Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، یدالله ملکی روز شنبه با اعلام این مطلب ، استفاده از تکنولوژی های جدید و کاربرد آن در صنعت آب را از جمله برنامه های سال جاری اعلام کرد و افزود: رصد و کنترل کلیه چاه های استان قزوین (مجاز و غیر مجاز) و همچنین شناسایی حفاری های غیر مجاز با استفاده از پهپاد N3 صورت می پذیرد. 

وی با اشاره به مشخصات و کاربرد پهپاد که با حمایت از تولید داخل خریداری شده گفت : ارتفاع پروازی این پهپاد حدود 2Km و طول پرواز آن حدود 7km می باشد و همچنین مجهز به یک دستگاه دوربین 24 مگا پیکسلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته ملکی در هر پرواز این پهپاد بخش وسیعی از دشت قزوین را تحت پوشش قرار داده و می تواند اطلاعاتی در خصوص آخرین وضعیت چاه ها را با بهترین کیفیت در اختیار مدیران و کارشناسان مربوطه جهت تصمیم گیری و پایش داده ها قراردهد. 
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین از دیگر کاربردهای استفاده از این پهپاد را انجام عملیات نقشه برداری و تهیه نقشه از حریم و بستر رودخانه ها اعلام کرد و گفت : شناسایی تصرفات حریم و بستر رودخانه های استان و همچنین تشخیص ورود آلودگی ها به مجاری آبی و تهیه نقشه کاداستر از جمله کاربردهای این دستگاه پیشرفته می باشد.

وی افزود: هدف از خرید این پرنده حفظ و حراست از منابع آبی استان قزوین می باشد که امیدواریم با استفاده از این پهباد به زودی شاهد کاهش تخلفات آبی در محدوده دشت قزوین باشیم. 
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قزوین در خصوص مجوز پروازی این پرنده نیز گفت: باهماهنگی های بعمل آمده تعدادی از همکاران شرکت با حضور در دوره آموزشی موفق به کسب مجوز خلبانی شده اند و برای پرواز نیز در حال انجام هماهنگی های لازم با شورای تامین استان جهت اخذ مجوز مربوطه هستیم تا به زودی شاهد پرواز این پهپاد بر فراز دشت قزوین باشیم و بتوانیم گامی مؤثر در راستای وظایف و رسالت اصلی خود برداریم.

برچسب‌ها آب و فاضلاب استان قزوین پایش تنوع زیستی شرکت آب منطقه ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب استان قزوین پایش تنوع زیستی شرکت آب منطقه ای آب و فاضلاب استان قزوین پایش تنوع زیستی شرکت آب منطقه ای اخبار کنکور استان قزوین دشت قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۶۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جدید از پرواز پهپادها در آسمان عراق به سمت اراضی اشغالی + فیلم

دریافت 854 KB دریافت 107 KB دریافت 2 MB دریافت 842 KB دریافت 146 KB

به گزارش همشهری آنلاین، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کرده اند: حمله ایران به اسرائیل با ده ها پهپاد آغاز شد. هنوز منابع رسمی ایران واکنشی به این ادعای صهیونیست‌ها نداشته‌اند اما سخنگوی ارتش صهیونیستی آغاز حملات را تایید کرده است.

کد خبر 844060 منبع: ایسنا برچسب‌ها اسرائیل هواپیما - پهپاد خبر ویژه

دیگر خبرها

  • شرکت فرودگاه‌ ها: تکذیب ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان غرب کشور
  • ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان غرب کشور تکذیب شد
  • برقراری پرواز قشم مشهد از چهارشنبه هفته جاری
  • پرواز ده‌ها پهپاد ایرانی بر فراز بین الحرمین
  • پایش ظرفیت تولید ۴۷۰ واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی استان یزد/بازگشت ۸۰ واحد صنعتی به چرخه تولید
  • مقامات نظامی تل آویو: ایران بیش از یکصد فروند پهپاد به سمت اسرائیل به پرواز درآورده است
  • تصاویر جدید از پرواز پهپادها در آسمان عراق به سمت اراضی اشغالی + فیلم
  • هوشمندسازی صنعت با فناوری/ پایش ماشین آلات خطوط تولید ایرانیزه شد
  • اولین تصاویر از پرواز پهپاد ناشناس در آسمان
  • ببینید | اولین تصاویر از پرواز یک پهپاد ناشناس در آسمان عراق