Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سید حسین نقوی حسینی در ارتباط با ضرورت وحدت و همدلی میان قوا اظهار کرد: ما در شرایط ویژه و خاصی قرار داریم. از یک سو جنگ تمام عیار اقتصادی به سرکردگی آمریکایی ها علیه ما وجود دارد که عرصه را برای ما تنگ کرده است. آنان هر روز سعی می کنند با تحریم ها فضای کشور را تحریک و به سوی فشارهای بیشتر گام بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: از سوی دیگر با گسترش بیماری کرونا ‌و آثار مخربش رو به رو هستیم. برای حل این مشکل علاوه بر تدبیر مسئولان لازم است تا مردم هم با تمام توان با ستاد ملی مبارزه با کرونا همکاری کنند. 

این نماینده سابق مجلس گفت: بازار کشور لجام گسیخته شده است، مشاغلی که بر اساس دستورات ستاد مبارزه با کرونا باید تعطیل شوند، زودتر باید از این دستور پیروی کنند. 

وی خاطر نشان کرد: در چنین شرایطی که از مردم، کاسبان، بازاریان و مسئولین درخواست هماهنگی و همکاری داریم عقل، شرع و عرف حکم می‌کند تا همه قوا، نیروها، مسئولین، جریان ها و جناح‌های سیاسی دست به دست هم دهند تا از بحران پیش آمده عبور کنیم. 

نقوی حسینی در پایان گفت: همان طور که به تازگی هم رهبر معظم انقلاب بر ضرورت همکاری و هماهنگی همه قوا تاکید کردند ما هم می گوییم موقعیت گروکشی و دعوای سیاسی و تنش و درگیری نیست. همه باید متحد شوند دولت با تمام ارکان دو قوه‌ی دیگر جلسه مشترک داشته باشد تا از این طریق سه قوه بتوانند به هم کمک کنند؛ چراکه اگر مردم گرفتار باشند دیگر نمی گویند تقصیر این قوه است یا آن دیگری، بلکه آنها حاکمیت را مقصر می دانند.

کد خبر 561444 برچسب‌ها ایران و آمریکا تحریم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایران و آمریکا تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۶۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب توانست در برنابئو بارسا را شکست دهد اما در ابتدا و خیلی زود غافلگیر شد. 

روی ارسال کرنر رافینیا و ضربه سر کریستنسن، آبی و اناری‌ها پیش افتادند. روی این گل بیشتر از همه اشتباه در خروج آندری لونین مشهود بود و در واقع او مقصر اصلی لقب گرفت. گلر اوکراینی در ادامه بازی خوبی انجام داد و هرچند یک‌بار دیگر دروازه‌اش باز شد اما روی آن گل مقصر نبود.

آاس نوشته است که این تنها اشتباه فاحش لونین بعد از 34 بازی فصل بود و پس از ایکر کاسیاس در ال‌کلاسیکوی سال 2010 اولین گلر رئال شد که برابر بارسا با اشتباه خود باعث باز شدن دروازه رئال شده است.

لازم به ذکر است که لونین در بازی برابر سیتی با مهار دو پنالتی باعث صعود رئال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان شد و جانشینی شایسته برای تیبو کورتوا نشان داده است.

دیگر خبرها

  • عراقچی: پس از اقدام نظامی، زمان ورود به میدان سیاست و دیپلماسی است
  • حجاب و چالش خلاقیت در حکمرانی
  • عباس عراقچی: هم اکنون، زمان استفاده از موشک‌های دیپلماتیک است/ مذاکرات سیاسی، نقد کننده دست آوردهای میدانی است
  • معاون سیاسی طالبان: کشورهای اسلامی باید از فلسطین حمایت کنند
  • رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!
  • سعیدی: روش برخورد با دختران سرزمینم با شعار‌های زمان انتخابات تناقض دارد
  • مهدوی کیا: اوسمار که مقصر نباختن استقلال نیست!
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان