Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@02:20:59 GMT

پیشرفت ۲۰ درصدی پروژه احداث پارک اقبال لاهوری

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۶۹۲۰

پیشرفت ۲۰ درصدی پروژه احداث پارک اقبال لاهوری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، مهندس سیدرضا هاشمی سرپرست سازمان به همراه معاون برنامه ریزی و توسعه و ناظر توسعه سازمان از پروژه احداث پارک اقبال لاهوری بازدید کردند.

سرپرست سازمان در حاشیه این بازدید با بیان اینکه پروژه احداث پارک اقبال لاهوری با پیشرفت ۲۰ درصدی همراه است، اضافه کرد : این پارک در زمینی به مساحت ۱۶۰۰۰ متر به منظور حضور شهروندان جهت گذراندن اوقات فراغت و گروههای ورزش صبحگاهی تا پایان سال ۹۹ تکمیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی این مدت عملیات خاکریزی، جدول گذاری، آماده سازی برای درختکاری و ایجاد فضای سبز صورت گرفته است.

مهندس هاشمی اظهار داشت: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری به عنوان دستگاه متولی درحفظ و نگهداری و توسعه فضاهای سبز شهری تلاش و همت خود را در این راستا به کار می گیرد.

48

کد خبر 1449842

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۶۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه فیبر نوری در بوشهر ۴۰ درصد پیشرفت دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خوانساری ظهر سه شنبه در بازدید از وضعیت فیبر نوری در استان بوشهر گفت: برای انجام طرح فیبر نوری در شهر بوشهر ۱۰۰ کیلومتر حفاری برنامه‌ریزی شده که تا کنون بیش از ۴۰ کیلومتر یعنی ۴۰ درصد از طرح انجام شده است.

معاون وزیر ارتباطات افزود: نشستی با استاندار بوشهر و مدیران اپراتورها و پیمانکاران، در جهت بررسی مشکلات و تسریع در توسعه پروژه فیبر نوری استان تشکیل شد.

معین فیبر نوری استان بوشهر گفت: در این نشست و با دستور اکید استاندار، مقرر شد تا هفته آینده، طی جلسه مشترک با شهرداری‌ها، مشکلات انعقاد و اجرای قراردادها برطرف و اپراتورها نیز برنامه به روز شده شهرها را ارائه کنند.

معاون وزیر ارتباطات بیان کرد: در راستای بررسی میدانی چگونگی اجرای پروژه فیبرنوری استان، از محل حفاری پروژه فیبر نوری در منطقه ۱ شهر بوشهر بازدید و با پیمانکاران، در خصوص سرعت اجرای کار و مشکلات صحبت شد.

خوانساری گفت: در بازدید از پروژه فیبر نوری شهر کنگان و طی نشستی با فرماندار کنگان و با هماهنگی میان مدیران ارشد شهر، اپراتور و پیمانکاران انجام شد.

وی بیان کرد: حداکثر ۶۰ روز آینده حفاری ۴۰ کیلومتر فیبرنوری کنگان کامل می‌شود.

کد خبر 6086684

دیگر خبرها

  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • پروژه فیبر نوری در بوشهر ۴۰ درصد پیشرفت دارد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی
  • (ویدیو) رئیسی در آرامگاه اقبال لاهوری
  • پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز بازگشایی شد
  • (تصاویر) حضور رئیسی در آرامگاه اقبال لاهوری
  • بازدید رئیسی از آرامگاه اقبال لاهوری+ فیلم
  • فیلم| حضور رئیسی در آرامگاه اقبال لاهوری
  • بازدید رئیسی از آرامگاه اقبال لاهوری
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از آرامگاه اقبال لاهوری