریش تا قدس و تبدیل معبر جنوبی آن به پیاده راه و مسیر دوچرخه و اضافه کردن پیاده راه به ضلع جنوبی پیاده روی موجود به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی گفت: در همین راستا عقد قرارداد با مشاور به منظور ارائه طرح فاز یک اجرایی پروژه احداث پیاده راه خیابان شهرداری از طریق سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حال انجام است.

شهردار منطقه یک خاطر نشان ساخت: طرح کوتاه مدت پیاده راه یاد شده نیز با تملک املاک واقع در مسیر بازگشایی در خیابان حمید بعد از تامین اعتبار و منابع مورد نیاز از سوی شهرداری منطقه یک، اجرا و به همراه اصلاحات هندسی و سرپوشیده کردن رود دره گلابدره، تا پایان سال جاری اجرایی می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: خیابان شهرداری سید مناف هاشمی حمل و نقل شهرداری سید حمید موسوی خیابان شهرداری یک طرفه شدن خیابان شهرداری تهران خیابان شهرداری پیاده راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۵۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در ابلاغی سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در ابلاغی مهرداد محلوجی را به‌عنوان «سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰» منصوب کرد.

در متن ابلاغ شهردار اصفهان خطاب به مهرداد محلوجی آمده است:

«با عنایت به لزوم رسیدگی به اختلافات میان مالکین اراضی شهری و شهرداری در خصوص نحوه ساخت‌وساز املاک و با توجه به پیشنهاد معاون محترم شهرسازی و معماری و نظر به تعهد تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ منصوب می‌شوید.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب با برنامه‌ریزی عالمانه و تحول‌آفرین در گسترش خدمات زیربنایی و تحقق برنامه‌های توسعه شهری و اهداف راهبردی شهرداری که متضمن منافع و مصالح عامه مردم است، همت گمارید.

امید است صرفاً رضایت خدا خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از تجارب همکاران و هم‌اندیشی و تعامل با شهروندان در پیشبرد اهداف آن مدیریت موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747505

دیگر خبرها

  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • جزئیات طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی
  • تکمیل عملیات ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه در اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آغاز فاز دوم بهسازی خیابان مهدیه در کرمان