Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ اسماعیل سلیمی معاون آمادگی، مقابله و پدافند غیر عامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: کمیته راهبری پدافند غیرعامل شهرداری تهران به منظور پیشبرد موضوعات پدافند غیرعامل در سطح شهر تهران با عضویت سازمان هایی همچون پدافند غیرعامل کشور، زیباسازی، مرکز مطالعات و برنامه ریزی، اراضی عباس آباد شکل گرفته است و نخستین جلسه آن همزمان با هفته پدافند غیر عامل در محل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار و موضوعات قابل طرح و نیازمند پیگیری در قالب ۱۸ برنامه احصاء و تعیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمی افزود: همچنین هماهنگی های لازم در ارتباط با برگزاری ۲ وبینار تخصصی توسط مرکز مطالعات و برنامه-ریزی شهر تهران و برگزاری نمایشگاه ترویجی آموزشی مباحث پدافند غیرعامل و انجام تبلیغات محیطی با استفاده از ظرفیت‌های سازمان زیباسازی، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، معاونت حمل و نقل و ترافیک و شهرداری‌های مناطق ۲۲ گانه از دستاورد های برگزاری این کمیته بود.

معاون آمادگی، مقابله و پدافند غیرعامل سازمان مدیریت بحران تهران با اشاره به ۱۸ عنوان برنامه پدافند غیر عامل مشخص شده گفت: اتصال ایستگاه‌های مترو به ۸ بیمارستان، استقرار پایگاه‌های اورژانس در ایستگاه های مترو؛ تعریف استانداردها، الزامات و ملاحظات ایستگاه‌های مترو از منظر پدافند غیرعامل و با کاربری پناهگاه در زمان اضطرار؛ از جمله برنامه های احصاء شده در کمیته راهبری پدافند غیر عامل بود.

به گفته وی، طراحی سامانه پایش برخط میزان پرتو و آلودگی در حوادث پرتوی، طراحی سامانه رصد و پایش انتشار گازهای خطرناک شهر تهران؛ احیا و چندمنظوره‌سازی پناهگاه‌های عمومی، اجرای مانور و رزمایشهای دوره‌ای پدافند غیرعامل، تهیه شناسنامه پدافند غیرعامل مناطق ۲۲ گانه، اجرای آموزش های عمومی و تخصصی پدافند غیرعامل از جمله محورهای تعیین شده در نشست این کمیته بود.

وی افزود: در عین حال مقرر شد بانک اطلاعاتی مراکز و تأسیسات خطرزا در سطح شهر تهران به همراه چک-لیست، شناسایی و طبقه‌بندی ساختمان‌ها، زیرساخت‌ها، مراکز و تأسیسات حیاتی، حساس و مهم تهیه شود.

منبع: مهر لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، پدافند غیرعامل ، شهرداری تهران سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 پدافند غیرعامل شهرداری تهران پدافند غیر عامل پدافند غیرعامل شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۶۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: درپی دریافت خبری مبنی بر تیراندازی و تخریب چندین خودرو پارک شده در منطقه خانی آباد توسط یکی از اراذل و اوباش، ماموران پایگاه دهم سازمان اطلاعات پلیس تهران عملیات خود را برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز کردند.


این مقام انتظامی افزود: ماموران با استفاده از شگرد‌های پلیسی مخفیگاه این فرد شرور را شناسایی و وی را دستگیر کردند و از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح گرم و تعدادی سلاح سرد کشف شد.

­

معاون اطلاعات پلیس تهران گفت: متهم در بازجویی اولیه به استفاده از سلاح جنگی و تخریب اموال عمومی اعتراف کرد و به همراه پرونده تشکیل شده به مراجع قضایی معرفی شد.
­

دیگر خبرها

  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • اجرای طرح دوگانه سوز کردن نانوایی های چالدران
  • برگزاری جلسه شورای پدافند غیرعامل 
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷ در سال جاری
  • برگزاری جشنواره لاله‌ها در باغ ایرانی
  • پدافند غیرعامل در برگزاری دور دوم انتخابات ری مورد توجه باشد
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر افتتاح می‌شود