Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@15:25:05 GMT

معرفی محبوب ترین سبک های کاغذ دیواری

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۷۱۱۸

معرفی محبوب ترین سبک های کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ساده یکی از انواع کاغذ دیواری می باشد که بسیار مورد توجه طراحانان داخلی قرار دارد. این محصولات را می توان به راحتی در بسیاری از محل های اداری، تجاری و یا مسکونی استفاده کنید. همانطور که می دانید کاغذ دیواری ها از رایج ترین دیوارپوش ها هستند که برای دیزاین کردن مورد استفاده قرار می گیرند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام آذرخش دکور، کاغذ دیواری ها به چند بخش کلی تقسیم می شوند که می بایست جهت انتخاب طرح مناسب برای فضای مد نظر به نکات زیر توجه کرد:

به عنوان مثال اگر فضای مورد نظر به عنوان مثال در سالن پذیرایی از مبلمان کلاسیک استفاده شده با کابینتها ممبران یا کلاسیک می باشند بهتر است از طرح های کلاسیک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یا در فضاهای اتاق خواب که معمولا سبک مدرن دارند بهتر است از کاغذهایی با طرح مدرن یا شاد استفاده شود.

همچنین در کافه رستورانها معمولا از طرح های تیره و سنگین یا سه بعدی استفاده می شود و از طرح های سه بعدی معمولا در بخش تی وی روم نیز استفاده می کنند.

بطور کلی مطلب قابل توجه این می باشد که بهتر است در هر فضا به عنوان مثال سالن پذیرایی، از کاغذهای طرح دار یا گلدار فقط در یک یا دو دیوار استفاده شود و مابقی کار از کاغذ ساده متناسب با همان طرح که معمولا در همان آلبوم کاغذ دیواری موجود می باشد استفاده گردد و اینکه معمولا از کاغذ طرح دار در دیوارهای بدون پنجره ، رادیاتور ، درب و به اصطلاح دیواری یک تکه استفاده شود که زیبایی طرح مورد نظر از بین نرود.

کاغذ دیواری دارای طرح های بسیار متنوعی می باشد به همین جهت می توان از آن در محل های اداری، تجاری و یا مسکونی به راحتی استفاده کرد. همچنین برندهای تولید کننده کاغذی دیواری بسیار زیاد هستند و هر یک از این برندها نیز دارای آلبوم های مختلفی می باشند که سبک آنها با یکدیگر متفاوت است.

با اینکه کاغذ دیواری ها در انواع سبک ها تولید می شوند، اما برخی از این سبک ها کاربرد بیشتری دارند و می توان گفت طرح های بیشتری نیز برای سبک های خاص تولید می شود. در ادامه به بررسی برخی از محبوب ترین سبک های کاغذ دیواری می پردازیم.

کاغذ دیواری مدرن

یکی از پرطرفدار ترین سبک های دیوارپوش، مدرن می باشد که امروزه در بسیاری از محل های مسکونی و یا اداری از آن استفاده می کنند. معمولا کاغذ دیواری هایی که برای سبک های مدرن مناسب هستند از طرح های ساده و یا مینیمالیستی تشکیل شده اند و می توان انواع رنگ ها را در ساختار آنها مشاهده کرد. 

استفاده از کاغذ دیواری ساده می تواند یک محیط آرام را برای شما فراهم کند و به همین دلیل این مدل از کاغذ دیواری ها مناسب برای اتاق خواب و پذیرایی است. البته از این محصولات برای دکور کردن کافی شاپ، رستوران و یا بوتیک ها نیز استفاده می شود و به صورت کلی برای هر محلی که نیاز به یک دکوراسیون جذاب دارد انتخاب مناسبی می باشند.

طرح های مدرن به دلیل طرفداران بسیاری که دارند در بسیاری از فروشگاه ها موجود هستند.

کاغذ دیواری کلاسیک

سبک کلاسیک نیز یکی از سبک های بسیار پرطرفدار می باشد که معمولا با استفاده از کاغذ دیواری های مختلفی می توان محیط را به این سبک دکور کرد. معمولا عناصر به کار رفته در این سبک برگرفته از معماری روم و یونان می باشد و مهمترین نکاتی که در آن وجود دارد نظم و تقارن است.

یکی از محصولاتی که به شما در ایجاد این نوع دکوراسیون کمک بسیاری می کند کاغذ دیواری های کلاسیک می باشند که طرح های داماسک نمونه هایی از آن ها هستند.

از دیوارپوش های کلاسیک می توان به عنوان کاغذ دیواری پذیرایی استفاده کرد و همچنین از این محصولات برای دکور کردن رستوران ها، سالن های تشریفاتی و … نیز استفاده می شود.

کاغذ دیواری طرح سنگ و چوب

محصولات طرح سنگ یا چوب نیز از نمونه هایی هستند که کاربرد بسیار بالایی دارند. از این محصولات می توان برای دکور کردن اتاق خواب و یا بسیاری از محل های دیگر استفاده کرد. معمولا این نوع از کاغذ دیواری ها را در ترکیب با نمونه های دیگر نیز به کار می برند.

طرح های چوبی می تواند گرما را برای محیط فراهم کند و مناسب برای مناطق سردسیر می باشد. این در حالی است که از طرح های سنگی برای محیط های مفرح استفاده بیشتری دارد و می توان از رنگ های روشن آن برای محیط های اداری نیز استفاده کرد.

کاغذ دیواری طرح گل

گل یکی از زیبایی های طبیعت است که در بخش های مختلف محیط می تواند چشم را به سمت خود بکشاند. از کاغذ دیواری های گلدار معمولا در محیط هایی مانند اتاق کودک و یا آشپزخانه استفاده می شود. این محصولات با رنگ های شاد موجود هستند و می توان در میان طرح های آن، گل های کوچک و بزرگ را مشاهده کنید.

اگر علاقه زیادی به استفاده از طرح گل دارید می توانید مدل های مختلف پوستر دیواری را نیز در نظر داشته باشید.

کاغذ دیواری راه راه

کاغذ دیواری هایی که از یک الگوی مشخص خطی برخورداند در میان عموم بسیار محبوب هستند. یکی از این نوع محصولات کاغذ دیواری های راه راه می باشد که در طرح ها و در رنگ های متنوع موجود هستند.

بهتر است از کاغذ دیواری های راه راه در راهروها یا دیوارهایی که ارتفاع کوتاه تری دارند استفاده شود، به دلیل اینکه دیوار و فضای مورد نظر را بلندتر و کشیده تر نشان می دهد.

کارشناسان آذرخش دکور می توانند جهت انتخاب کاغذ دیواری ، متناسب با فضای مد نظر شما، بهترین گزینه را معرفی کنند.

آذرخش دکور

 این متن توسط فروشگاه اینترنتی آذرخش دکور به آدرس www.azarakhshdecor.com تهیه شده است. آذرخش دکور نماینده و عامل فروش برترین برندهای کاغذ دیواری است و می توانید محصولات مورد نیاز خود را از این فروشگاه با نازلترین قیمت به صورت نقدی و یا اقساطی خریداری نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کاغذ دیواری کاغذ دیواری پذیرایی کاغذ دیواری ها کاغذ دیواری استفاده می شود استفاده شود نیز استفاده سبک ها رنگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۷۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) ملاقات هادی چوپان با فرد محبوب شیرازی‌ها

 هادی چوپان که اخیرا قهرمانی در مسابقات آرنولدکلاسیک آمریکا و انگلیس را کسب کرده، در سفر اخیر خود به شیراز، به دیدار غلامحسین پیروانی رفت. چوپان که اهل استان فارس است، با افشین پیروانی، برادر غلامحسین پیروانی و مدیر تیم پرسپولیس هم دیداری داشت.

دیگر خبرها

  • بحث برانگیز: لوگوی باشگاه محبوب شما چند ستاره دارد
  • عقب‌گرد قیمت کاغذ در بازار آزاد
  • رادیو کرمان محبوب مخاطبان
  • صد و پنجاه و پنجمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • عکس زیرخاکی از مسعود روشن‌پژوه مجری محبوب دهه شصتی‌ها
  • چطور با تکه‌ای کاغذ بچه‌ها را سرگرم کنیم؟
  • (عکس) ملاقات هادی چوپان با فرد محبوب شیرازی‌ها
  • صد و پنجاه و چهارمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • عمر کروکی های کاغذی به پایان رسید
  • صد و پنجاه و سومین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد