Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@17:24:13 GMT

آغاز فصل جدید برنامه تلویزیونی پایان ناباروری

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۷۰۵۲

آغاز فصل جدید برنامه تلویزیونی پایان ناباروری

به گزارش خبرگزاری مهر، فصل جدید برنامه تلویزیونی «پایان ناباروری» که با مشارکت مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا و گروه دانش شبکه چهار سیما تولید می‌شود، از دهم آبان به روی آنتن می‌رود.

این برنامه که شنبه‌ها ساعت ۱۹ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود، به موضوعات مختلف حوزه باروری و ناباروری، از جمله علل ناباروری در زنان و مردان، روش‌ها و فناوری‌های درمان ناباروری، مانند سلول‌درمانی و دیگر تکنیک‌های نوین درمان ناباروری که حاصل تلاش محققان پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا است، سقط مکرر، اندومتریوز، اهدای تخمک و جنین، رحم جایگزین و نقش ژنتیک در درمان ناباروری اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مینا هاشمی و مجتبی حصامی اجرای این برنامه تلویزیونی را بر عهده دارند و در سری جدید برنامه افزون بر جنبه‌های پزشکی، به ابعاد فرهنگی، اجتماعی و روانشناختی این موضوع نیز پرداخته می‌شود.

گفتگو با زوج‌های نابارور و روایت تجربیات و دغدغه‌هایشان، تولید موشن گرافیک‌هایی به زبان ساده با موضوع ناباروری و آیتمی با عنوان کلاس ناباروری از بخش‌های جدید این برنامه است.

برنامه تلویزیونی پایان ناباروری، به تهیه‌کنندگی مرجان بیات، در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید می‌شود و پخش آن از شنبه دهم آبان ۹۹ ساعت ۱۹ از شبکه چهار سیما آغاز می‌شود.

کد خبر 5060714

منبع: مهر

کلیدواژه: درمان ناباروری مرکز ناباروری ابن سینا زایمان ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی آمار کرونا سیما سادات لاری سازمان بیمه سلامت کووید 19 سازمان غذا و دارو طب سنتی علیرضا زالی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی انسولین دانشگاه علوم پزشکی تهران مسمومیت ستاد ملی مقابله با کرونا برنامه تلویزیونی درمان ناباروری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۷۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان‌دار شدن ۱۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد از نشان‌دار یک هزار و ۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت استان و استفاده از خدمات درمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، فروغ شباهنگ، امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک هزار و ۳۹۱ زوج نابارور در سامانه‌های بیمه سلامت جهت دریافت خدمات درمان ناباروری نشان‌دار شده‌اند و ۳۰۴ مادر باردار از پوشش بیمه خدمات تخصصی درمان ناباروری استفاده کرد.

وی افزود: خدمات درمان ناباروری شامل ۶۶ قلم دارو، ۲۹ قلم لوازم و تجهیزات پزشکی، ۵۷ خدمت آزمایشگاهی و هفت خدمت تصویربرداری در تعهد سازمان بیمه سلامت است.

سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: محدودیت تعداد در یکسال برای بسته‌های خدمتی IUI, IVF, ICSI ,FET برداشته شده و آزمایش‌های تشخیص ژنتیک برای مادران دارای سقط مکرر در تعهد بیمه پایه قرار گرفت.

وی نداشتن قرارداد پزشکان متخصص نازایی با بیمه‌های پایه را مشکل زوجین دانست و تصریح کرد: در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و با ابلاغ مصوبه هیئت وزیران در اسفند ۱۴۰۲ همه خدمات درمانی کودکان زیر هفت سال (به استثنای داروی سرپایی) در بخش دولتی دانشگاهی رایگان شد و ۱۰۰ درصد هزینه توسط سازمان بیمه سلامت قابل محاسبه و پرداخت است‌.

کد خبر 747490

دیگر خبرها

  • نشان‌دار شدن ۱۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد
  • پذیرش ۸ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان
  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه دو 
  • نشان‌دار شدن بیش از ۲ هزار زوج نابارور در استان کرمانشاه
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد
  • غربالگری ۸۰۰۰۰۰ نفر از جمعیت استان اردبیل
  • پیشرفت‌های سخت افزاری و نرم افزاری حوزه درمان اردبیل مطلوب است
  • پیشرفت های سخت افزاری و نرم افزاری حوزه درمان اردبیل مطلوب است
  • رمزگشایی ازجعبه سیاه چهره‌ها
  • تولد ۷۰ نوزاد در مرکز درمان ناباروری رویش بیرجند