Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کارگروه نوآوری و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، گردهمایی واحدهای فناور، شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های بازرگانی را از اهداف پنجمین جشنواره نانو دانشگاه آزاد اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، منیره دیزجی در راستای برگزاری پنجمین جشنواره نانو که آذر سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار خواهد شد، گفت: شناخت ظرفیت‌های تحقیقاتی، صنعتی و تقویت همکاری بین صنعت و دانشگاه از ملزومات ارتقای یک جامعه فناور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در دنیای امروزی نوآوری‌ها نتیجه کار و تلاش و تفکر یک یا چند فرد بااستعداد و نابغه نیست؛ بلکه حاصل تلاش هزاران نفر است که در زمینه خاصی به‌طور مستمر فعالیت کرده و منجر به ایجاد یا تغییر فناوری می‌شوند.

رئیس کارگروه نوآوری  و فناوری  واحد تبریز گفت: نوآوری‌‌ها نیز با ایجاد تکنولوژی‌های جدید منجر به افزایش بهره‌وری و رشد اقتصادی می‌شوند؛ بنابراین ازجمله اهداف مهم این جشنواره گردهمایی واحدهای فناور، شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های بازرگانی در راستای ایجاد ارتباط سازنده بین صنعت و دانشگاه و هدایت محصول تولیدشده به سمت بازار است.

به گزارش آنا، پنجمین جشنواره نانو دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد تبریز آذر سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/4117/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز پنجمین جشنواره نانو پنجمین جشنواره نانو دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۷۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره آیین‌های «سرزمین من» در بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: جشنواره سرزمین من با هدف کمک به تحکیم و وحدت در زمینه هویت ملی برگزار شده است.

هاشمی افزود: در استان بوشهر آیین‌ها و سنت‌های قدیمی وجود دارد که از نسل‌های گذشته به نسل فعلی منتقل شده و ما وظیفه داریم آنها را نگه داشته و به نسل بعد منتقل کنیم.

وی اظهار کرد: برخی از این سنت‌های قدیمی کنار گذاشته شده و هدف ما از برگزاری این جشنواره آشنایی نسل جدید با آیین‌های سنتی استان بوشهر است.

معاونت امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: امروز در این جشنواره دانش‌آموزان در گروه‌های مختلف آیین‌های قدیمی جنوب را به همکلاسی‌هایشان نشان دادند.

دیگر خبرها

  • در مراکز رشد و واحدهای فناور حامی تیم های ربوکاپ هستیم/ در حوزه رقابتی باقی نمی مانیم و فضای علمی را تقویت می کنیم
  • شرکت بیش از ۵۰ شرکت صنعتی در رویداد صدرا
  • توسعه اشتغالزایی در اقتصاد گیاهان زینتی با هدایت استارت‌آپ‌ها
  • محصولات فناورانه دانشگاه آزاد یادگار امام افزایش می‌یابد
  • برگزاری جشنواره آیین‌های «سرزمین من» در بوشهر
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • واحدهای فناور پارک علم و فناوری زنجان افزایش می‌یابد/ ضرورت افزایش بودجه در سال جدید
  • تالاب «میقان» در مسیر مرگ خاموش!/ شرکت دانش‌بنیان در حوزه ایزوگام راه‌اندازی می‌شود
  • واحدهای فناور پارک علم و فناوری زنجان افزایش می‌یابد/ضرورت افزایش بودجه در سال جدید