Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید مواظب باشیم انتقاداتمان را منصفانه مطرح کنیم و توجه داشته باشیم در شرایطی که صادرات نفت ایران تحریم است، کمک به صنایع بزرگ کمک به کشور تلقی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پروین صالحی با اشاره طرح تحقیق و تفحص از شرک فولاد مبارکه اصفهان اظهار کرد: همجواری شهرستان مبارکه با کارخانه فولاد، هم تهدید است و هم فرصت؛ زیرا به دلیل همجواری شهرستان مبارکه با کارخانه فولاد، باید روند تکمیل پروژه‌های عمرانی شهرستان شیب تند تری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: صنعت فولاد از زمانی که در کنار شهرستان مبارکه واقع شد، باعث شده نام این شهرستان نه تنها در داخل کشور بلکه در سطح جهانی نیز برجسته شود؛ به همین دلیل باید تمام تلاش خود را در جهت پیشرفت شهرستان مبارکه به کار بگیریم تا به شهر درخوری برای همجواری با کارخانه فولاد تبدیل شود.

نماینده مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: من در گفت‌وگو با رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی تاکید کردم که اگر قرار است آلایندگی کارخانه فولاد مبارکه مورد بررسی قرار گیرد، من به عنوان نماینده شهرستان همجوار و حضور در عرصه بهداشت و درمان، بهتر می‌توانم در مورد آلایندگی این کارخانه صحبت کنم.

صالحی تاکید کرد: علیرغم اینکه حق مردم شهرستان در پیگیری مسائل مبارکه محفوظ است، اطلاعاتی که ما از وضعیت از این کارخانه داریم جامع و کامل‌تر است؛ باید مواظب باشیم انتقاداتمان را منصفانه مطرح کنیم و توجه داشته باشیم در شرایطی که صادرات نفت ایران تحریم است، کمک به صنایع بزرگ کمک به کشور تلقی می‌شود.

وی ادامه داد: در این مقطع زمانی حرکت باید بسیار سنجیده باشد و نباید در مورد برخی نواقص سکوت کرد. باید بحث آلایندگی‌ها را از طریق کانال‌های شفاف قانونی پیگیری کرد؛ اما باید به این نکته نیز توجه داشت که در برخی مواقع پشت اکثر جنجال‌ها، برخی به دنبال مخفی کردن مسائل هستند. من مخالف این هستم که ارگانی بیش از آنچه که استحقاق دارد زیر زره بین قرار گیرد و مورد تهاجم بگیرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط روحی و معیشتی کشور مردم انتظار دارند صحبت‌های گره گشایی از سمت مسئولان بشنوند نه اینکه دائماً جو جامعه را در حال نزاع ببیند. اینکه کسی بخواهد همواره محکوم همه چیز را محکوم کند و از پس پرده‌ها سخن بگوید خوشایند مردم نیست. در صورتی هم که نقایصی وجود داشته باشد، باید از مجاری قانونی اثبات و پیگیری شود.

صالحی خاطرنشان کرد: در حال حاضر قبل از اثبات برخی مسائل، ابتدا از تریبون‌ها مطرح می‌شود در صورتی که در ادامه حتی این مسائل اثبات نمی‌شود، این موضوعات برای جامعه که در حال حاضر درگیر مشکلات است خوشایند نیست.

وی در پایان تاکید کرد: اکنون به عنوان کسی که اطلاعت بیشتری نسبت به نمایندگان دیگر در خصوص فولاد مبارکه دارم، در صورتی که با نواقصی روبه‌رو شوم، بدون توجه به جنجال و هیاهوها از مسیرهای قانونی مشکلات را پیگیری می‌کنم.

کد خبر 452709

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فولاد فولاد مبارکه مبارکه نماینده مردم مبارکه در مجلس مجلس شورای اسلامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مجلس شورای اسلامی شهرستان مبارکه کارخانه فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۶۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات صنایع‌ دستی رونق می‌‌گیرد

عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی ایران و چین گفت: با راهکارهای در نظرگرفته شده امیدوار هستیم صادرات صنایع‌دستی رونق دوباره‌ای پیدا کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سیدرضا بابایی صبح امروز برای ارزیابی کیفیت محصولات صنایع‌دستی قاین به این شهرستان سفر کرده بود و  از کارگاه‌های صنایع‌دستی در رشته‌های جاجیم‌، پلاس، گلیم و گبه، گوهرتراشی، سفره‌آردی و بخارادوزی بازدید کرد.  

عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی ایران و چین در این بازدید ضمن آشنایی با فعالیت صنعتگران شهرستان قاینات، اطلاعاتی در مورد رشته‌های فعال، کیفیت و کمیت محصولات هنری تولیدی، شهرستان دریافت کرد و گفت:  با راهکارهای در نظرگرفته شده امیدوار هستیم صادرات صنایع‌دستی رونق دوباره‌ای پیدا کند.

حمید عباس‌زاده رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قاینات نیز در این بازدید بیان کرد: کشور چین با جمعیت یک و نیم میلیارد نفری می‌تواند بازار خوبی برای صادرات صنایع‌دستی استان در راستای صادرات غیرنفتی باشد.

وی گفت: بازار این کشور به عنوان یکی از اهداف صادراتی دارای وسعت و تنوع بوده و سیاست دولت چین مبنی بر تشویق واردات، در برنامه پویش‌های تبلیغاتی و عملیاتی می‌تواند مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/ 257

دیگر خبرها

  • بزرگ نمایی تحریم، چالش حوزه روابط مالی نفت و دولت
  • راهکارهای بهبود شرایط صنایع دارویی؛ وزیر صنعت از دخالت‌های غیرقانونی در پارلمان بخش خصوصی دست بردارد
  • راهکارهای بهبود شرایط صنایع دارویی کشور/ برچیدن بساط ارز چند نرخی
  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • تهیه فهرستی از تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه صنایع پهپادی و موشکی ایران
  • تحریم‌های آمریکا تحریم شد/ روند افزایشی تولید نفت خام در ۱۴۰۲
  • صادرات صنایع‌ دستی رونق می‌‌گیرد
  • واگذاری مجموعه تاریخی ریسباف به شهرداری اصفهان
  • مجموعه ریسباف در مسیر احیا/ اجرای بزرگ‌ترین طرح میراث فرهنگی کشور پس از انقلاب
  • رکوردشکنی تولید فولاد و پتروشیمی در شرایط تحریم