Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-استاندار قزوین گفت: واحدهای گران فروش در قزوین پلمب می‌شوند زیرا نباید حقوق عامه مردم مورد تعرض قرار گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، هدایت‌الله جمالی پور در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که عصر امروز در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد اظهار داشت: سوءاستفاده از فضای بازار به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اتحادیه‌های متخلف سه بار تذکر گرفته و برای بار چهارم باید با شدت برخورد شود افزود: باید با اتحادیه‌های متخلف برخورد شده و از اخذ تصمیماتی که منافع عامه مردم را تهدید می‌کند جلوگیری شود.  

استاندار قزوین عنوان کرد: متاسفانه خروج گوشت به صورت ذبح شده و لاشه‌ای از استان افزایش پیدا کرده به همین سبب خارج شدن این ماده غذایی ارزشمند از استان تنها با مجوز دامپزشکی میسر است.

استاندار قزوین تصریح کرد: وای بر لحظه‌ای که فاصله غنی و ضعیف در جامعه افزایش یافته و رفتار و کار ما نیز بر این فاصله طبقاتی دامن بزند این در حالی است باید در این شرایط تلاش کنیم که مردم سطوح پایین جامعه فشار کمتری را احساس کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز از کسبه و بازاریان با هر تفکر و رویکرد انتظار می‌رود با همراهی و همکاری با دولت به کاهش فشار اقتصادی بر مردم کمک کنند این در حالی است که گاهی برخی از کسبه اقدام به گران فروشی می‌کنند.

برخورد جدی با گرانفروشی مرغ در گیلان/ اولویت مرغداران تأمین 200 تُن مرغ موردنیاز استان استتشدید نظارت‌ها بر بازار مرغ در استان گیلان / برخورد جدی با هرگونه اختفاء و گرانفروشی ‌گزارش|بی‌تفاوتی در جولان گرانفروشی/وقتی قیمت‌ها مغازه با مغازه متفاوت است

بازگشت آرامش در بازار روغن تا پایان هفته جاری در قزوین

عزیزالله افضلی نیز در این جلسه از تخصیص 475 تن روغن برای مصرف خانوارهای استان قزوین خبر داد و گفت: 317 تن روغن از طریق فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای استان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه از این پس سهمیه روغن هر استان از محل تولیدات خود آن استان تخصیص پیدا می‌کند تصریح کرد: نزدیک به 20 درصد روغن خام به کارخانه‌های تولید روغن در استان اعطا شده و به این ترتیب به مرور روغن به بازار عرضه می‌شود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان قزوین همچنین ادامه داد: برخی از مردم با هجوم به فروشگاه‌ها و خرید مازاد بر نیاز، بر کمبود روغن نباتی در استان دامن می‌زدند که با تدابیر سازمان صمت این موضوع را مدیریت می‌کنیم.

وی از برگشت آرامش در بازار روغن تا پایان هفته جاری خبر داد و افزود: امروز می‌توان به جد گفت که با مساعدت و همکاری تمام دستگاه‌های ذی ربط در حوزه تنظیم بازار هیچ گونه کمبودی در تامین مواد اولیه روغن وجود ندارد.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت گوشت قیمت مرغ استانداری قزوین قیمت گوشت قیمت مرغ استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۷۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه ماه حبس برای درمانگر غیر مجاز دام در شهرستان بروجرد

امین مهدی زاده  در حاشیه بازرسی از واحد‌های توزیع گوشت بروجرد اظهار کرد: با توجه به اینکه درمان هرگونه دام و طیور مستلزم کسب مجوز‌های لازم از سازمان دامپزشکی و سازمان نظام دامپزشکی می‌باشد فردی بدون هرگونه مجوزی اقدام به درمان می‌نمود که با طرح دعوا و تهیه دادخواست توسط این اداره در مراجع قضایی به سه ماه حبس محکوم شد.
این مقام مسئول از کلیه دامداران درخواست کرد جهت درمان دام‌های خود حتماً از همکاران دامپزشک دارای مجوز رسمی کمک بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع دستگاه قضا با متعرضین اراضی ملی و منابع طبیعی
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • تبدیل به ضایعات بیش از ۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در بیرجند
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • طرز تهیه کباب ترش تابه‌ای، یک غذای فوق‌العاده خوشمزه
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه
  • مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود
  • سه ماه حبس برای درمانگر غیر مجاز دام در شهرستان بروجرد
  • برخورد قاطع با بازیکن هنجارشکن استقلال را پیگیری می‌کنیم/ اعتراض رسمی به رأی کمیته انضباطی