Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-18@13:13:11 GMT

علیرضا فغانی مشکلی برای قضاوت در ایران ندارد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۷۱۸۷

علیرضا فغانی مشکلی برای قضاوت در ایران ندارد

رییس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: علیرضا فغانی پس از حضور در لیگ فوتبال استرالیا بدون هیچ مشکلی می‌تواند در ایران قضاوت کند.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، علیرضا سهرابی در حاشیه آزمون کشوری داوران لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال و فوتسال خراسان رضوی در مشهد افزود: در حال حاضر فغانی با لیگ فوتبال استرالیا قرارداد دارد و برای آنان قضاوت می‌کند و پس از پایان قراردادش اگر بخواهد می‌تواند در ایران قضاوت کند و این موضوع به تصمیم شخصی علیرضا فغانی مربوط می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کمیته داوران فدراسیون فوتبال بر اساس شرایط کرونایی تصمیم گرفت تا تمام داوران کشور در استان خود آزمون آمادگی پیش فصل دهند لذا  همکاران و ناظران دپارتمان داوری فدراسیون را به ۳۰ استان کشور تقسیم کردیم تا از این روند بازدید کنند.

خراسان رضوی قطب داوری کشور

رییس دپارتمان فدراسیون فوتبال آزمونهایآمادگی داوران را یکی از عوامل تعیین کننده برای حضور آنان در مسابقات لیگ برتر دانست و گفت: از آنجا که خراسان رضوی یکی از قطب‌های مهم داوری در کشور محسوب می‌شود به شکل شخصی در آزمونهای داوری هیات فوتبال خراسان رضوی شرکت کردم.

سهرابی در خصوص افزایش تعداد داوران خراسان رضوی در لیگ برتر افزود: تعداد، کیفیت و کمیت باید در کنار یکدیگر باشد، در دپارتمان داوری فدراسیون در تلاش هستیم  تا شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم تا داوران در یک رقابت سالم رشد کرده و بالا بیایند و هر داوری که توانمندی بیشتری دارد انتخاب شود پس این که چه تعداد داور از هر استان انتخاب شوند مطرح نیست و ما به دنبال ارتقای کیفی داوران هستیم.

وی ادامه داد: سطح کیفی داوران در جریان مسابقات لیگ برتر توسط ناظران ارزیابی می‌شود و داوران خراسان رضوی فصل موفقی را طی سال گذشته سپری کردند و مرتضی منصوریان نامزد حضور در لیست بین‌المللی شد که این موضوع نشان دهنده رشد داوری خراسان رضوی است.

رییس دپارتمان فدراسیون فوتبال گفت: خراسان رضوی در گذشته هم قطب داوری کشور بود و داوران زیادی در لیست بین‌المللی داشت و منصوریان نیز در حال حاضر به سطحی رسیده‌ است که امید داریم تا در لیست بین‌المللی قرار گیرد و در مسابقات آسیایی قضاوت کند.

سهرابی در خصوص پرداخت مطالبات داوران عنوان کرد: مطالبات تیم‌های داوری در لیگ برتر فوتبال پرداخت شده، اما بخشی از بدهی فدراسیون به داوران در لیگ‌های پایین‌تر هنوز پرداخت نشده است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: علیرضا فغانی لیگ برتر ازمون فدراسیون فوتبال خراسان رضوی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۷۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوری عجیب داور مشهور از فوتبال ایران

در روزهایی که داوری فوتبال ایران شرایط عجیبی را پشت سر می‌گذارد یکی از مشهورترین و برجسته‌ترین داوران فوتبال ایران که به سلامت و قاطعیت شناخته می‌شد از فوتبال دور است.

محسن ترکی در حال حاضر در فوتبال بین‌المللی به عنوان ناظر داوری فعالیت می‌کند و طی تماسی که با او داشتیم تمایلی نسبت به گفتگو و اظهار نظر درباره فوتبال ایران نداشت و به نظر می‌رسد که ارتباط خود را به طور کامل با فوتبال ایران قطع کرده است.

ترکی در سال 2003 در لیست داوران بین‌المللی قرار گرفت و سال‌های طولانی در سطح اول فوتبال ایران و آسیا به فعالیت پرداخت و دوری او از فوتبال ایران یک اتفاق عجیب برای جامعه داوری است.

 

منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • آینده‌نگری مشهود در چیدمان داوری‌های لیگ برتر
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • بانوی داوری تکواندو ایران در پارالمپیک پاریس قضاوت می‌کند
  • دوری عجیب داور مشهور از فوتبال ایران
  • قضاوت خوبیاری در مسابقات جهانی ووشو چین
  • گلایه داوران لیگ برتر درباره ابلاغ‌های دیرهنگام
  • ارتباط رادیویی داوران در تمام بازی‌های لیگ برتر
  • برگزاری تمامی مسابقات لیگ برتر با هدست های جدید داوری
  • برگزاری تمام مسابقات لیگ برتر با هدست داوری
  • هدست‌های جدید داوری آماده استفاده در مسابقات لیگ برتر