Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-29@06:37:16 GMT

«کندوان» به روی گردشگران بسته شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۷۰۴۳

«کندوان» به روی گردشگران بسته شد

آذربایجان شرقی-فرماندار شهرستان اسکو از اعمال محدودیت تردد در محورهای گردشگری این شهرستان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین،بابک رضی منش اظهار داشت: در پی تشدید شیوع کرونا و بر اساس مصوبات ستاد شهرستانی مقابله با کرونا از ورود خودروهای غیر بومی در محورهای گردشگری شهرستان جلوگیری خواهد شد.

وی از گردشگران خواست از سفر به شهرستان اسکو و مناطق گردشگری این شهرستان از جمله روستای توریستی و تاریخی کندوان خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی وضعیت شیوع کرونا را در این شهرستان نگران کننده و بحرانی توصیف کرد و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را خواستار شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: روستای کندوان گردشگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۷۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت اقامت بیش از ۱۲۵ هزار نفر در مراکز اقامتی اردبیل

حسن محمدی ادیب گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا امروز بیش از یک میلیون مسافر وارد استان شده‌اند و میزان اشغال هتل‌ها و مراکز اقامتی بالای ۵۰ درصد بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل افزود: شهرستان سرعین با ضریب اشغال بالای ۸۰ درصد پذیرای بیشترین گردشگران ورودی به استان اردبیل بوده است.

او با اشاره به تنوع بالای جاذبه‌های گردشگری در شهرستان‌های مختلف استان گفت: پس از سرعین، شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر و خلخال میزبان بیشترین گردشگران از اقصا نقاط کشور بوده‌اند.

محمدی ادیب افزود: با توجه به مساعد بودن آب و هوای استان، انتظار می‌رود در نیمه دوم سفرهای نوروزی بر میزان سفرها به استان افزوده شود و ستاد خدمات سفر استان از آمادگی کامل برای استقبال شایسته از گردشگران را دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل با اشاره به هوای بهاری و علاقه مردم به طبیعت‌گردی گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی ما برگزاری تورهای بدون مجوز است و مردم در گزینش تورهای طبیعت‌گردی دقت کنند تا در دام تورهای غیرمجاز گرفتار نشوند.

او افزود: پرونده‌های قضایی در این ارتباط وجود دارد و گرفتاری‌هایی برای مردم استان بوجود آمده است و مردم قبل انتخاب تورهای طبیعت‌گردی، مجوز صادره آنها از اداره کل میراث فرهنگی را مطالبه کنند.

محمدی ادیب گفت: در استان به اندازه کافی دفاتر مسافرتی و تورهای دارای مجوز رسمی وجود دارد اما برخی افراد، بدون استعلام از قانونی بودن برگزاری تورها در دام تبلیغات فضای مجازی گرفتار می‌شوند.

او از تشکیل کارگروه ویژه رسیدگی به فعالیت تورهای گردشگری به ریاست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری اردبیل خبر داد و افزود: همکاری مستمر و موثری با مرکز پلیس فتای استان برای شناسایی و رصد تبلیغات در فضای مجازی این تورها در حال انجام است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • تردد در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر عادی است/ ترافیک سنگین در کندوان
  • افزایش ۲ برابری ورود گردشگران نوروزی به سردشت
  • ۱۰ هزار نفر از جاذبه های گردشگری شهرستان لنگرود بازدید کردند
  • شهرستان خانمیرزا مقصد سفر مسافران و گردشگران نوروزی
  • بازدید شبانه ۴۵ گردشگر تهرانی از جاذبه‌های گردشگری ورامین
  • تکمیل راه‌های نیمه‌تمام مازندران به تأمین اعتبارات نیاز دارد
  • ثبت اقامت بیش از ۱۲۵ هزار نفر در مراکز اقامتی اردبیل
  • شب فرهنگی بافق فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری
  • شب فرهنگی بافق، فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری
  • محور کندوان یک‌طرفه شد/ کاهش ۶۱ درصدی تصادفات منجر به فوت در محورهای مواصلاتی مازندران