Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@11:36:11 GMT

مازندران یک و گلستان دو قهرمان شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۶۹۶۸

مازندران یک و گلستان دو قهرمان شدند

مسابقات والیبال ساحلی زیر ۱۸ و ۲۲ سال کشور با قهرمانی تیم‌های مازندران یک در زیر ۱۸ سال و گلستان دو در زیر ۲۲ سال به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۸ و ۲۲ سال کشور که از روز پنج‌شنبه در کمپ ورزش‌های ساحلی بندر امیرآباد شهرستان بهشهر در استان مازندران آغاز شده بود، ظهر امروز (شنبه) با معرفی تیم‌های اول تا سوم هر رده سنی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدار رده‌بندی زیر ۱۸ سال، تیم تهران ۲ (مهدی علیزاده – عرشیا احمدی) به مصاف مازندران سه (مهدی باقری – موسی اصغرپور) رفت و با شکست دو بر صفر این تیم با امتیازهای ۲۱ بر ۱۹ و ۲۱ بر ۱۷ جایگاه سوم مسابقات والیبال ساحلی زیر ۱۸ سال کشور را به دست آورد.

در دیدار نهایی این رده سنی نیز تیم مازندران یک (سالار قلی‌پسندی – میلاد رضایی) موفق به شکست دو بر صفر با امتیازهای ۲۱ بر ۱۸ و ۲۲ بر ۲۰ تیم منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد (امیررضا زمانی -نیما آرماگویی) شد تا عنوان قهرمانی این رده سنی را از آن خود کند.

 

رده‌بندی نهایی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۸ سال کشور و انتخابی تیم‌های ملی به قرار زیر است:

مازندران یک (سالار قلی‌پسندی – میلاد رضایی) منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد (امیررضا زمانی -نیما آرماگویی) تهران دو (مهدی علیزاده – عرشیا احمدی) مازندران سه (مهدی باقری – موسی اصغرپور)

 

در دیدار رده‌بندی زیر ۲۲ سال، تیم منطقه آزاد قشم (ابوالحسن خاکی‌زاده – رضا نقیبی‌زاده) به مصاف گیلان (سید عرشیا اکبری – رضا روشن‌قلب) رفت و با شکست دو بر صفر این تیم با امتیازهای ۲۱ بر ۱۶ و ۲۱ بر ۱۴ جایگاه سوم مسابقات والیبال ساحلی این رده سنی کشور را به دست آورد.

در دیدار نهایی این رده سنی نیز دو نماینده استان گلستان به مصاف یکدیگر رفتند که گلستان دو (رامین قره‌جه – ابراهیم امانپور) موفق به شکست دو بر صفر با امتیازهای ۲۱ بر ۱۶ و ۲۱ بر ۱۵ گلستان یک (آرمین کمی – رسول کمی) شد تا عنوان قهرمانی مسابقات والیبال ساحلی زیر ۲۲ سال کشور را از آن خود کند.

 

رده‌بندی نهایی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۲۲ سال کشور و انتخابی تیم‌های ملی نیز به قرار زیر است:

گلستان دو (رامین قره‌جه – ابراهیم امانپور) گلستان یک (آرمین کمی – رسول کمی) منطقه آزاد قشم (ابوالحسن خاکی زاده – رضا نقیبی‌زاده) گیلان (سید عرشیا اکبری – رضا روشن‌قلب)

 

ساحلی‌بازان زیر ۲۰ سال کشور نیز از عصر امروز (شنبه) وارد کمپ ورزش‌های ساحلی بندر امیرآباد می‌شوند تا مسابقات خود را از فردا (یکشنبه) شروع کنند.

همچنین دوره رایگان چهار روزه با عنوان «بازآموزی داوری ساحلی بانوان» با هماهنگی کمیته داوران، کمیته ساحلی و امور بانوان از ظهر روز سه‌شنبه ۱۳ آبان‌ماه با ورود شرکت‌کنندگان به این کمپ، آغاز می‌شود و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال ساحلی مسابقات والیبال ساحلی شکست دو بر صفر مازندران یک رده سنی ۲۲ سال کشور زیر ۱۸ سال زیر ۲۲ سال گلستان دو رده بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۶۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان میزبان تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سعید دادگر فرمانده انتظامی استان و رئیس والیبال نیروهای مسلح کشور صبح سه شنبه در خصوص برگزاری اردوی تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور در گلستان اظهار کرد: ایران در سال جاری میزبان مسابقات ورزشی نیروهای مسلح جهان خواهد بود که به یاری خدا تلاش خواهیم کرد حضور پر قدرت در این مسابقات داشته باشیم و بهترین نتایج را رقم بزنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه گلستان به عنوان یکی از قطب‌های والیبال کشور شناخته می‌شود و تیم والیبال پاس گرگان تنها نماینده نیروهای مسلح در لیگ برتر است، گلستان به عنوان محل برگزاری اردوی تیم ملی والیبال نیروهای مسلح انتخاب شده است.

فرمانده انتظامی استان و رئیس والیبال نیروهای مسلح کشور، گفت: قطعاً والیبال یکی از امیدهای ایران برای کسب مدال در این رقابت‌ها است و گلستان نیز نقش پر رنگی در تیم ملی والیبال دارد.

در ادامه سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان اظهار کرد: نیروهای مسلح به ویژه انتظامی استان که همواره موجب امنیت، سربلندی اقتدار و افتخار ایران اسلامی بوده‌اند.

وی افزود: علی‌رقم وجود مشغله و دغدغه‌های بسیاری که انتظامی استان در موضوعات مختلف دارد، قبول میزبانی از تیم ملی و اهتمام در افتخار آفرینی برای کشور در حوزه ورزش، بسیار ارزش‌مند و قابل تقدیر است.

کد خبر 6086469

دیگر خبرها

  • بندر انزلی، میزبان کشتی ساحلی کارگران قهرمانی کشور
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • گلستان میزبان تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد
  • ۲ مازندرانی رتبه‌های برتر اتوموبیلرانی کشور را تصاحب کردند
  • اصفهان نایب قهرمان مسابقات سافت بال کشور
  • ۲ معلم کردستانی عازم مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان