Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@04:34:18 GMT

۲ مدیر جدید رسانه‌ای آستان قدس رضوی منصوب شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۷۰۶۱

۲ مدیر جدید رسانه‌ای آستان قدس رضوی منصوب شدند

گروه استان‌ها ـ مدیران «خبر و رسانه‌های نوین» و «رسانه‌های صوتی و تصویری» مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی منصوب شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، در احکامی جداگانه، جمال رستم‌زاده به عنوان مدیر خبر و رسانه‌های نوین و سید محمدرضا موسوی‌کیا به عنوان مدیر رسانه‌های صوتی و تصویری مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمال رستم‌زاده فعالیت رسانه‌ای خود را از سال 88 آغاز کرد و تاکنون در رسانه‌های گوناگونی از جمله روزنامه‌های خراسان، قدس، شهرآرا و مجموعه رسانه‌ای اخبار مشهد فعالیت داشته است. عضویت در قرارگاه رسانه‌ای خراسان رضوی و هیئت ‌مدیره خانه مطبوعات بخش دیگری از سوابق رسانه‌ای مدیر جدید خبر و رسانه‌های نوین آستان قدس رضوی است.

غنای منحصربه‌فرد نسخ خطی آستان قدس / سیره نبوی لابه‌لای استاد تاریخی نمایان می‌شودفیلم کوتاه تلویزیونی «کوچه‌های خراسان» توسط آستان قدس تولید شدحجت‌الاسلام مروی: روح کالبد آستان قدس رضوی بنیاد پژوهش‌های اسلامی است

سید محمدرضا موسوی‌کیا نیز سوابق زیادی در حوزه شبکه‌های معاونت برون‌مرزی صداوسیما و اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی از سال 86 تاکنون دارد. مدیریت تولید واحد برون‌مرزی صداوسیمای مرکز قم از سال 1385 تا 1389، تهیه‌کنندگی ارشد رادیو و تلویزیون در معاونت برون‌مرزی صداوسیما از سال 86 تا 93، و نمایندگی و مدیریت دفتر شبکه ماهواره‌ای الثقلین وابسته به مجمع جهانی اهل بیت(ع) در شهر مقدس قم از سال 94 تا 98 بخشی از کارنامه کاری موسوی‌کیا در سال‌های اخیر بوده است.

تدوین و اجرای پیوست‎های رسانه‌ای در همه فعالیت‌های آستان قدس رضوی، بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای و ارتباطی مردم نهاد و توسعه مشارکت‌های رسانه‌ای در جهت تحقق اهداف آستان، ایجاد بستر مناسب ارتباطات رسانه‌ای برای تعامل روشمند و پایدار با اعتاب مقدسه، سیاست‌گذاری و برقراری تعامل سازنده با نشریات و رسانه‌های مکتوب، دیداری، شنیداری و مجازی در سطح سازمانی، استانی، ملی و فراملی از جمله وظایف این دو مدیریت در مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی است.

انتهای پیام/282/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آستان قدس رضوی رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۷۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان خادمی حرم مطهر امام رضا(ع) به عوامل برنامه محفل + فیلم

خادمان حرم امام رضا(ع) با حضور در برنامه تلویزیونی حال نو حاضر شدند و یکی از خادمان گفت: بنده به همراه همکارانم دو ماموریت دارم. ماموریت اولمان ابلاغ سلام و تقدیر و تشکر آستان قدس رضوی و ماموریت دوممان اهدای هدیه آستان قدس رضوی به عوامل ویژه برنامه محفل است.

در ادامه این برنامه تلویزیونی ضمن گرداندن برچم آستان قدس امام رضا(ع)، هدیه این آستان به عوامل برنامه محفل از جمله داوران و مجری برنامه اهدا شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • اعلام فراخوان پذیرش امریه سربازی آستان قدس رضوی
  • برگزاری کرسی تلاوت «وعده صادق» در آستان قدس رضوی
  • مترو مشهد مقدس باید پیوست زیارت داشته باشد
  • وظیفه اصحاب رسانه هدایت جامعه به سوی نیکی ها و فضیلت هاست
  • برادران نفیس قرآن
  • نقاره‌نوازی؛ آیینی کهن در حرم امام رضا (ع) /۱/
  • نشان خادمی آستان قدس رضوی به میزبانان محفل اعطا شد
  • ببینید | اعطای نشان خادمی حرم مطهر امام رضا(ع) به عوامل برنامه محفل
  • اعطای نشان خادمی رضوی به میزبانان ویژه برنامه «محفل»
  • اعطای نشان خادمی حرم مطهر امام رضا(ع) به عوامل برنامه محفل + فیلم