Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@20:42:08 GMT

برنامه رئال مادرید برای نقل و انتقالات زمستانی

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۶۷۶۵

برنامه رئال مادرید برای نقل و انتقالات زمستانی

سران رئال تصمیم گرفته اند به بازار نقل و انتقالات زمستانی هم ورود نکنند.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، رئال مادرید فصل 20-2019 را با دو جام به اتمام رساند. فتح سوپرکاپ و لالیگا باعث شد تا طولانی ترین فصل تاریخ به خوبی برای رئال به اتمام برسد با این حال حذف در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به دست منچسترسیتی اتفاقی منفی در انتهای فصل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلورنتینو پرز نیز پس از مسجل شدن قهرمانی رئال در لالیگا صراحتا گفته بود که شرایط مالی به گونه ای است که نمی توانند اقدام به خرید بازیکن جدید کنند. هزینه های بالای بازسازی ورزشگاه برنابئو نیز مزید بر علت شده تا سران رئال به جای درخواست از بازیکنان برای کاهش دستمزد، قید خریدهای جدید را بزنند. این در حالی است که بسیاری معتقد بودند رئال حداقل در خط حمله نیاز به جذب یک مهاجم گلزن جدید و باکیفیت دارد.

 

 

 

 

حتی مجموعا 65 میلیون یورو کاهش دستمزد بازیکنان نیز نتوانسته شرایط را چندان مساعد کند و در نهایت با وجود اینکه زیدان نیاز به جذب یک مهاجم جدید را حس می کند و روی یوویچ و ماریانو هم اعتقادی ندارد، خرید زمستانی نیز از حالا منتفی است.

سران باشگاه تصمیم گرفته اند تا زمانی که شرایط عادی نشده و هواداران اجازه ورود به ورزشگاه ها را پیدا نکرده اند، به بازار نقل و انتقالات ورود نکنند. در اسپانیا برنامه ای برای بازگشت هواداران حتی در نیم فصل دوم هم نیست و به این ترتیب رئال در زمستان نیز خریدی نخواهد داشت.

زیدان امیدوار است همین مجموعه بازیکنان در نهایت بتوانند او را سربلند کنند.

لازم به ذکر است که رئال نسبت به فصل گذشته ضرری 200 میلیون یورویی را تجربه کرد با این حال به شکل معجزه آسایی توانست سود 320 هزار یورویی را به به ثبت برساند.

زیدان (سرمربی) رئال مادرید فلورنتینو پرز (مدیر عامل)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زیدان سرمربی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۶۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!

به گزارش "ورزش سه"، په په با حضور در ترکیب تیم ملی پرتغال مقابل اسلوونی یک رکورد خاص را در دوران فوتبالی خود ثبت کرد و این حضور باعث شد تا رابطه په‌ په با کریستیانو رونالدو از نظر آمار و ارقام در تاریخ فوتبال ثبت شود. 
په‌ په با 343 بازی به بازیکنی تبدیل شد که بیشترین حضور را در مسابقات مختلف با رونالدو داشت و از کریم بنزمای فرانسوی، ستاره سابق رئال مادرید پیشی گرفت. 
رکورد 342 بازی به  دلیل هم‌بازی بودن طولانی این دو چهره در رئال مادرید ثبت شده بود اما حالا با توجه به مجموع بازی‌های ملی و باشگاهی په‌په از سال ۲۰۰۷ تا کنون یک رکورد تازه را به عنوان هم‌قطار رونالدو فوق ستاره پرتغالی فوتبال جهان ثبت کرده است.

دیگر خبرها

  • بازگشت بازیکنان رئال مادرید به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • سعید مهری: طرفدار رئال مادرید هستم و با بارسلونا مشکل دارم / فیلم
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • چلسی در حال بررسی وضعیت لنی یورو، مدافع جوان باشگاه لیل
  • کروس در رئال مادرید می‌ماند
  • دلیل درگیری وینیسیوس با آلوارو موراتا پس از بازی برزیل و اسپانیا چه بود؟
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • عکس| جذاب مثل پیراهن چهارم رئال مادرید
  • نقش‌آفرینی علی پروین در نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس!
  • جو مثبت رختکن رئال مادرید؛ کهکشانی‌ها برای استقبال از کیلیان ام باپه لحظه‌شماری می‌کنند