Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@13:53:11 GMT

وحدت رمز اقتدار ایران اسلامی است

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۷۲۹۷

وحدت رمز اقتدار ایران اسلامی است

کاشانی پور گفت: وحدت اسلامی رمز اقتدار ایران و بهترین راه غلبه بر استکبار است چرا که استکبار همیشه سعی کرده از طریق تفرقه کار خود را پیش ببرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حسین کاشانی پور» امروز شنبه (۱۰ آبان) در مراسم ویژه هفته ی وحدت و محکومیت توهین به نبی مکرم اسلام که با حضور علمای اهل سنت در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد با ارائه گزارشی از اهداف این نشست تخصصی، گفت: امیدوارم این جلسه در جهت وحدت جهان اسلام و استکبار ستیزی موثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 مدیر دفتر آموزش و پژوهش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: امسال تلاقی دو مناسبت مهم میلاد پیامبر عظیم الشان (ص) و یوم الله ۱۳ ابان روز ملی استکبار ستیزی پیام های خاصی دارد.

 

وی گفت: در روز میلاد پیامبر (ص) اتفاقاتی افتاد که همه نشانگر افول مستکبران است و اینکه با ظهور اسلام و به دنیا آمدن پیامبر (ص) که مقدمه رسالت جهانی ایشان است و آخرین سفیر الهی پیامی که برای بشریت می آورد مسیری طی خواهد شد که تمامی مستکبرین سرنگون می شوند و بندگان خدا و موحدین به ستیز با ستمگران و مستکبران بر می خیزند.

 

کاشانی پور بیان کرد: ۱۳ ابان نیز تلاقی سه رویداد تبعید امام در ۱۳ ابان 1343 وقتی امام به کاپیتالاسیون اعتراض کرد و در حال طرح ریزی برای برچیده شدن سلطه استکبار بر ایران عزیز بودند چاره ای جز جدا کردن امام از امت ندیدند و با حمایت امریکا امام تبعید شد؛ همچنین  در 13 آبان 1357 خون 65 دانش آموز مقابل سردر دانشگاه تهران را رنگین کرد و ۱۳ ابان 1358 سیلی فرزندان امام بر امریکا با تسخیر لانه جاسوسی بود.

 

وی با بیان اینکه وحدت اسلامی رمز اقتدار ایران و بهترین راه غلبه بر استکبار است؛ افزود: استکبار همیشه سعی کرده از طریق تفرقه کار خود را پیش ببرد لذا از تلاقی این دو رویداد بهترین چیزی که می توان استنباط کرد که در قران، سیره پیامبر و بزرگان دین می بینیم این است که با وحدت اسلامی به جنگ دشمنان خدا برویم و  امت واحده تشکیل دهیم و حول محور ریسمان الهی جمع شویم و با اتحاد و یکپارچپی زمینه افول استکبار که فراهم شده را تسریع کنیم.

 

مدیر دفتر آموزش و پژوهش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در پایان گفت: یاد شهدای وحدت چون سردار شهید سلیمانی از شهدای بزرگ وحدت که به کمک برادران مسلمان می شتافت و زمینه ساز وحدت بیشتر جهان اسلام بود و علمایی که همواره تلاش کردند حول محور پیامبر (ص) و آموزه های الهی این مسیر را تدام بخشند گرامی می داریم.

پایان پیام/648

منبع: شبستان

کلیدواژه: میلاد پیامبر گرامی اسلام وحدت اسلامی ۱۳ ابان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۷۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار امام درباره سکوت کشورهای اسلامی مقابل رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرنگار جماران، در بیست و نهم شهریور ماه سال 61 و در آستانه عید سعید قربان امام خمینی (س) در پیامی خطاب به مسلمانان جهان و زائران بیت الله الحرام مسلمانان به بیان مصائب مسلمانان و فاجعه توسعه سیاست های سازشکارانه سران عرب با رژیم اشغالگر قدس پرداخته و تاکید کرده اند:

 

"مسلمانان باید بدانند که پس از انقلاب اسلامی و توجه به قدرت‌‎ ‎‌خارق العادۀ اسلام، توطئه ها و نقشه های امریکا از ایجاد تفرقه بین‌‎ ‎‌برادران اهل سنت و تشیع و هجوم به ایران که مرکز ثقل نهضت‌ ‎‌اسلامی است تا نقشۀ عمیق و گستردۀ هجوم به لبنان و آن جنایات‌‎ ‎‌عظیم، همه و همه برای اسلام زدایی و تضعیف این قدرت الهی‌‎ ‎‌است. باید بدانند نقشۀ امریکا که به دست خبیث اسرائیل در‌‎ ‎‌جریان است، به بیروت و لبنان خلاصه نمی شود؛ که اسلام در همه‌‎ ‎‌جا، در کشورهای اسلامی، خصوصاً منطقۀ خلیج فارس و حجاز‌‎ ‎‌مرکز وحی الهی، هدف است. هدف اول آن است که حکام منطقه‌‎ ‎‌گوش و چشم بسته در فرمان امریکا و از آن دردناک تر اسرائیل‌‎ ‎‌باشند، و ننگ هر تحقیر و نوکری را بپذیرند. در چنین جو و فاجعۀ‌‎ ‎‌عظیمی، ملت های اسلامی نباید بی تفاوت باشند و از هیچ کوشش‌‎ ‎‌در راه حفظ اسلام و کشورهای اسلامی نباید دریغ کنند. چه‌‎ ‎‌دردناک و مصیبت بار است که در جوار مسلمانان و دولت های به‌‎ ‎‌اصطلاح اسلامی، اسرائیل غاصب اینچنین جسورانه و فاتحانه به‌‎ ‎‌مردم مظلوم لبنان، به خواهران و برادران عزیز بیروتی تجاوز کند،‌‎ ‎‌و به جای آنکه دولت های کشورهای اسلامی به دفاع که یک فریضۀ‌‎ ‎‌الهی و انسانی است برخیزند، اینچنین نرمش نشان دهند؛ بلکه‌‎ ‎‌برای مقصد شوم امریکا و اسرائیل به فعالیت برخیزند، و به جای‌‎ ‎‌اسرائیل ستم پیشه، ایران اسلامی و اسلام را در ایران هدف و تمام‌‎ ‎‌هدف قرار دهند.‌

 

‌‌     آیا اگر امروز توانستند عذرهایی برای سکوت بلکه کمک به‌‎ ‎‌مقاصد شوم این جنایتکار و اربابش بتراشند، تاریخ را هم‌‎ ‎‌می توانند به انحراف کشند؟ آیا ملت های آزاد را هم می توانند فریب‌‎ ‎‌دهند؟ و آیا خداوند منتقم را هم با عذرهای غیر موجه خود‌‎ ‎‌می توانند قانع کنند؟ و آیا اینطور که اینان اسلام بزرگ را به ملعبه و‌‎ ‎‌بازی گرفته اند، گناه بزرگشان بخشودنی است؟ و آیا از عهدۀ‌‎ ‎‌جواب برای خون های زنان و مردان و کودکان بیگناه بیروت بر‌ ‌‌می آیند؟"

صحیفه امام؛ ج 16، ص 513-514

 

‌‌ ‌

 

دیگر خبرها

  • انطباق آداب غذاخوردن ائمه اطهار با علوم پیشرفته تغذیه
  • «وعده صادق» بازگشت اقتدار به جهان اسلام
  • بیانیه امام جمعه اهل سنت سرسوره در پی حمله قهرمانانه موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل
  • تمامی مسلمانان جهان باید همانند ایران جانانه در مقابل استکبار بایستند
  • نگاه می‌کنند چه چیزی مردم را آزار می‌دهد تا انجامش دهند | کاظم صدیقی محاکمه نشد، حالا طلبکار شده
  • وعده صادق بازگشت اقتدار به جهان اسلام
  • هشدار امام درباره سکوت کشورهای اسلامی مقابل رژیم صهیونیستی
  • وعده خداوند متعال برای پیروزی اسلام بر کفر و استکبار حتمی است
  • وحدت و همدلی سلایق مختلف عامل اقتدار ملت ایران است
  • پاسخ کوبنده و دشمن شکن سپاه قلوب ملت ایران و امت اسلام را شاد کرد