Web Analytics Made Easy - Statcounter

محبت جمالی نیا, سرپل ذهاب گفت: همکاری اصناف و رعایت پروتکلهای بهداشتی از سوی مردم باعث قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و ریشه کن شدن آن خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محبت جمالی نیا در گفتگو با بازی دراز با توجه به شیوع بیماری کرونا و سیر صعودی آن در پیک سوم شهرستان، مطابق دستورالعمل ستاد ملی کرونا اصناف این شهرستان از ۵ آبانماه تعطیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار سرپل ذهاب افزود : اجرای این دستورالعمل جز با همکاری و تعامل مردم و بازاریان امکان پذیر نیست که خوشبختانه تمام مردم و اصناف شهرستان بااهمیت کامل در اجرای این دستورالمل همکاری کردند و این قابل تقدیر است.

وی بابیان اینکه مراسمات تجمعی در شهرستان تعطیل شده است ادامه داد: ممنوعیت ورود به آرامستانهای روستایی با تلاش بخشداران و در شهر باتلاش شهرداری که از ورود به بوستانها و مراکز تفریحی شهر نیز ممانعت بوجود آورده اند و همچنین ارائه تذکرات لازم به مداحین و تعطیلی چاپخانه ها باعث تعطیلی مراسمات تجمعی خصوصا مراسمات ترحیم و عزاداری شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: پوشیدن ماسک ، رعایت فاصله اجتماعی ، کاهش ترددهای غیرضرور و رعایت پروتکلهای اجتماعی از سوی مردم به خوبی اجرا می شود که باعث قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و ریشه کن شدن آن خواهد شد.

جمالی نیا همچنین به تعطیلی ادارات اشاره کرد و گفت: ادارات و سازمانهای دولتی و خصوصی بجز ۴ دستگاه خدمات رسان آب و برق و گاز و مخابرات و شهرداری و شبکه بهداشت از ۵ آبانماه به مدت یک هفته تعطیل خواهند بود.

وی به نقش رسانه ها در این وضعیت اشاره کرد و افزود : همکاری رسانه ها در اطلاع رسانی به مردم بسیار تاثیر گذار بود که لازم است از اصحاب رسانه شهرستان تقدیر کنم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۶۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل یک واحد مسکونی به یک مددجو در روستای جندان ورزنه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان ورزنه با اشاره به ضرورت مشارکت خیران در محرومیت زدایی مناطق کمتر برخوردار گفت: این واحد مسکونی با مساحت ۱۴۰ و زیربنای ۶۰ متر مربع و با کمک هزینه بلاعوض ۲۲۰ میلیون تومانی و ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به همت کمیته امداد شهرستان ورزنه ساخته شده است.


محمد حیدری افزود: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های دیگر، مشکل مسکنِ نیازمندان و مددجویانِ بی سرپرست به حداقل برسدو همچنین جهت تامین لوازم و نیاز‌های ضروری این خانوار همکاری لازم را انجام خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • اردوهای مطالعاتی نقش مهمی در ارتقای کیفیت آموزشی دانش‌آموزان دارد
  • نظارت بر ۴ واحد داروخانه گیاهپزشکی در سامان
  • دعوت سپاه استان از مردم شریف البرزجهت حضور باشکوه در مراسمات شهیدالقدس بهروز واحدی
  • آبگیری ۵۰ درصد از سازه‌های آبخیزداری منابع‌طبیعی استان
  • دستان ما چگونه بیماری‌ها را منتشر می‌کنند؟
  • مطالعه و همکاری بین دستگاهی؛ عوامل موثر توسعه گردشگری در سواحل
  • رعایت حرمت ماه رمضان مطالبه مردم است
  • روزه‌های بدون سحری و افطار در غزه/مسلمانان در این ماه گام مهمی در راه آزادی قدس بردارند
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • تحویل یک واحد مسکونی به یک مددجو در روستای جندان ورزنه