Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@05:48:33 GMT

حضور مهرداد محمدی در دیدار پایانی امیر کاپ

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۶۲۵۳

حضور مهرداد محمدی در دیدار پایانی امیر کاپ

پانصد و نود و یکمین شماره الکترونیکی "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "دو بازیکن دیگر سپاهان احتمالاً در آستانه جدایی" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های محرم نویدکیا دارد. سرمربی تیم فوتبال سپاهان اعلام کرد به دلیل ترافیک زیاد در بخش میانی و هجومی تیمش، به سه بازیکن گفته ممکن است به آنها کمتر بازی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از آنها محسن مسلمان بور که چند روز پیش از سپاهان به طور رسمی جدا شد اما حامد بحیرایی و محسن الغسانی هنوز تصمیمی در رابطه با سرنوشت خود برای فصل آینده نگرفته‌اند و باید دید آنها هم راه خروج از باشگاه را در پیش می‌گیرند یا می‌مانند و نیمکت نشینی را تحمل می‌کنند.

"حضور مهرداد محمدی در بازی پایانی امیر کاپ" تیتر دیگری از این رسانه است که اشاره به فینالیست شدن العربی در این مسابقات دارد. دو بازیکن ایرانی در شب پیروزی العربی برابر المرخیه به میدان رفتند و به همراه هم تیمی‌هایشان به فینال جام امیر قطر صعود کردند. یاران محمدی و ترابی موفق به کسب پیروزی ۲ بر صفر مقابل المرخیه دسته اولی شدند تا با این نتیجه، منتظر برنده بازی امشب الدحیل و السد برای دیدار پایانی باشند.

"ویروس قاتل! به مناسبت تولدم نابود شو" عنوان پایانی صفحه اول این روزنامه است که صحبت‌های دیگو مارادونا به مناسبت تولدش آورده شده است. مارادونا گفته: "برای خودم هیچ آرزویی ندارم اما آرزو و درخواست می‌کنم که این ویروس قاتل به مناسبت تولدش زودتر نابود شود. دوست دارم که دست از سر مردم بردارد و بگذارد که همه در آرامش زندگی کند به خصوص در آن کشورهایی که مردم و کودکان بینوا حتی توان دفاع از خودشان را هم ندارند.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان"، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 452758

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فوتبال به وقت اصفهان صدای سپاهان سبز سبزم فوتبال اصفهان سپاهان ذوب آهن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۶۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم اوسمار بهتر از یحیی گل محمدی بازی می‌کند!

به مرور نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز می پردازیم.

طرفداری | روزنامه های امروز موضوعات مختلفی را روی جلد بردند.

گیشه مطبوعات داخلی | 1403/02/03

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی
  • میرزازاد تنها یک کلین شیت تا رسیدن به نیازمند
  • تیم اوسمار بهتر از یحیی گل محمدی بازی می‌کند!
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • فاینورد با جهانبخش قهرمان جام حذفی هلند شد
  • برنامه تمرینی ویژه برای مهرداد محمدی در استقلال
  • پشت پرده خوشحالی خاص مهرداد محمدی بعد از گلزنی + عکس