Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@20:41:38 GMT

راهبردی تهاجمی برای قطع زنجیره کرونا

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۷۱۶۱

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:«طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی»،راهبرد تهاجمی یعنی قطع زنجیره تکثیر ویروس کرونا است،ان‌شاءالله از بیستم آذر شاهد آغاز سراسری اجرای این طرح باشیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بنا به اعلام سپاه نیوز، سردار «غلامرضا سلیمانی» در جلسه قرارگاه بهداشتی درمانی امام رضا (ع) که به ریاست فرمانده کل سپاه برگزار شد، گفت: این طرح، همه مجاهدت‌هایی را که سپاه‌های استانی کشور در کمک به بیمارستان‌ها و تامین کادر‌های مورد نیاز آن‌ها، توزیع اقلام بهداشتی، آموزش و کمک به خانواده‌های نیازمند انجام می‌دهند، تکمیل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: همه این اقدامات، راهبرد تدافعی است و ما در قالب این طرح جدید می‌خواهیم راهبرد دیگری را در کنار این راهبرد به عنوان راهبرد اصلی به میدان بیاوریم که آن راهبرد تهاجمی یعنی قطع زنجیره تکثیر ویروس از طریق بیماریابی با تکیه بر همه ظرفیت‌های انسانی، ارتباطی، مخابراتی و فناورانه و شبکه بهداشت و درمان کشور است.

سردار سلیمانی اضافه کرد: این طرح خیلی ساده و روان و مردم پایه است و با هزینه‌های بسیار کم اجرا و هزینه‌های آن هم به صورت متمرکز تامین خواهد شد.

وی تأکید کرد: ما همه همت و ظرفیت‌های خوبی را در این کار به عنوان کار اصلی به کار خواهیم بست و با توجه به تدابیر رهبر معظم انقلاب و پیگیری‌های مستمر فرمانده کل سپاه، ان‌شاءالله از بیستم آذر شاهد آغاز سراسری اجرای این طرح باشیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهارداشت: این طرح با عنوان طرح تکمیلی مواجهه و مبارزه با ویروس کرونا و مزین به نام «طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» اجرا خواهد شد. برچسب ها: بسیج ، گروه جهادی ، کرونا ، بهداشت ، رهبر انقلاب ، طرح شهید سلیمانی ، ویروس کرونا ، سردار سلیمانی ، رئیس بسیج مستضعین

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بسیج گروه جهادی کرونا بهداشت رهبر انقلاب طرح شهید سلیمانی ویروس کرونا سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۷۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ ایران به اسراییل موفقیت راهبردی بزرگ بود

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه شهر یاسوج با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی باید تنبیه می‌شد عنوان کرد: بعد از ۷۵ سال جنایت و غصب و کشتار انسان‌های بیگناه توسط این رژیم غاصب، اولین بار بود که حمله‌ای در نوع خود بی نظیر و تاریخی توسط ایران اسلامی انجام گرفت و ابهت پوشالی اسرائیل و حامیانش را در هم کوبید.

وی با بیان اینکه حدود سی و چهار هزار نفر تا کنون در غزه کشته شدند، گفت: رژیم صهیونیستی به طور وحشیانه خانه و کاشانه مردم بی گناه را مورد تهاجم قرار می‌دهد و همه ما شاهدیم که کودکان و زنان بسیاری در این جنگ کشته یا قطع عضو شدند و این نشان از خوی وحشیگری این رژیم دارد.

خطیب جمعه یاسوج با اشاره به اینکه باید مقابل این سگ حار ایستاد، تاکید کرد: آنها به کنسولگری ایران حمله کردند و جمهوری اسلامی ایران باید پاسخ دندان شکنی به این رژیم منحوس می‌داد که به مراتب پاسخ ایران هم تاریخی و دندان شکن بود.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی دو هفته به اسرائیل مهلت داد، عنوان کرد: طی این دو هفته مردم اسرائیل در پناهگاه‌ها به سر می‌بردند به گونه‌ای که اظهار می‌کردند که کاش ایران حمله می‌کرد تا از این ترس خلاص می‌شدیم.

آیت الله حسینی گفت: همه کشورهای غربی برای دفاع از اسرائیل تدابیر نظامی خودشان را به میدان آوردند و در واقع ایران هل من المبارز طلبید.

امام جمعه یاسوج افزود: باید پهپادهای ایران از عراق و اردن از همه لایه‌های دفاعی عبور می‌کردند و این یعنی تقریباً تا پنج ساعت آسمان اسرائیل در اختیار ایران بود.

وی ادامه داد: نتانیاهو از ترس خود با یک فروند هواپیما به پناهگاه فرار کرد و همه شاهد بودیم موشک‌های ایران به اهداف خود در فرودگاه مورد نظر ایران در اسرائیل اصابت کردند و تمام دنیای کفر و نفاق بعد از این حمله به لرزه در آمد.

آیت الله سید نصیر حسینی با تاکید بر اینکه ایران قصد کشتار مردم اسرائیل را ندارد، گفت: ایران هدفی جز ادب کردن اسرائیل و حامیانش را نداشت که این کار را به صورت تاریخی انجام داد و بدون شک تاریخ از این شجاعت با قرن‌ها یاد خواهد کرد.

وی گفت: درود می‌فرستیم به برادران سپاه و بر مهندسانی که این تجهیزات و تسلیحات را برای حفاظت از ایران اسلامی ساختند، چرا که آنها برای اسلام افتخار آفریدند.

خطیب جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه این یک درس برای تنبیه و هشدار به رژیم صهیونیستی بود، گفت: بدون شک اقدامات بعدی ایران در صورت خطای اسرائیل بسیار گسترده‌تر خواهد بود.

آیت الله حسینی با بیان اینکه اسرائیل با فرافکنی رسانه‌ای در صدد بازگرداندن آبروی از دست رفته خود است، اضافه کرد: صدای انفجار در اصفهان یک صدای عادی بود و هیچ اتفاقی دشمن شادکنی رخ نداد و باید گفت که اسرائیل نفس‌های آخر را می‌کشد.

وی به تشکیل سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: تشکیل سپاه پاسداران تدبیر بزرگی از سوی امام راحل بود که الان نتایج آن را در قدرت نظامی و موشکی می‌بینیم.

کد خبر 6082729

دیگر خبرها

  • پاسخ ایران به اسراییل موفقیت راهبردی بزرگ بود
  • ببینید | شکست راهبرد‌‌‌‌ تهاجمی رژیم صهیونیستی
  • پاسخ ایران به اسرائیل موفقیت راهبردی بزرگ بود
  • شکست راهبرد تهاجمی رژیم صهیونیستی + فیلم
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • شهادت سلیمانی‌ها و زاهدی‌ها زمان مرگ رژیم صهیونیستی را نزدیک‌تر کرده است