Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@12:58:29 GMT

نهر عمومی روستاهای ارنگه، گوراب و ابهرک به‌سازی شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۶۲۵۶

نهر عمومی روستاهای ارنگه، گوراب و ابهرک به‌سازی شد

اسماعیل صارمی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، از آغاز عملیات اجرایی پروژه به‌سازی نهر عمومی روستاهای ارنگه، گوراب و ابهرک خبر داد و گفت: این طرح که از سال 96 متوقف شده بود به جریان افتاده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج افزود: طول این پروژه 4 هزار متر می‌باشد که جز پروژه‌های تملک دارایی‌های سرمایه ای بوده  و 1000 میلیون ریال از اعتبار فاز اول آن توسط جهاد کشاورزی و مابقی از محل کمک خیرین تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صارمی اظهار کرد: نقطه آغاز فاز اول این پروژه از سرپهنه گوراب شروع و تا دره البانان ادامه می‌یابد و 80 هکتار از باغات روستاهای منطقه از این پروژه مشروب می‌شوند.

به گفته این مقام مسؤول این پروژه علاوه‌بر مدیریت منابع آب و جلوگیری از هدر رفت آب، افزایش راندمان آبیاری و افزایش دبی آب را به دنبال داشته و همچنین موجبات آرامش روانی و بصری را برای ساکنین منطقه فراهم کرده و متعاقبا صنعت گردشگری هم ازین طرح منتفع می‌شوند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج اسماعیل صارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۶۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلع و قمع ۲۶ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان قزوین

مجتبی حسنی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: با تخریب و قلع و قمع ۲۶ بنا‌ی غیرمجاز بالغ بر۴۷هزار مترمربع از اراضی کشاورزی روستای نظام آباد، محمود آباد نمونه و ناصر آباد از توابع بخش مرکزی این شهرستان به چرخه تولید بازگشت.

حسنی افزود: در راستای جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز و اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها اجرا شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: بنا‌های غیر مجاز شامل احداث ساختمان، محوطه سازی و دیوارکشی بوده که با حضور نماینده دادستان، یگان حفاظت اراضی کشاورزی، امور اراضی شهرستان قزوین، نیروی انتظامی و عوامل شهرداری محمود آباد اجرا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ایجاد زنجیره ارزش در محصولات کشاورزی یکی از برنامه‌های راهبردی لرستان است
  • نقش پروژه‌های شهری سبز بر بهبود سلامت شهروندان
  • توزیع بیش از ۷۲ هزار تن کود شیمیایی در گیلان
  • کشت گندم در ۵۹ هزار هکتار اراضی چهارمحال و بختیاری
  • قلع و قمع ۲۶ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان قزوین
  • آماده سازی پیوست فرهنگی شعار سال
  • ورود ۳.۵ میلیون متر مکعب آب به سد‌های خراسان‌شمالی
  • ۱۳۰۰۰ نفر در طرح جهاد آبرسانی به روستاهای کردستان از آب شرب بهره مند شدند
  • برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی تهران
  • معنای مردمی‌سازی جهاد عمومی در عرصه تولید ثروت است