Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@19:29:36 GMT

برنامه پرداخت سود سهام‌ بیمه ملت اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۶۵۵۰

برنامه پرداخت سود سهام‌ بیمه ملت اعلام شد

سود سهام سهام‌داران حقیقی شرکت بیمه‌ ملت مربوط به دوره عملکرد سال 1398، همزمان با فرارسیدن سالروز تاسیس بیمه ملت؛ از طریق سیستم بانکی پرداخت می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، قاسم رمضان‌پور با اعلام این خبر افزود: کلیه اشخاص حقیقی که در زمان برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه ملت (سهامی عام) در تاریخ 1399/06/16 سهامدار این شرکت بوده‌اند، می‌توانند از 12 آبان‌ماه، سالروز تاسیس بیمه ملت تا 28 اسفند 99 نسبت به دریافت سود سهام خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع بیمه ملت در خصوص چگونگی دریافت این سود بیان کرد: سهام‌داران حقیقی می‌توانند در این بازه زمانی، با مراجعه به شعب بانک ملت در سراسر کشور، با ارائه اصل کارت ملی و نیز کد بورسی خود نسبت به دریافت سود متعلقه و سایر مطالبات خود اقدام کنند.   وی در خصوص بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری گفت: این افراد که در سال 1395 و از طریق فراخوان آن صندوق در زمره سهام‌داران این شرکت درآمده‌اند، سود سهام خود را با هماهنگی صندوق بازنشستگی کشوری، به صورت جداگانه طی مهرماه سال جاری در حساب‌های معرفی شده‌ خود، دریافت خواهند کرد.   رمضان‌پور درباره زمان پرداخت سود سهام مربوط به سهام‌داران حقوقی نیز بیان کرد: سود سهام این سهام‌داران، مطابق با قانون تجارت و قوانین مربوطه پرداخت خواهد شد.   انتهای پیام/  

منبع: دانا

کلیدواژه: سهام داران سود سهام بیمه ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۶۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت

یه گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، عشقی گفت: اعتمادسازی مهمترین بخش در بازار سرمایه است و تمام دستگاه‌ها باید کمک کنند که اعتماد با تصمیمات به موقع به بازار سرمایه بازگردد.

مجید عشقی، رئیس سازمان بورس در خصوص واریز سود سهام عدالت گفت: مجموعه اتفاقاتی که برای شرکت‌ها افتاده، باعث شد شرکت‌ها مرتکب تخلف شوند و در پایان سال نتوانند سود سهام عدالت را پرداخت کنند. امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودهارا جمع آوری کنیم و باقی مانده سود سهام عدالت را پرداخت کنیم. زمان دقیق این پرداخت توسط شورای عالی بورس مشخص خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جزئیات واریز مرحله سوم سود سهام عدالت | برای دریافت سود سهام عدالت به چه سایتی مراجعه کنید؟
  • مرحله سوم سود سهام عدالت چه زمانی پرداخت می شود؟
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود
  • خبر مهم عشقی درباره زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • سهامداران عدالت بخوانند | جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • سود سهام عدالت در این تاریخ واریز می‌شود
  • چرا سود سهام عدالت سه مرحله‌ای شد؟ برای دریافت سود به سایتی مراجعه نکنید | سهامداران برای آگاهی بیشتر با این شماره تماس بگیرند
  • چشم‌انتظاری سهامداران عدالت برای دریافت مرحله سوم سود/ چرا واریز سود سهام عدالت سه‌مرحله‌ای شد؟