Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارتین کیون، اسطوره آرسنال، به مقایسه هری کین و دنیس برگکمپ پرداخته و تاکید دارد که مهاجم تاتنهام می‌تواند رکورد پاس گل تیری آنری در لیگ برتر را بشکند. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کین آغاز بسیار خوبی در فصل ۲۱ - ۲۰۲۰ تحت هدایت ژوزه مورینیو داشته است. بازیکن تیم ملی انگلیس در ۶ بازی لیگ برتر ۵ گل به ثمر رسانده و هشت پاس گل نیز ارسال کرده که از این تعداد ۷ پاس سهم هیونگ مین سون بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد درخشان او باعث شده که تاتنهام به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی شناخته شود و آن‌ها در حال حاضر با دو امتیاز اختلاف نسبت به صدر جدول در رده ششم قرار گرفته‌اند. کین در طول ۵ سال گذشته خود را به عنوان یکی از بهترین مهاجمان اروپا معرفی کرده، اما حالا نشان داده که در زمینه گلسازی نیز حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. رکورد فعلی بیشتری تعداد پاس گل در اختیار تیری آنری و کوین دی بروین با ۲۰ پاس گل است و کیون باور دارد که کین قادر به شکستن این رکورد است.

او در این باره به دیلی میل گفت: " هرکس با دنیس بازی کرده می‌گوید که پاس‌های او بی نظیر بود. من در حال حاضر عملکرد هری کین برای تاتنهام را می‌بینم و به جرات می‌گویم که او من را به یاد هم تیمی قدیمی‌ام انداخته است. کین از نظر تکنیکی به اندازه دنیس با استعداد نیست و فکر نمی‌کنم هیچکس باشد. اما کیفیت او مانند برگکمپ است. کین با هشت پاس گل در ۶ بازی می‌تواند رکورد ۲۰ پاس گل لیگ برتر که در اختیار دی بروین و آنری است را بشکند. "

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال آرسنال تیری آنری ژوزه مورینیو پاس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۷۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله یک پرسپولیسی به رکورد خاطره انگیز دراگان اسکوچیچ

این روز‌ها که مهدی تارتار با ملوان انزلی روی ابر‌ها رژه می‌رود، شاید خیلی‌ها تصور می‌کنند چنین لحظاتی برای انزلی چی‌ها در رقابت‌های لیگ برتر تکرار نشده است.

ملوان به قدری در همه سال‌های گذشته گرفتار مسائل مختلف بود که بعضی‌ها به سختی به یاد می‌آورند همین روز‌های خوب در انزلی با یک مربی کروات که آن زمان بسیار ناشناخته بود، رقم خورده است.

بهترین عملکرد ملوان در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر به فصل سیزدهم باز می‌گردد. جایی که تیم دراگان اسکوچیچ با ۴۴ امتیاز فصل را در رتبه هفتم به پایان رساند.

با این حال ملوان هم اکنون جایگاه پنجم جدول را به خود اختصاص داده و می‌تواند با ادامه روند خوب خود در بازی‌های آتی، بهترین عملکردش در تاریخ لیگ را به ثبت برساند. 

منبع: خبر ورزشی

tags # باشگاه ملوان ، پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • شانس قهرمانی لیگ برتر از نگاه ابررایانه اُپتا
  • کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس؛ نتایج روز یک‌شنبه چه تاثیری در شانس تیم‌ها دارد؟
  • چلسی دنبال پیشرفت، برنتفورد و برنلی خواهان فراری بزرگ، آیا آرسنال از خط پایان قهرمانی می‌گذرد؟
  • حمله یک پرسپولیسی به رکورد خاطره انگیز دراگان اسکوچیچ
  • لدلی کینگ: تیری آنری بهترین مهاجم تاریخ لیگ برتر انگلیس است
  • لحظات برتر اشلی کول در لیگ برتر انگلیس با پیراهن تیم‌های آرسنال و چلسی / فیلم
  • میکل آرتتا و تصاحب رکورد جاودانه ژوزه مورینیو در صورت قهرمانی در لیگ برتر
  • داوران هفته 30 لیگ برتر انگلیس؛ آنتونی تیلور به اتحاد می‌رود
  • وقتی لیگ برتر انگلیس پرافتخارترین بازیکن تاریخش را نادیده می‌گیرد
  • گل ها و لحظات برتر؛ بهترین فصل تیری آنری در لیگ برتر انگلیس (2003/04) / فیلم