Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@10:33:53 GMT

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم در 10 آبان 99

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۶۸۶۲

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم در 10 آبان 99

به گزارش افکارنیوز،

شاخص بورس در ادامه سه ماه روند اصلاحی، در هفته دوم آبان ماه نیز به روند نزولی خود ادامه داد و در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته وارد کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی شد اما امروز در پایان معاملات، بازار سرمایه با رشد ۱۷ هزار و ۴۶۷ واحدی معادل ۱.۳۵ درصد در ارتفاع یک میلیون و ۳۰۵ هزار واحد ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌زمان با رشد ۱.۳۵ درصدی شاخص کل بازار سهام ، ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی با رشد بیش از  ۱.۹۱ درصدی همراه بود و این در حالی است که ارزش آن در هفته گذشته به پایین‌ترین میزان خود رسیده بود.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

 ارزش سهام عدالت نیز همسو با صعود شاخص کل بورس، اندکی افزایش یافت.

کسانی که ارزش اولیه سهام عدالت آن‌ها ۵۳۲ هزار تومان است در پایان معاملات روز چهارشنبه ۷ آبان ارزش سهام عدالتشان به  ۹ میلیون و ۷۶۴ هزار و ۲۸۴ تومان رسیده بود در روز ابتدایی این هفته ارزش این سهام معادل ۱.۹۱ درصد افزایش یافت و به ۹ میلیون و ۹۵۱ هزار و ۳۶۰ تومان رسید که بر این اساس طی معاملات امروز ۱۸۷ هزار و ۷۶ تومان سود عاید سهامداران شده است.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۹۷۰ هزار و ۸۱۶ تومان رسیده است.

ارزش دارایکم چقدر شد؟

 همچنین قیمت پایانی هر واحد از  دارایکم  با افزایش ۵ درصدی نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته گذشته ۲۰ هزار و ۲۷ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۵ هزار و ۴۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با ۵.۳۸ درصد افزایش نسبت به روز معاملاتی قبل به ۲۰ هزار و ۹۹ تومان افزایش یافت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازار سرمایه بازار سهام سهام عدالت دارایکم بازار سرمایه بازار سهام ارزش سهام عدالت دارایکم ارزش دارا یکم سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۶۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۳ درصدی ارزش ترانزیت خارجی گمرکات گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ شهریار شهریاری گفت: پارسال، در مجموع ۲ هزار و ۴۹۶ فقره اظهارنامه به ارزش بیش از ۲۷۳ میلیون و ۲۶۰ هزار دلار از گمرکات استان با عنوان ترانزیت خارجی انجام شد.

شهریاری همچنین از افزایش ۱۱۲ درصدی درآمد گمرکات گلستان در سال گذشته خبر داد.

وی، درآمد وصولی گمرکات گلستان در سال ۱۴۰۲ را بیش از ۵ هزار و ۷۳۹ میلیارد ریال اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • شاخص کل بورس به سطح دو میلیون و ۲۶۰ هزار واحد رسید
  • کاهش ۵۰ درصدی سود سهام عدالت روندسرمایه گذاری را نزولی کرد
  • ترامپ در جمع ۵۰۰ ثروتمند جهان
  • اتفاق ناگهانی برای ثروت ترامپ | حضور در جمع ۵۰۰ میلیاردر جهان
  • ترامپ به جمع ۵۰۰ میلیاردر برتر جهان پیوست
  • سرریز سرمایه حقیقی به بورس؛ پیش بینی بازار سهام
  • یاشار سلطانی کیست؟ / برخورد مومنانه با آیت الله کاظم صدیقی ترند شد/ تکلیف سهام عدالت متوفیان چه شد؟ /واکنش‌های تند علیه جنایت‌های تازه رژیم صهیونیستی/ جهان در شوک بابت حادثه تروریستی مسکو
  • افزایش ۱۳ درصدی ارزش ترانزیت خارجی گمرکات گلستان
  • ترفندهای جدید کلاهبرداران؛ دریافت کالابرگ الکترونیکی و ثبت‌نام سهام عدالت ویژه نوروز
  • جاماندگان بخوانند؛ زمان دقیق پرداخت سود سهام‌عدالت