Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@01:18:18 GMT

حاج قاسم به حق شهید وحدت است

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۶۴۵۸

حاج قاسم به حق شهید وحدت است

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل با صدور بیانیه‌ای به مناسبت هفته وحدت حاج قاسم را به حق شهید وحدت عنوان کرد که وحدت را فریضه‌ای الهی، فوری و استراتژیک دانسته‌اند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا»

اسلام به‌عنوان کامل‌ترین دین الهی برای نجات بشریت از گمراهی، توسط پیامبر اکرم (ص) به بشریت عرضه شد، اما از آنجا که روشنگری و آگاهی بخشی آن موجب می‌شد تا مردمان از بردگی خلاصی یابند، همواره دشمنان دین برای نابود کردن آن تلاش کرده و با انواع ترفندها، از آغاز نبوت پیامبر تا امروز قصد داشتند با ایجاد تفرقه بین مسلمانان از اشاعه و رشد اسلام جلوگیری نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایام باشکوه میلاد نبی مکرم اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) بشارت بخش عالمیان برای ورود به دوران باشکوه و بالندگی ایمان و اهل ایمان در جهان است. با نگاهی به آموزه‌های الهی در قرآن و سیره پیامبر اعظم و اولیا خدا و تجارب تاریخی این حقیقت را در می‌یابیم که امت اسلام برای حفظ و بقا خود و بازیابی عظمت و اقتدار خویش باید اعتصام به حبل الهی، پرهیز از تفرقه، رحمت با مسلمانان و شدت و مقابله با کفّار را به عنوان پیروان راستین آن پیامبر بزرگ الهی سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

گفتمان وحدت با پیروزی انقلاب اسلامی و بازخوانی ضرورت‌های اسلام توسط احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) حضرت امام خمینی قدس سره و پیگیری جانشین شایسته ایشان، حضرت امام خامنه‌ای د (مدظله) طی سالیان پس از پیروزی انقلاب اسلامی توفیقات شگرفی را در جهان اسلام برای مسلمین به ارمغان آورد و عظمت‌ها آفریده و توطئه‌ها و تهدیدهای فروانی را درهم شکسته است و شکل گیری جبهه مقاومت با حضور پیروان مذاهب اسلامی از دستاوردهای عملی این وحدت اقتدار آفرین است.

تلاقی هفته وحدت با یوم الله ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جهانخوار»، نشانه‌ای و چراغ راهی است تا مسیر هدایت و سعادت بیش از پیش نمایان گردد. استکبار جهانی برای ایجاد وقفه در سیر افول خویش دست و پا می‌زند و هیچ ابایی ندارد که ظرفیت‌های خود را به صورت نمایان از یکسو در اختیار افراط‌گرایان مذهبی قرار داده و از سوی دیگر با طراحی‌های مزورانه حکام سرسپرده از سران کشورهای اسلامی را در مسیر ضربه زدن و ایجاد شکاف و تفرقه در امت اسلام به کار گیرد، لذا امت اسلام باید با وحدت دشمن شکن، توطئه‌های دشمنان قسم خورده اسلام، به خصوص استکبار و شیطان بزرگ، آمریکا و صهیونیسم را خنثی سازند.

ضمن عرض تبریک و تهنیت این ایام مبارک به محضر نایب بر حق امام زمان (عج) حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله)، عموم مسلمانان و به‌ویژه امت شهیدپرور ایران اسلامی و استان اردبیل، از امت بصیر و انقلابی ایران اسلامی و تمامی مسلمان جهان می‌خواهیم تا با تفکر و تدبر و ذکر یاد شهید بین المللی مقاومت، حاج قاسم سلیمانی که به حق شهید وحدت نیز است، همه تلاش خویش را در جهت ترویج به کار بسته و با پیروی شایسته از رهبر معظم انقلاب اسلامی که وحدت را فریضه‌ای الهی، فوری و استراتژیک دانسته‌اند، بیش از پیش در اهتمام به وحدت اسلامی و ترویج و تبلیغ آن بکوشند.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

کد خبر 5059901

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل هفته وحدت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر توهین به پیامبر شهرکرد گرگان کرمانشاه نیروی انتظامی هفته وحدت مواد مخدر ستاد ملی مقابله با کرونا پدافند غیرعامل انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۶۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل کاظمی شامگاه سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه در مراسم بزرگداشت مقام حضرت حمزه سیدالشهدا علیه‌السلام و حضرت عبدالعظیم حسنی علیه‌السلام در بندرعباس، با اشاره به آیه ۱۱۲ سوره هود اظهار داشت: رسول گرامی اسلام در رابطه با این آیه که پیامبر را دعوت به مقاومت کرده است می‌فرمایند؛ این آیه مرا پیر کرده است؛ مقاومت و ایستادگی کار پیامبر اسلام (ص) است و قطعاً از این موضع مشکلی وجود ندارد اما باید به لحاظ روانشناسی نیز مورد بررسی قرار بگیرد که چرا با وجود اینکه مردم ثمرات انقلاب پیامبر (ص) را دیده بودند طبق این آیه نتوانستند در همراهی پیامبر (ص) استقامت کنند.

وی افزود: عدم همراهی مردم با امام در هر زمانی بار را به دوش امام جامعه می‌اندازد چنانچه شاهدیم وقتی ۳۲ دستگاه فرهنگی در کشور به وظایف خود عمل نکنند رهبری جامعه مجبور است به حوزه امر به معروف و نهی از منکر ورود کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه مساجد و حسینیه‌ها باید به پایگاه اصلی تربیت جوانان و نوجوانان تبدیل شود؛ افزود: این حسینیه‌ها اگر سرباز برای مبارزه با اسرائیل نسازد، حسینیه نیست چرا که خروجی مکتب امام حسین علیه‌السلام تربیت افراد ظلم ستیز است؛ افرادی که برای امر ولیِ زمانشان پروپوزال می‌نویسند چنانچه زمانی که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید پاسداران انقلاب برنامه ۱۰ ساله برای تحقق این هدف نوشتند.

حجت الاسلام کاظمی عنوان‌کرد: خروجی مکتب سیدالشهدا علیه‌السلام تهرانی‌مقدم‌ها هستند که به امر ولی فقیه راه نابود کردن دشمنان اسلام را ترسیم می‌کنند.

وی با اشاره به رویش‌ها و ریزش‌های انقلاب اسلامی گفت: نسلی که اسرائیل را با خاک یکسان خواهد کرد نسل رویش‌های انقلاب اسلامی است، نسلی که می‌تواند پهپادهای پیشرفته و موشک‌های نسل جدید را بسازد.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: اینکه ما در صنعت دفاعی رشد می‌کنیم و به والاترین جایگاه‌ها می‌رسیم نشان از این است که در صنعت دفاعی گفتمان امامین انقلاب سر لوحه‌ی کار قرار گرفته است اما در صنعتی مانند خودروسازی به این مهم توجه نشده است و نتیجه‌اش را امروز همه شاهد هستند.

کد خبر 6087043

دیگر خبرها

  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد
  • قدرت امت اسلامی در تحقق امت واحده و ایجاد جبهه واحد در مقابل صهیونیسم جهانی است
  • موفقیت عملیات وعده صادق به خاطر لطف پرودگار الهی ست
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشأت گرفته از ایمان الهی است
  • سپاه پاسداران از درون و برون کشور در حال مجاهدت در راه حق است
  • دریادار سیاری: وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • پیام تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • سپاه وجودش را وقف آرمان های الهی و مردم کرده است
  • هدف صهیونیسم از بین بردن اسلام است/ تقویت اتحاد اسلامی؛ وظیفه اصلی امت اسلامی