Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@16:09:19 GMT

رییس صداوسیما: مکرون باید پاسخگو باشد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۶۶۹۷

رییس صداوسیما: مکرون باید پاسخگو باشد

رییس صداوسیما در پیامی ضمن محکومیت اهانت به ساحت مقدس اسلام و پیامبر اعظم (ص) در فرانسه به بهانه آزادی بیان، فاش کردن نقشه پشت پرده این دسیسه را وظیفه مهم همه آزادگان دانست.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، متن پیام عبدالعلی علی عسکری به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

سلام خدا بر محمد ص خاتم پیامبران

سلام خدا به همه انبیا الهی

اهانت به ادیان و ساحت مقدس اسلام و پیامبر اعظم (ص) که هر از چند گاهی به تحریک صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها در اروپا اتفاق می‌افتد، هرچند خود، نفرت‌انگیز است، اما ریشه در دسیسه‌ها و فتنه‌انگیزی‌های آنان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مکرون در قامت دنباله‌رو صهیونیست‌ها و ترامپ با حمایت از اهانت کنندگان به ساحت پیامبر اعظم (ص) و به بهانه آزادی بیان، موجب خشم ملت‌های مسلمان و تخریب وجهه ملت فرانسه در دیده جهانیان و نیز افزایش محبوبیت پیامبر اکرم (ص) در بین مسیحیان و افزایش وحدت مسلمانان شد.

مکرون باید در قبال این ظلم بزرگ به بشریت، مسلمانان جهان و حتی مسیحیان، به‌ویژه قربانی کردن منافع و شأن ملت فرانسه در پای صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها و نیز سو استفاده از مفهوم آزادی بیان پاسخگو باشد.

فاش کردن نقشه پشت پرده این دسیسه وظیفه مهم همه آزادگان جهان است و انشا الله دراین‌باره گام‌های بلندی برداشته خواهد شد.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رییس صداوسیما محکومیت اهانت به پیامبر اکرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۶۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران به مسائل شرعی و اخلاقی در دستگاه خود توجه داشته باشند

امام جمعه کرمان، گفت: مدیران به مسائل شرعی و اخلاقی در دستگاه خود توجه داشته باشند و تمام تلاش خود را برای انجام ماموریت انجام دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی بعد از ظهر امروز در شورای اداری استان کرمان که با حضور استاندار کرمان و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد، اظهار داشت: مطابق متون دینی وقتی فردی مسئولیتی پیدا می‌کند در پیشگاه خداوند پاسخگو است.

وی با بیان اینکه روز قیامت روز سوال است و ما باید در دو حوزه پاسخگو باشیم که حوزه اول ماموریتی است که به ما داده شده است، گفت: هر اداره‌ای ماموریتی دارد و مدیران باید تمام تلاش خود را بگذارند که ماموریت خود را به بهترین نحو انجام بدهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه مدیران به مسائل شرعی و اخلاقی در دستگاه خود توجه داشته باشند، ادامه داد: حوزه دوم توجه به مسائل شرعی و اخلاقی در درون دستگاه است و مدیر دستگاه نمی‌تواند بگوید که این حوزه به من ربطی ندارد و باید بداند که در پیشگاه خداوند پاسخگو است.

وی با بیان اینکه تدابیری در استان کرمان اندیشیده شده است که به‌زودی به مدیران ابلاغ می‌شود، ادامه داد: همه مدیران باید صادقانه در این زمینه کمک کنند تا در ماموریت الهی خود موفق باشیم.

علیدادی‌سلیمانی با اشاره به عملیات پیروزمندانه وعده صادق، گفت: این عملیات موفق موجی از شادی در جهان ایجاد کرد و برای همه رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت آرزوی سلامتی و موفقیت داریم.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • رییس صداوسیما از پیگیری وضعیت اقتصادی توسط ساترا خبر داد
  • مدیران به مسائل شرعی و اخلاقی در دستگاه خود توجه داشته باشند
  • ابراز اطمینان مکرون از پاک‌سازی رود سِن تا المپیک
  • نفرت از صهیونیست‌ها به نقطه پایان این رژیم کودک‌کُش تبدیل خواهدشد
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • دومینوی استعفای مقامات صهیونیست ادامه دارد
  • مکرون: فرانسه خواستار استقرار آتش‌بس فوری و پایدار در غزه است
  • رونمایی از «قهرمان ایران» در شبکه ورزش
  • رییس صداوسیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست/ در برنامه های زنده کنترل اظهارات کارشناسان کار ساده‌ای نیست
  • کاپیتان آبی ها: قصد اهانت نداشتم ؛ از جریمه ۳۰۰ میلیونی جا خوردم!