Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-28@22:28:33 GMT

اموال و دارایی مجلسی‌ها ثبت می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۷۲۵۴

اموال و دارایی مجلسی‌ها ثبت می‌شود

عضو هیئت رئیسه مجلس از استقرار کارشناسان قوه قضائیه در قوه مقننه برای ثبت اموال نمایندگان خبر داد. به گزارش پول نیوز، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره ثبت اموال نمایندگان مجلس یازدهم از سوی قوه قضائیه، گفت: اخیراً طی نامه‌ای خطاب به رئیس حوزه ریاست قوه قضائیه خواستار استقرار کارشناسان قوه قضائیه در مجلس برای ثبت اموال و دارایی نمایندگان و مدیران مجلس شده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه ثبت اموال نمایندگان در راستای اجرای قانون ثبت اموال و دارایی‌های نمایندگان است، ادامه داد: با درخواست نمایندگان مجلس قرار است کارشناسان قوه قضائیه از هفته آینده در مجلس مستقر و نسبت به ثبت اموال و دارایی نمایندگان و مدیران مجلس اقدام کنند.

نماینده قم در مجلس با تاکید براینکه طبق قانون نمایندگان دوره گذشته هم باید اموال و دارایی پایان دوره خود را برای بررسی به قوه قضائیه اعلام کنند، افزود: پس از بررسی‌ از سوی قوه قضائیه اگر اموالی به ناحق از سوی نمایندگان دوره دهم کسب شده باشد پس گرفته خواهد شد.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی قوه قضاییه اموال مازاد کرونا بیماری های واگیردار اموال و دارایی قوه قضائیه ثبت اموال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۷۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید خدمت محسوب شدن جهادگران در مجلس مطرح شود

سردار محمد زهرایی مسؤول سازمان بسیج سازندگی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: باید قانونی تصویب شود تا جهادگران آسمانی شهید محسوب شوند. اصلاح قانون بسیج سازندگی از آنجاکه در مجلس دو فوریتی شد قاعدتاً باید طرح شود.

وی افزود: هرچه کمیسیون بوده، رفته و تأیید گرفته‌ایم. نمایندگان مجلس امضا کرده‌اند و به هیأت رییسه داده‌اند تا به صحن مجلس بیاورند. دلیل اینکه به صحن نمی‌آید نمی‌دانم! بیش از یک‌سال شده در هیأت رییسه دارد دور می‌خورد. امیدواریم نمایندگان جدید که به نمایندگان قبلی اضافه می‌شوند، این برگ برنده و افتخار را برای خودشان بگذارند؛ چون خدمت به جهادگران که به مردم و محرومین خدمت می‌کنند، خدمت به خدا است. اگر کسی می‌خواهد برای آخرتش توشه‌ای داشته باشد همین کار را بکند. اگر این کار را نکنیم موازی کاری شروع می‌شود و انحراف، پول‌شویی و بهره‌برداری سیاسی در گروه‌های جهادی به وجود می‌آید. پس باید این‌کار را انجام دهیم.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی در ادامه گفت: قانون بسیج سازندگی سال ۱۳۸۶ در مجلس تصویب شد. اصلاحیه آن را هم از دوسال پیش نوشتیم‌. ستاد کل سپاه و نیروهای مسلح نیز آن را تأیید کردند. بعد به مجلس ارجاع داده شد و به کمیسیون امنیت و معاونت‌های مختلف رفت و به هیأت رییسه رسید. در حال حاضر این‌قانون باید در صحن علنی مجلس مطرح شود. ۲ ماده هم بیشتر ندارد. یک‌ماده، درمان جهادگران است و دومی شهید خدمت محسوب‌شدن جهادگران آسمانی است. ستاد کل نیروهای مسلح شهید محسوب شدن این جهادگران را پذیرفته و باید به صحن علنی مجلس آورده شود. ان شاالله این اقدام انجام شود.

سردار زهرایی گفت: اسم اردوهای جهادی، جهاد خدمت است اما عین جهاد امیدآفرینی است. وقتی خدمت می‌کنید امید را در دل مردم می‌کارید. با سخنرانی خیلی کم می‌شود این کار را کرد. در حال حاضر ما به رفتار و خدمت مومنانه نیاز داریم و جهادگران امید را با خدمت خودشان به جامعه می‌آورند.

کد خبر 6061794 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • تماس زلنسکی با رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای درخواست کمک فوری
  • شورای نگهبان لایحه عفاف و حجاب را به مجلس بازگرداند
  • نظرات برخی نمایندگان مجلس درباره شعار سال ۱۴۰۳
  • نمایندگان مجلس خبرگان باید استقلال رای داشته باشند
  • میزان افزایش حقوق کارگران، مجلسی‌ها را عصبانی کرد | وزیر کار زیر تیغ استیضاح؟
  • اگر مزد واقعی به کارگر داده شود...
  • وزرایی که در سال ۱۴۰۲ از مجلس کارت زرد گرفتند
  • میزان افزایش حقوق کارگران، مجلسی‌ها را عصبانی کرد؛ وزیر کار استیضاح می‌شود؟
  • میزان افزایش حقوق کارگران، مجلسی ها را عصبانی کرد /وزیر کار استیضاح می شود؟
  • شهید خدمت محسوب شدن جهادگران در مجلس مطرح شود