Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد صادق بصیری گفت: وضعیت شش شهرستان کرمان، بافت، رفسنجان، سیرجان، بردسیر و زرند همچنان فوق حاد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ محمد صادق بصیری ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با تأکید بر اینکه باید تعداد مراجعین ادارت را کاهش دهیم، گفت: دورکاری نباید به گونه ای باشد که موجب ترغیب کارکنان به سفر شود؛ بنابراین طبق بخشنامه های اجرایی به دستگاه های اجرایی استان، دورکاری کارمندان در استان به صورت یک روز در میان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با بیان اینکه سازمان هایی که مأموریت های ویژه پدافندی، امدادی، تعزیراتی و امنیتی دارند به طور استثنا می توانند از تیم های عملیاتی استفاده کنند، اظهار کرد: محدودیت های اعمالی در شش شهرستان کرمان، بافت، رفسنجان، سیرجان، بردسیر و زرند همچنان ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه وضعیت شش شهرستان یاد شده همچنان فوق حاد است، ابراز کرد: هفت راهبرد مورد نظر وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی باید در استان کرمان انجام شود.

بصیری ادامه داد: راهبردها شامل تشدید نظارت‌ ها، افزایش تست‌های تشخیصی، قرنطینه خانگی، آموزش اطلاع رسانی و فرهنگسازی، حفاظت از گروه‌های آسیب‌پذیر، ایجاد محدودیت‌های هدفمند و هوشمند و انجام درمان سرپایی هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با بیان اینکه در گروه سنی سالمندان تعداد مبتلایان و فوتی های ناشی از بیماری کرونا افزایش یافته است، عنوان کرد: طرح هایی برای مراقبت از این گروه سنی در دست اجرا داریم.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه اگر بتوانیم درمان سرپایی را تقویت کنیم، بار بستری ها کمتر خواهد شد، اظهار کرد: مصوبات ستاد کرونا بسیار خوب بوده؛ اما متاسفانه در اجرا به خوبی عملیاتی نشده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برای اجرا به همکاری مردم نیاز داریم که در همین راستا اقناع سازی مردم برای همکاری نیز بسیار مهم است.

حمیدرضا رشیدی‌نژاد نیز در این جلسه با بیان اینکه با برگزاری هرگونه تجمع در روز سیزدهم آبان ماه مخالف هستیم اظهار کرد: در جلسات ادارت و دستگاه های اجرایی به صورت حضوری نباید بیش از 15 نفر باشند؛ چرا که جلسات امنیتی را نمی توان به صورت مجازی برگزار کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شش شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۷۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس زرند فردا تعطیل است

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بنا به نظر ستاد بحران و با دستور فرماندار به اداره آموزش و پرورش به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه کلیه مدارس شهرستان تعطیل است. 

وی از شهروندان خواست در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.

رییس ستاد بحران شهرستان از اعلام آمادگی کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های خدمت رسان در شهرستان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • تک‌صدایی در لرستان نباید داشته باشیم/ هدف‌گذاری برای سفر دوم دولت
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم آمادگی برای وقوع سیل در استان سمنان