Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حجت‌الله موسوی روز شنبه در گفتگو با خبرگار ایرنا، اظهار داشت: افزایش آمار مبتلایان در حالی است رخ داده است که سمیرم در جمع ۴۶ منطقه بحرانی اعلام شده از طرف ستاد ملی کرونا قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: بیشترین مبتلایان روزانه از شهر سمیرم هستند و  در ۱۲۰ روستای شهرستان نیز هراز گاهی مواردی از ابتلا به کووید-۱۹ مشاهده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته معاون شبکه بهداشت سمیرم هم اکنون ۲۹  نفر در بیمارستان این شهر بستری هستند که پنج نفر از این میان با وضعیت بدحال تحت مراقبت‌های ویژه درمانی قرار دارند.

موسوی درباره حضور کارگران مهاجر فصلی سیب‌چین در سمیرم نیز گفت: عمده این کارگران به دلیل برچیدن و برداشت عمده سیب درختی شهرستان از منطقه رفته‌اند و تعداد محدودی باقی مانده‌اند که باید هر چه زودتر به محل زندگی خود بازگردند.

روند ابتلا به کرونا در شهرضا صعودی است

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرضا در ادامه همین پیوند گفت: وضعیت کرونایی این شهرستان در مهرماه بهتر بود اما در آبان ماه تعداد ابتلا و مرگ و میر بیشتر شده است.

دکتر حجت‌الله تنهایی گفت: روند ابتلا به کرونا در هفته پایانی مهر ماه ۵۹ درصد تست و آزمایش‌های مثبت اعلامی و همسان با استان بود اما از ابتدای آبان ماه به بالای ۶۰ درصد مراجعه و مثبت شدن آزمایش‌ها رسیده است.

وی بالا رفتن این آمار در امر بیماریابی را خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: مراجعه افراد مبتلا به کووید-۱۹ در خروج آنها از چرخه اجتماع و رفتن آنها به قرنطینه موثر بوده است.

مدیر شبکه بهداشت شهرضا یادآور شد: ۳۷۸ نفر در هفته اول آبان در این شهرستان به کرونا مبتلا شده‌اند.

 هفته گذشته برای ۴۳ شهرستان کشور به دلیل افزایش ابتلا به کرونا محدودیت‌هایی اعمال شد که شهرستان‌های خوانسار، سمیرم، شاهین شهر و میمه، گلپایگان و نجف آباد از استان اصفهان جز این شهرستان‌ها بودند.

رییس جمهوری در جلسه امروز ستاد ملی کرونا اعلام کرد:۴٣ شهرستان قبلی(از جمله سمیرم و چهار شهرستان دیگر استان اصفهان) که برای آنها محدودیت قائل شده بودیم، تمدید شده است.

سمیرم در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان، دارای چهار بخش شامل وردشت، پادنا، مرکزی و پادنای بزرگ، ۶ شهر کُمه شامل سمیرم، بیده، ونک، حنا و فتح آباد و ۱۵۰ روستا و آبادی است.

شهرضا نیز با حدود ۱۶۰ هزار جمعیت در ۷۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

برچسب‌ها شهرضا ستاد ملی مبارزه با کرونا کارگر قرنطینه سمیرم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرضا ستاد ملی مبارزه با کرونا کارگر قرنطینه سمیرم شهرضا ستاد ملی مبارزه با کرونا کارگر قرنطینه سمیرم اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۵۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| بارش برف در ارتفاعات سمیرم

فیلم خبرنگار ایمنا از بارش برف در ارتفاعات منطقه وردشت شهرستان سمیرم را مشاهده می‌کنید.

کد خبر 747697

دیگر خبرها

  • فیلم| بارش برف در ارتفاعات سمیرم
  • زنده‌گیری دو قلاده گربه جنگلی در مرودشت
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • اولین اجلاس شهرستانی نماز در شهرضا
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • افزایش ابتلا به سرطان در افراد کمتر از پنجاه سال
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در شهرستان دنا
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد