Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

فیلم «بندر بند» به کارگردانی منیژه حکمت و تهیه‌کنندگی مشترک منیژه حکمت و مهشید آهنگرانی فراهانی پس از نمایش در جشنواره‌های تورنتو، زوریخ، میل ولی و بسفر در بخش «جوانیِ کوفته» در هفدهمین جشنواره فیلم‌های آسیایی هنگ کنگ روی پرده می‌رود.

در این دوره از این رویداد سینمایی که از ۱۳ آبان تا ۲ آذر سال جاری برگزار می‌شود، ۵۳ فیلم از ۱۶ کشور آسیایی در ۱۱ بخش برگزیده شده‌اند که سهم سینمای ایران جدا از « بندر بند »، «کشتارگاه» ساخته عباس امینی (به پخش‌کنندگی شرکت ایریماژ) در بخش شعفِ سینماگران نیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پخش بین‌المللی این فیلم با شرکت ایریماژ است.

عوامل این فیلم عبارتند از نویسندگان فیلمنامه: منیژه حکمت و مصطفی زندی، کارگردان هنری: فرهاد فزونی، مدیر فیلمبرداری: سجاد آورند، تدوین: نوید توحیدی، موسیقی متن: فرشاد فزونی، طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی، طراح صحنه و گرافیک: فرهاد فزونی، طراح لباس: ندا نصر، صدابردار: محمد حسین کاوه، مدیرتولید: جعفر عروجی، جانشین تولید: داریوش حکمت، پشتیبانی تولید: افروز شادکی، محصول بامداد فیلم و کپ فیلم، بازیگران: رضا کولغانی، امیرحسین طاهری، مهلا موسوی و پگاه آهنگرانی .

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سینمای ایران بندر بند منیژه حکمت کارگردان پگاه آهنگرانی سینمای ایران پگاه آهنگرانی منیژه حکمت بندر بند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۶۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کشف جسد در بشکه چه بود؟

 ۲۸ اسفند پارسال گزارش ناپدید شدن پسری جوان به نام فرهاد به پلیس اعلام شد. او به تنهایی در آپارتمانی در غرب تهران زندگی می‌کرد و پولی که پس از ناپدید شدن وی، از حسابش برداشت شده بود، پلیس را به فردی به نام شاهین رساند.

شاهین آن روز در حالی که کارت عابربانک جوان گمشده را در دست داشت، به یک فروشگاه رفته و بشکه، اسید و دستکش خریداری کرده بود. همه شواهد نشان می‌داد که شاهین، جوان گمشده را به قتل رسانده است. حتی ماموران در ادامه فردی به نام بهنام را دستگیر کردند که مدعی بود به شاهین در جابجایی جسد جوان گمشده کمک کرده است.

بهنام می‌گفت: شاهین یک روز با من تماس گرفت و مدعی شد که دوستش به نام فرهاد (جوان گمشده) را کشته و جسدش را داخل بشکه قرار داده است. وی از من خواست که بشکه را در اطراف تهران رها کنم. من هم به خانه مقتول رفتم با دیدن جسدش که داخل بشکه با اسید سوزانده شده بود، بشکه را به ماشینم منتقل و در منطقه‌ای در لواسان رها کردم.

در حالی که همه شواهد از این حکایت داشت که شاهین جوان گمشده را به قتل رسانده است، اما او مدعی شد که مقتول زنده است و به ترکیه فرار کرده. شاهین گفت: فرهاد (جوان گمشده) در درگیری فردی را به قتل رساند و به ترکیه فرار کرد و جسدی که پیدا شده جسد آن فرد است.

از آنجا که جسد با اسید سوزانده شده بود، دستور آزمایش دی ان‌ای صادر و دیروز تایید شد که جسد متعلق به فرهاد است.

به این ترتیب شاهین بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت و روز گذشته در تازه‌ترین اظهاراتش گفت: فرهاد از دوستانم بود و ما مشکلی نداشتیم. قرار بود کافه راه اندازی کنیم، اما روز حادثه او به کام مرگ رفت. آن روز به خانه فرهاد رفته بودم و با هم مشروبات الکلی مصرف کردیم. فرهاد سپس کوکائین مصرف کرد و حالش خیلی بد شد. ناگهان دیدم نفس نمی‌کشد و جان باخته است. من هم ترسیدم مبادا قتل را گردن من بیندازند و به همین دلیل بود که تصمیم گرفتم جسد وی را داخل بشکه اسید قرار داده و در جای دیگری رهایش کنم.

تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

منبع: همشهری

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ماجرای کشف جسد در بشکه چه بود؟
  • مورایس: در رختکن به بازیکنان بطری جادو دادم
  • ژوزه مورایس: بازیکنانم نیمه دوم مقابل ملوان بسیار عالی بودند
  • مورایس: بین ۲ نیمه یک بطری جادو میان بازیکنان تقسیم کردیم!
  • سپاهان با شکار قوی سپید مدعی ماند/ملوان فقط یک نیمه بازی کرد
  • ۱۲ هزار و ۵۰۰ تن عسل سالانه در استان فارس تولید می‌شود
  • جوانان نقش بسزایی در شکل‌گیری تمدن اسلامی دارند
  • اجرای ۳ اثر متفاوت در پردیس تئاتر شهرزاد
  • فرهاد آئیش: از بازی کردن در نقش‌های تاریخی می‌ترسم
  • ظرفیت شناسی حکمت متعالیه در تبیین هنر اسلامی بررسی می شود