Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون گلف گفت: بدون شک مشکلات مالی مشکل قریب به اتفاق فدراسیون‌های ورزشی است که برای فدراسیون گلف هم مباحث مالی از اهمیت زیادی برخوردار است.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حمید عزیزی با اشاره به جلسه اعضای هیئت رییسه فدراسیون گلف با وزیر ورزش این جلسه را بسیار مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: لازم بود بعد از دو سال که از دوره جدید فدراسیون گلف سپری می‌شد خدمت وزیر جلسه اختصاصی داشته باشیم و در این جلسه گزارشی در مورد استراتژی که در بحث همگانی کردن این رشته پیش می‌بریم، زیرساخت‌هایی که اضافه شده، کرسی‌های بین المللی که در رشته‌های تابعه بدست اوردیم و بهبود تقویت روابط بین المللی و رسانه‌ای ارائه دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدراسیون گلف برگزاری جام رسانه‌ها و پخش مستقیم رقابت‌های کشوری گلف که برای اولین بار در تاریخ این رشته محقق شد را در راستای شناسایی این رشته مهیج به اهالی رسانه و مردم بسیار مهم برشمرد.

حمید عزیزی همچنین با اشاره ارائه گزارش‌های مالی و فعالیت‌های مرتبط با این بخش به وزیر ورزش و جوانان اشاره کرد و توضیح داد: در این دیدار که بسیار مثبت و مثمر ثمر بود دکتر سلطانی‌فر فعالیت‌ها و برنامه‌های فدراسیون را مورد تایید قرار دادند و ضمن قدردانی از جامعه گلف کشور موافقت خودشان را با انتقال بهره برداری از زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب تهران در قالب بخش خصوصی یا واگذاری به فدراسیون اعلام کردند که واقعا جای ستایش دارد.

رییس فدراسیون گلف تاکید کرد: بدون شک مشکلات مالی مشکل قریب به اتفاق فدراسیون‌های ورزشی است که برای فدراسیون گلف نیز مباحث مالی از اهمیت زیادی برخوردار است، اما واقعیت این است که بزرگترین مشکل فدراسیون گلف مشکل مالی نیست بلکه مشکل عدم برخورداری از زمین اختصاصی است بطوریکه حتی یک وجب زمین برای برنامه‌های آموزشی و تیم ملی نداریم و همواره خواهش ما این بوده است که زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب تهران در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد یا به فدراسیون واگذار شود که در صورت تحقق این مهم همه مشکلات ما حل خواهد شد که خوشبختانه در جلسه امروز وزیر ورزش و جوانان قول مساعد دادند.

حمید عزیزی گفت: زمین چمن گلف مجموعه ورزشی انقلاب تهران تنها زمینی است که رویداد‌های بین المللی و بهترین مسابقات را در آنجا برگزار می‌کنیم، اما در شهر‌هایی نظیر مسجد سلیمان، آبادان، اصفهان، اهواز، مشهد و گرگان و دیگر نقاط زمین‌های خاکی داریم که برای استفاده از آموزش به بهره برداری رسیده است و بعضا مشکلات زمین در استان‌ها با تورشات‌ها حل می‌شود.

رییس فدراسیون گلف با بیان اینکه در طی دو سال گذشته زمین‌های مینی گلف به شدت توسعه یافته‌اند، تصریح کرد: در این مدت و در دوره جدید فعالیت فدراسیون تنیس ۴۳۰ میدان در قالب بیش از ۳۰ زمین مینی گلف به زیرساخت‌های این رشته در کشور اضافه کرده‌ایم.

حمید عزیزی برنامه محور بودن فدراسیون گلف کشور را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: در ابتدای فعالیت آسیب شناسی کاملی صورت گرفت و دریافتیم که در فضای بین الملل، رسانه، منابع مالی و سرمایه انسانی مشکل داریم که مسیر رشد گلف را با توجه به نقاط قوت و ضعف ترسیم کردیم و خوشبختانه در زمینه‌های مختلف از جمله دستیابی به کرسی‌های بین المللی تا جذب منابع مختلف مالی و تقویت و ارتقا سرمایه انسانی این رشته و ارتقا جایگاه رسانه‌ای گلف به دستاورد‌های خوبی رسیدیم تا جاییکه همین هفته گذشته برای اولین بار در تاریخ گلف این رشته بصورت زنده از شبکه ورزش پخش شد و بازخورد بین المللی هم برای فدراسیون داشت.

رییس فدراسیون گلف با اشاره دوباره به جلسه هیئت رئیسه فدراسیون گلف با وزیر ورزش و جوانان این جلسه را بسیر مثبت و سودمند ارزیابی کرد و با بیان اینکه دکتر سلطانی‌فر از عملکرد این فدراسیون چندباره قدردانی کردند اظهار داشت: وزیر ورزش و جوانان آینده این رشته را با توجه به مسیری که در پیش گرفته است بسیار خوب عنوان کردند و رهنمود‌های لازم را در راستای تولید تجهیزات گلف در داخل کشور و اقدامات بیشتر در حوزه رسانه و موارد دیگر مطرح کردند و از همه مهمتر قول واگذاری زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب را به بخش خصوصی یا فدراسیون دادند که می‌تواند به توسعه و پیشرفت گلف کمک کند.

بیشتر بخوانید: سلطانی‌فر: گلف اقبال زیادی در جامعه دارد/ آینده خوبی را برای این رشته در ایران پیش‌بینی می‌کنم

انتهای پیام/

برچسب ها: حمید عزیزی فدراسیون گلف

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان حمید عزیزی فدراسیون گلف گلف مجموعه ورزشی انقلاب وزیر ورزش و جوانان رییس فدراسیون گلف فدراسیون گلف حمید عزیزی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۷۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فوتبال در دو سال گذشته شرایط مساعدی نداشته است. افزایش ناکامی تیم‌های ملی فوتبال کشور در رقابت‌های مختلف، مخصوصاً ناکامی‌های بزرگ تیم‌های ملی بزرگسالان و امید، افزایش تنش‌ها در سطوح مختلف فوتبال و تاثیرگذاری آن بر جامعه و برخی تخلفات صورت گرفته وزارت ورزش را به عنوان متولی اصلی ورزش نسبت به شکل مدیریت کلان فوتبال حساس کرده است.

به گزارش اعتماد آنلاین؛ برخی منابع در این زمینه به خبرنگار اطلاع دادند که کیومرث هاشمی به عنوان وزیر ورزش در همین زمینه و برای نشان دادن حساسیت و نگرانی خود جلسه‌ای فوق برنامه با اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار کرده و نکاتی را به آنها گوشزد کرده است. یک منبع آگاه دیگر در این زمینه مدعی شد کیومرث هاشمی در این جلسه از لزوم تغییراتی در سطح مدیریت فدراسیون فوتبال گفته است. طبق شنیده‌های غیررسمی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال که در چند روز گذشته بابت برگزاری رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا در تایلند به سر برده است برای این جلسه سفری به تهران داشته است.

حال باید دید موضع وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال در قبال خبر برگزاری این جلسه چیست و آیا آنها این جلسه و بازگشت تاج از تایلند به تهران را تایید می‌کنند یا خیر. همین‌طور باید منتظر ماند و دید تغییرات مد نظر وزیر ورزش در فدراسیون فوتبال شامل چه مواردی می‌شود.

مهدی تاج رئیس فعلی فدراسیون فوتبال در سال 1401 بعد از یک پروسه عجیب که منجر به عزل موقت شهاب‌الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال شده بود به ساختمان سئول بازگشت. این در حالی است که تا زمان انتخابات بعدی فدراسیون فوتبال زمان زیادی باقی نمانده است.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898864

دیگر خبرها

  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • جلسه درویش در مورد توسعه ورزشگاه درفشی‌فر
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • ورود وزیر ورزش به ماجرای پاراتکواندو
  • جزئیات چگونگی اجرای طرح فیرپلی مالی باشگاه‌ها با اصلاح آیین نامه/تاکید چند باره وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال
  • سالن باستانی شهر نقنه دچار نقص فنی شد
  • هاشمی: فیرپلی مالی باعث عدالت در فوتبال ما می‌شود